نصب و اجرای و فروش سقف های کاذب و دکوراسیون داخلی در آذربایجان غربی

در آذربایجان غربی

معرفی نصب و اجرای و فروش سقف های کاذب و دکوراسیون داخلی در آذربایجان غربی

🔴 رحمان جباری

🔹 رحمان جباری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و اجرای و فروش سقف های کاذب و دکوراسیون داخلی در آذربایجان غربی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رحمان جباری :

✅ کناف : باکس ، نور مخفی ، سقف فلت یا هام سقف ساده طرح و دور چراغ ، جای تلویزیون

✅ پی وی س : باکس ، سقف ساده طرح و دور چراغ و دیوار پوش و پاکت

✅ تایل 60× 60 ، کاغذ دیواری ، اسمان مجازی ، نقاشی ساختمان با نازلترین قیمت و بهترین اجناس و خدمات پس از نصب

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اذربایجان غربی ، ارومیه خیابان سومن اباد

 

آسمان مجازی چیست؟

آسمان مجازی یکی از مدرن ترین انواع سقف های کاذب میباشد.این سقف از صفحات پلکسی گلاس تشکیل شده که با تکنولوژی چاپ به صورت تایل های آسمان مجازی تولید میگردند و از کنار هم قرار گرفتن آنها طرح های شگفت انگیزی بر روی سقف اجرا میگردد.آسمان مجازی skyview یک تکنولوژی بسیار پیشرفته از ترکیب هنر معماری و چاپ میباشد که با کیفیت بالا و وضوح عالی میتواند یک آسمان مجازی واقعی را به وسعت سقف منزل شما ایجاد و قابلیت حداکثری کاربری مفید را برای فضای دکوراسیون داخلی فراهم کنند.

جنس آسمان مجازی چیست؟

جنس آسمان مجازی یا تایل های آسمان مجازی از ورقه های پلاکسی گلاس (Plexiglass) و متشکل از نوعی ترموپلاستیک است.خاصیت ضد گرد و غبار دارد و حتی اگر در طولانی مدت گردوغبار روی آن ها بنشیند، به راحتی با یک دستمال نمدار در کمترین زمان دوباره تمیز می شوند.با توجه به ابعاد،تایل آسمان مجازی در ضخامت های 4،2 و 6 میل تولید میشوند.

آسمان مجازی کجا نصب میشود
به طور کلی سقف های آسمان مجازی به دلیل اینکه به صورت کاذب نصب میشوند در هر سقفی قابل اجرا میباشند.

آسمان مجازی تجاری
قدم زدن مشتریان شما در محل های تجاری مانند پاساژها، بوتیک ها و مغازه ها و یا محل های تفریحی مانند استخرها و یا مراکز ورزشی بسیار خوشایندتر است وقتی که خود را در یک فضای باز احساس میکنند.آسمان مجازی در اینگونه فضاها دارای کارایی ویژه ای هستند.

آسمان مجازی آشپزخانه
استفاده آسمان مجازی در منازل مسکونی به ویژه آشپزخانه و سرویس بهداشتی بیشتر مورد توجه قرار گرفته، البته با نگاه دقیق تر جای مناسبتر را پیدا کنید که میتواند اتاق خواب یا سالن پذیرایی و… باشد.طرح های متنوع آسمان مجازی یک طراحی ایده ال برای خانه شما را فراهم کرده است.

آسمان مجازی پزشکی
آسمان مجازی در فضاهای پزشکی و درمانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.تاثیر روانی و فیزیولوژیکی ساطع شده از رنگهای زنده و طبیعی آسمان مجازی به اندازه طراحی داخلی فضای بیمارستانی ، دندانپزشکی،مطب ها و آزمایشگاه از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد.

انواع سقف آسمان مجازی
به طور کلی سقف های آسمان مجازی به دلیل اینکه به صورت کاذب نصب میشوند در هر سقفی قابل اجرا میباشند.در سقف های کاذب کناف، سقف های رابیتس و گچی ، سقف های PVC و سقف های شبکه کلیک.ممکن است سقف های شما به صورت کاذب اجرا شده باشد و دهانه هایی در آن تعبیه شده باشد و یا اینکه سقف شما توسط چوب ، PVC و یا فلز به صورت مشبک یا ریلبندی شده باشد که شما میتوانید از سقف آسمان مجازی در آن استفاده نمایید.

آسمان مجازی سقفی ایمن
به دلیل ایمنی در برابر حوادثی چون زلزله استفاده از شیشه در سقفها منسوخ شده و به جای آن استفاده از تایل های آسمان مجازی این مشکلات را مرتفع نموده است.وزن کم ، مقاوت بالا در برابر ضربه و جابجایی آسان از مزایای اصلی طلق های سقفی میباشد.البته تایل های آسمان مجازی جزو مقاوم ترین پلگسی گلاس ها در برابر خط و خش هستند،اما مقاومت چندانی در برابر خراشیدگی و ضربه های شدید ندارند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران