آموزش سریع زبان فرانسه در تهران و سراسر کشور به صورت آنلاین

در تهران ، تهران

معرفی آموزش سریع زبان فرانسه در تهران و سراسر کشور به صورت آنلاین

🔴 رضاخلیلی

🔹 رضاخلیلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش سریع زبان فرانسه در تهران و سراسر کشور به صورت آنلاین  می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضاخلیلی :

✅ آموزش زبان فرانسه از مبتدی تا پیشرفته با استاد رضا خلیلی

✅ آموزش چهار مهارت – آمادگی آزمونهای TCF-TEF-TEFQ-DELF

✅ آموزش گام به گام – پیشرفت همزمان چهار مهارت

✅ نتیجه سریع و ملموس با بهره گیری از روش های نوین

✅ مدرس نیتیو – مترجم و عضو کانون اهل قلم

✅ ترجمه متون تخصصی فرانسه و انگلیسی

و…

 

🔸 شماره تماس  09125754835

🔸 آدرس  تهران

 

مزیت یادگیری زبان فرانسه چیست؟

۱- با یادگیری زبان فرانسه دریچه ای به سوی دنیای اطراف برای شما باز می شود.

در سر تا سر دنیا، چه غرب و چه شرق، حدودا ۳۰۰ میلیون انسان وجود دارد که می توانند به زبان فرانسه صحبت کنند. با دانستن زبان فرانسه به راحتی می توانید به کشور های متعددی از جمله کشور های فرانسوی زبان و یا غیر فرانسوی زبان سفر کنید. و از سفر خود لذت کافی را هم ببرید.

۲- با یادگیری زبان فرانسه می توانید با یک خانم/ آقای فرانسوی دوست شوید.

آیا دوست دارید با یک فرد فرانسوی آشنا شوید و قرار بگذارید ؟ بله، چه کسی بدش می آید. واقعیت این است که مردم فرانسه دوست دارند به زبان خود صحبت کنند و قطعا زمانی که توانایی صحبت کردن به زبان فرانسه را داشته باشید، شانس بیشتری هم برای آشنا شدن با یک فرد فرانسوی خواهید داشت؛ چرا که در این صورت به راحتی می توانید با طرف مقابل صحبت کنید.
۳- با یادگیری زبان فرانسه می توانید با اعتماد به نفس بسیار به یک کشور فرانسوی سفر کنید.

همه ما می دانیم که سفر به یک کشور جدید آن هم بدون داشتن اطلاعاتی در مورد فرهنگ، زبان و یا موقعیت آن کشور کاری بسیار سخت و دشوار است. با این حال، این که بتوانید به زبان آن کشور صحبت کنید، قطعا این سه مسئله بزرگ را برای شما برطرف می کند. زمانی که توانایی صحبت به زبان فرانسه را دارید و در عین حال به یک کشور فرانسوی زبان هم سفر می کنید ، می توانید به راحتی فرهنگ آن کشور را از نزدیک لمس کنید، چراکه می توانید با افراد بومی منطقه صحبت کنید.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، با دانستن زبان فرانسه می توانید به فرانسه، کبک، بلژیک، ماداگاسکار، لبنان، سوئیس و .. . سفر کنید و احساس راحت تری داشته باشید.
۴- با یادگیری زبان فرانسه می توانید بیشتر از ۷۵۰۰۰ دلار درآمد کسب کنید.

زبان فرانسه یکی از مفید ترین و سودمند ترین زبان های دنیا برای یادگیری است. از بعد مالی صحبت می کنیم.

مطالعات انجام شده حاکی از آن هستند که صحبت کردن به زبان فرانسه به تنهایی می تواند به شما کمک کند تا علاوه بر حقوق خود حدودا ۷۵ هزار دلار هم پاداش دریافت کنید .
۵- با یادگیری زبان فرانسه فرصت های شغلی جدیدی در سطح بین المللی برای شما ایجاد می شود.

دنیا به سوی جهانی شدن در حرکت است، به همین دلیل شرکت ها و سازمان های مختلف به دنبال افرادی می گردند که چند زبانه باشند. با توجه به اهمیت بالای اقتصاد در کشور های فرانسوی زبان، جای تعجب ندارد که اگر به چند زبان زنده دنیا تسلط داشته باشید قطعا فرصت های شغلی بسیاری بر سر راهتان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این با یادگیری زبان فرانسه می توانید روابط بهتری با مشتریان و خریداران فرانسوی برقرار کنید و یا حتی می توانید برای کار به یکی از کشور های فرانسوی زبان بروید و در آن جا زندگی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران