گلسرای گلستان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی گلسرای گلستان در تهران

🔴 گلسرای گلستان

🔹 حجت محرمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارشات انواع پایه گل و سبد گل در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گلسرای گلستان :

✅ سفارشات انواع پایه گل های ختم،سالگرد، یادبود و غیره

✅ سبد گلهای جشن، تولد،افتتاحیه و غیره

✅ سبد گل، دسته گل خاستگاری

✅ تحویل در محل شما

و….

 

🔸 شماره تماس 09128997027

🔸 شماره تماس 09308848743

🔸آدرس تهران ، بازارگل

 

سبد گل مناسب ختم

 

معمولا در مراسم ختم و برای ابراز مراتب همدردی و سوگواری برای متوفی و یا بیان احساسات به بازماندگان شخصی که فوت شده است، اقدام به تهیه سبد گل و یا تاج گل می‌نمایند.
اگر چه که سبد گل و یا تاج گل در موضوعیت برای عرض تسلیت تفاوت چندانی ندارند اما هر کدام از آن‌ها مناسب حال و احوالات متفاوتی بوده و شما بایستی براساس نوع نسبت و یا نزدیکی با شخص متوفی یکی از این دو نوع را برای مجلس ختم انتخاب نمایید.

سبد گل مناسب ختم
سبد گل مناسب ختم که برای مجالس عزا به کار می‌رود، مخصوص مجالس ختم و عزاداری است، بنابراین قطعا با سبد گل‌های مراسم جشن و عروسی متفاوت بوده و بایستی ویژگی‌های مراسم ختم در آن رعایت شده باشد.

از جمله ویژگی‌های سبد گل مناسب ختم عبارتند از:

نوع سبد گل مناسب ختم
سبد گل‌های مناسب ختم در انواع رومیزی و یک طبقه و چند طبقه و … و یا دیگر مدل‌ها تهیه می‌شوند که شما بر حسب سلیقه و بودجه خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و سفارش دهید.
دقت کنید که درهنگام خرید یک سبد گل مناسب ترحیم از سبد گل‌هایی که پر از تکلف هستند پرهیز کرده و از انواع ساده آن‌ها خریداری نمایید. چرا که مجالس ختم معمولا به دور از خودنمایی و چشم و هم چشمی هستند و بهتر است با خرید یک سبد گل ساده و شکیل، به بازماندگان مرحوم یا مرحومه تسلیت عرض نمایید.

گل‌های تازه در دسته گل مناسب ختم
یک سبد گل مناسب مجلس ختم معمولا با گل‌های تازه دیزاین می‌شود و بهتر است از خرید سبد گل‌هایی که گل‌های مصنوعی دارند برای مجلس ختم پرهیز کنید. چرا که قطعا بازماندگان تمایلی ندارند تا پس از گذشت مدتی از مرگ عزیزشان، باز هم یاد و خاطره مرگ او برایشان زنده شود. بنابراین برای تهیه و خرید سبد گل مناسب ترحیم از انواع آن با گل تازه خریداری نمایید.

همچنین گل‌های تازه می‌توانند کمی فضا را تلطیف کرده و غم و اندوه بازماندگان متوفی را قابل تحمل تر نماید، حال آن که گل های مصنوعی فاقد این ویژگی‌ها هستند و صرفا برای زیبایی استفاده می‌شوند و بیشتر در مواردی که قصد نگهداری از گل را داریم به کار می‌روند.

گل‌های مناسب فصل

درهنگام خرید سبد گل مناسب مجلس ترحیم به فصل قرارگیری در آن نیز توجه نمایید. چرا که به طور مثال چنانچه در فصول گرم سال به سر می‌برید و قصد دارید یک سبد گل مناسب خریداری نمایید، بهتر است گل‌هایی را انتخاب کنید که با فصل گرما سازگاری بیشتری دارند و مدت زمان بیشتری تازه و شاداب می‌مانند.
از آن جایی که معمولا سبد گل‌ها و یا تاج گل‌ها را به دلیل شلوغی فضای خانه در گیر و دار مجلس ختم، در خارج از محیط خانه و یا سالن پذیرایی و یا مسجد و حسینیه نگه داری می‌کنند، بنابراین بهتر است گل‌هایی انتخاب شوند که نسبت به دمای بالا مقاومت بیشتری داشته و به سرعت پژمرده نمی‌شوند.

نوع گل‌های سبد گل مناسب ختم

نوع گل‌های سبد گل مناسب ختم نیز معمولا اهمیت زیادی دارد. چرا که گل‌های به کار رفته در دسته گل های ترحیم معمولا معانی مختلفی داشته و شما با خرید هر کدام از آن ها می‌توانید به نوع خاصی ابراز تسلیت نمایید.
به طور مثال از قدیم الایام گل گلایل در سبد گل مناسب برای مجلس ختم استفاده می‌شده است و امروزه نیز همچنان این نوع از گل‌ها در سبد گل‌های ختم کاربرد دارند. گلایل‌ها معمولا درمعنای ستایش خوبی‌های متوفی بوده و احساسات قلبی شما را نسبت به او نشان خواهد داد.
همچنین از دیگر انواع گل‌هایی که در سبد گل مناسب ختم به کار می‌روند می‌توان رز، لیلیوم و داوودی را نام برد که هر کدام معنا و مفهوم به خود را دارند و شما می‌توانید بر حسب مورد، در هنگام سفارش دسته گل مناسب ترحیم، از آن ها انتخاب نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران