تعمیرات مبل ثامن – تعمیر مبلمان استیل ، راحتی و کلاسیک در شرق تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعمیرات مبل ثامن – تعمیر مبلمان استیل ، راحتی و کلاسیک در شرق تهران

🔴 مجموعه تعمیرات مبل ثامن

🔹 مجموعه تعمیرات مبل ثامن یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیر مبلمان استیل ، راحتی و کلاسیک در شرق تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تعمیرات مبل ثامن :

✅ تعمیرات انواع مبلمان استیل راحتی کلاسیک

✅ رویه کوبی رنگکاری نجاری انواع مبلمان

و…

 

🔸 با مدیریت  حسین خسروی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۹۰۰۷۳۵۷

🔸 آدرس  تهران – تهرانپارس خ۱۹۶شرقی خ سلطانی جنوبی نبش کوچه امین زاده پ۱۶

تعمیر مبل راحتی شامل چه مواردی می‌شود؟

قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر مبل راحتی خود اقدام کنید ابتدا باید بررسی کنید که خرابی مبل شما در چه حدی است. از جمله خرابی هایی که در مبلمان راحتی بسیار شایع است، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود. اگر مبل شما دچار یکی از این خرابی ها شده باشد، می‌توانید آن را در اختیار شرکت تعمیر مبل قرار دهید تا تعمیرات لازم را انجام دهد:

• خرابی و پاره شدن پارچه مبل راحتی
• پوسیده شدن پارچه میل راحتی
• شکستگن پایه مبل راحتی
• لق شدن شکستن کلاف مبل (اسکلت مبل)
• به صدا افتادن فنر های مبل راحتی
• فرو رفتگی کفی مبل و دسته ها

تعمیرات مبل راحتی ؛ تعویض پارچه
رویه مبل راحتی یکی از مهمترین بخش های آن است. رنگ و طرح رویه مبل به شدت بر روی زیبایی مبل راحتی تاثیرگذار است. به دلیل استفاده مکرر از مبل راحتی ، رویه مبل خیلی زود خراب می‌شود. در این وضعیت، بهترین اقدام تعمیر مبل راحتی و تعویض پارچه رویه آن است.

تعویض مبل راحتی ممکن است برای تغییر دکوراسیون منزل یا محل کار باشد. اگر رنگ مبل راحتی شما با سایر وسایل خانه همسان نیست، می‌توانید با تعویض پارچه مبل راحتی آن را به رنگ دلخواه خودتان تبدیل کنید.

تعمیرات مبل راحتی ؛ رویه کوبی
در اصل به عمل چسباندن پارچه به مبل رویه کوبی می گویند اما در حال کلی به مجموعه کارهایی که بعد از رنگ کاری روی کلاف (اسکلت مبل) انجام میشود تا ساختار مبل تکمیل شود هم رویه کوبی گفته می‌شود. اضافه کردن یا تعوض فنر ها , چسباندن اسفنج و فوم روی کلاف , اندازه گیری , برش و دوخت پارچه و در نهایت وصل کردن پارچه روی مبل را رویه کوبی می‌گویند. رویه کوبی یکی از اجزای مهم صنعت مبلمان است که توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام میشود.

به دلیل اینکه مبل های راحتی معمولا برای استفاده روزمره در خانه به کار گرفته می‌شوند، قسمت رویه و پشتی این مبل ها در اثر نشستن زیاد خراب می‌شود. این قسمت ها شامل فنربندی و محتویان داخل مبل است. در صورت خرابی رویه و پشتی مبل باید اقدام به تعمیر مبل راحتی خود کنید. در فرآیند رویه کوبی کلیه محتویات داخل مبل با مواد جدید جایگزین می‌شود و درنتیجه مبل به حالت اولیه خود باز می‌گردد.

تعمیر مبل راحتی ؛ تعمیر شکستگی مبل راحتی
در مبل های راحتی معمولا چوب کمی نسبت با سایر انواع مبلمان استفاده می‌شود. یکی از قسمت‌های مبل راحتی که احتمال خرابی آن زیاد است، پایه مبل راحتی است. شکستگی پایه مبل راحتی ممکن است در اثر جابه جایی مبل بر روی سزوح ناهموار اتفاق بیفتد. گاهی اوقات نیز پایه مبل راحتی دچار لقی می‌شود.

یکی از ساده روش تعمیر برای این لقی، چسب چوب است، به اینصورت که اول کمی چسب را در سوراخ محل لقی ریخته در فضای باز، و یک وسیله سنگین وزن را روی صندلی یا مبل میگذارید تا محکم پایه به نشینمن مبل بچسبد و خشک شود. اگر پایه مبل کاملا شکسته و جدا شده باشد می‌توان بلاک را به کاربرد که یگ گیره هستش و برای تعمیر شکستگی مبل کاربرد دارد و چسباندن دو قسمت جدا شده استفاده میشود، برای این منظور گیره بلاک را از ناحیه ی داخلی مبلمان یا میز به دو قسمت جدا شده وصل کرده و انها را به هم می‌چسبانید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران