تولیدی مبل ماندگار – تولید و فروش انواع مبل استیل و کلاسیک در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولیدی مبل ماندگار – تولید و فروش انواع مبل استیل و کلاسیک در تهران

🔴 تولیدی مبل ماندگار

🔹 تولیدی مبل ماندگار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع مبل استیل و کلاسیک در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تولیدی مبل ماندگار :

✅ تولید وپخش مبل استیل وکلاسیک وراحتی بدون واسطه

✅ بهترین کیفت

و…

 

🔸 با مدیریت سعید رستمی

🔸 شماره تماس ۰۹۰۱۲۹۹۹۱۹۲

🔸 شماره تماس ۰۹۳۰۳۲۴۱۹۸۵

🔸 آدرس تهران – جاده ساوه سه راه ادران قلعه میر بازار مبل امام رضا

 

مبل کلاسیک چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

با اینکه تعریف واحد و خاصی از عنوان سبک کلاسیک وجود ندارد، اما میتوان سبک کلاسیک را سبکی دانست که در عین حفظ اصالت و پایبند بودن به نوع معماری و سبک دکوراسیون در قدیم، هم راستا با مدرنیته در حال تحول است و می‌تواند متناسب با شرایط حال سازگار شود.

مبل کلاسیک هم از این قضیه مستثنی نبوده و در همان حال که اصالت را حفظ می‌کند با انواع سبک دکوراسیون‌های امروزی نیز بیشترین هماهنگی را برقرار می‌کند. به همین دلیل مبل کلاسیک مبلی است که می‌تواند در همه زمان‌ها حضور داشته و حس شکوه و عظمت آن در هر دکوراسیونی متجلی شود. پس برداشتی که خیلی از افراد به هنگام شنیدن سبک کلاسیک دارند و آن را یک سبک قدیمی تصور می‌کنند اشتباه است. در واقع سبک کلاسیک در عین به روز بودن، قدمت و اصالت خود را نیز کاملاً حفظ کرده‌است.

ویژگی‌های مبلمان کلاسیک

مبل کلاسیک در واقع تلفیقی از سادگی و پیچیدگی‌های هنر است. ظرافت بکار رفته در مبل کلاسیک بسیار هنرمندانه بوده و منبت‌کاری‌های و تراشیدگی‌های با شکوه و زیبای آن در کنار قسمت‌هایی که ساده هستند و طرحی بر روی آن اجرا نشده است؛ بسیار جذاب بوده و آن را منحصر به فرد می‌کند. البته این ظرافت به معنای ضعیف و شکننده بودن نیست بلکه به معنای دقت‌نظر و طراحی بی‌نظیر آن در ساخت این نوع مبلمان است.

استفاده از چوب در کلاف مبل کلاسیک بعنوان مهمترین عنصر در طراحی آن مطرح می‌شود. در واقع حس شکوه و زیبایی مبلمان کلاسیک حاکی از وجود نقش و نگار‌های زیبا بر روی چوب بکار رفته در آن است که حس دلپذیر و گرمای مطبوع ناشی از آن محیط خانه‌‌تان را مطلوب می‌سازد.
منبت‌کاری‌های بی‌نظیر بروی قسمت تاج مبل و دسته‌های آن، تقریباً شباهت نزدیکی به مبل استیل دارد؛ اما تفاوت طراحی‌ها و منبت‌کاری در این دو نوع از مبلمان یعنی استیل و کلاسیک در این است که در مبلمان استیل نقش و نگار در تمامی اجزای آن دیده می‌شود اما این منبت‌کاری‌ها در مبل استیل ظریف بوده و تمام آن را شامل نمی‌شود و طرح‌های به نسبت خلوت‌تری در آن استفاده می‌شود

کیفیت بالای مبلمان کلاسیک به دلیل استفاده از چوب‌هایی مانند نراد، گردو، راش و… است البته در مواردی هم از چوب مصنوعی با کیفیت بالا استفاده می‌شود که به دلیل قابلیت فرم پذیری بالا می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. شاید این را هم شنیده باشید که پرداخت هزینه‌ی بیشتر در هنگام خرید یک مبل باکیفیت بهتر از این است که یک مبل کم کیفیت یا بی کیفیت را خریداری کنید که در صورت نیاز، هزینه‌ی مازاد و گزافی در ازای تعمیر آن بپردازید.
راحتی مبل کلاسیک با توجه به نوع فوم و اسفنجی که در طراحی و ساخت آن بکار گرفته می‌شود می‌تواند متفاوت باشد. اما اغلب از فوم سرد به دلیل قابلیت ارتجاعی و تراکم بالای آن در قسمت نشیمن استفاده می‌شود. که در اثر نشست و برخاست مداوم بر روی آن دچار فرورفتگی یا به اصطلاح چالگی نشود.
پارچه مبلی مورد استفاده در مبلمان کلاسیک هم می‌تواند از نوع طرحدار و گلدار باشد و هم می‌تواند ساده بوده و از صرفاً زیبایی نوع پارچه بکار رفته در آن را به نمایش بگذارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران