فروش انواع لاستیک در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

فروش انواع لاستیک در کرمانشاه

🔴 سنگین تایر اشکان

🔹 سنگین تایر اشکان  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع لاستیک در کرمانشاه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سنگین تایر اشکان :

✅ فروش انواع لاستیک رینگ ولاستیک سنگین ولاستیک سواری

✅ به قیمت عمده زیرقیمت بازار

✅ ارسال به تمام نقاط کشور

✅ پرداخت درب منزل

و….

 

🔸 شماره تماس  09187838323

🔸آدرس کرمانشاه

معرفی بیشتر رینگ خودرو

رینگ خودرو با توجه به تأثیر مهمی که بر ابعاد و عملکرد تایر دارد و البته این تأثیر مستقیماً بر دینامیک خودرو محسوس است، اهمیت فراوانی دارد. برای انتخاب رینگ، عوامل زیادی درنظر گرفته می شود، اما آنچه که ابتدا خود را نمایان می­کند، بحث زیبایی و نمای خارجی رینگ است.

اگرچه این امر به عنوان یکی از عوامل موردتوجه است، اما از لحاظ اولویت در رده اول اهمیت قرار نمی­گیرد. عوامل زیاد دیگری نیز در این میان قابل توجه می­باشند که از آن دسته می­توان به تأثیر بر روی تایر، کنترل خودرو، نوع Offset و… اشاره کرد. در این نوشته، به مباحث انتخاب رینگ، تغییر اندازه رینگ و تأثیرات رینگ بر حرکت خودرو به واسطه تغییر در ابعاد تایر پرداخته می­شود تا کاربر بتواند ضمن اشراف به مباحث رینگ، متناسب با محدودیت­های موجود به انتخاب رینگ و تغییر در اندازه رینگ و تایر خود بپردازد.

در بحث انتخاب رینگ، اولویت­های فراوانی وجود دارد که در ذیل می­توان به برخی از آنان اشاره کرد.

· برای برخی افراد، زیبایی در درجه اول اهمیت است. این افراد سعی می­کنند رینگ­هایی بزرگ­تر، لاستیک­هایی پهن­تر و با دیواره کوتاه انتخاب کنند. نتیجه این تفکر انتخاب رینگ­هایی بزرگ تر و تایرهایی پهن­تر با دیواره کوتاه خواهد بود.

· عده­ای نیز تنها تایر را عوض می­کنند و در صورت تعویض رینگ، از رینگی مشابه رینگ استاندارد کارخانه استفاده می­کنند. تصور این قبیل افراد این است که برای خارج نشدن از استاندارد خودرو نباید سایز رینگ را تغییر داد.

· عده­ای دیگر هم بر این اعتقادند که پهن­تر شدن تایر، چرخش فرمان را مشکل و مصرف سوخت را بالا می­برد و کوتاه کردن ارتفاع دیواره تایر نیز، خودرو را از حالت استاندارد خارج می­کند. در نهایت این افراد به تعویض رینگ با ابعاد استاندارد کارخانه می­پردازند.

اما آنچه که در این میان، دارای اهمیت است، ثابت نگه داشتن قطر خارجی چرخ است. به این مفهوم که می­توان صرفاً قطر خارجی رینگ و قطر داخلی تایر را به گونه­ای تغییر داد که قطر خارجی چرخ ثابت بماند. برای بررسی نظریات فوق در ادامه، معیارهای موردتوجه در رینگ را بررسی می­کنیم. برای آشنایی بیشتر نیز در شکل ذیل، بخش­های مختلف رینگ نمایش داده شده است.

رینگ پهن، باعث افزایش پایداری خودرو، توانایی به هنگام پیچش و عکس­العمل فرمان می­شود. رینگ باریک نیز باعث افزایش کیفیت سواری می­شود. اگرچه ممکن است باعث افت برخی کارایی­ها در تایر شود، اما رینگ متوسط بین توانایی کنترل و پایداری خودرو و کیفیت سواری مصالحه ­ای برقرار کرده است.
استفاده از یک تایر با نسبت منظر (Aspect Ratio) پایین­تر به همراه رینگ با قطر بیشتر را Inch Up گویند. از فواید این عمل می­توان به نتایج ذیل اشاره کرد:

· افزایش عکس­ العمل فرمان (Steering Response)
· بهبود کنترل در جاده­های خشک
· افزایش قابلیت فرمان­پذیری در سرپیچ­ها
· بهبود ظاهر خودرو

یکی از مهم­ترین شاخص­ها در هنگام تعویض رینگ و تایر، ثابت نگه داشتن قطر مجموعه رینگ و تایر در مقدار پیشنهادی و استاندارد شرکت سازنده است. چرا که تغییر قطر کلی چرخ باعث ایجاد خطا در کیلومتر شمار و اخلال در نحوه تعویض دنده­ها (خصوصا در خودروهای اتوماتیک) می­شود و در خودروهای مجهز به ABS نیز در کار ECU اخلال به وجود می­آورد. می­توان گفت تنها مزیت در هنگام بزرگ­تر شدن چرخ، افزایش شتاب خودرو در حد ناچیزی است.

برای کمک به ثابت نگه داشتن قطر چرخ در هنگام تعویض رینگ و تایر، راهنمایی به نام PLUS درنظر گرفته شده و آن را با واحدهای Plus2, Plus1 و… نامگذاری کرده­اند که هر کدام نشانه افزایش 1 اینچ به قطر رینگ می­باشد و با استفاده از این راهنما در ازای افزایش قطر رینگ، دیواره تایر کوتاه­تر انتخاب می­شود تا قطر کلی چرخ تا حد ممکن ثابت بماند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران