نقاشی اتومبیل موستانگ – رنگ کاری و خش گیری و رفع آفتاب سوختگی در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی نقاشی اتومبیل موستانگ – رنگ کاری و خش گیری و رفع آفتاب سوختگی در اراک

🔴 مجموعه نقاشی اتومبیل موستانگ

🔹 مجموعه نقاشی اتومبیل موستانگ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه رنگ کاری و خش گیری و رفع آفتاب سوختگی در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نقاشی اتومبیل موستانگ :

✅ رنگ کاری و خش گیری

✅ رفع افتاب سوختگی
✅ پولیش کاری

و…

 

🔸 با مدیریت علی بسحاق

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اراک استان مرکزی شازند

 

خش گیری خودرو چیست؟

خش افتادن روی خودرو، به ویژه خط و خش عمیق خودرو یکی از مصیبت‌هایی است که مالکان انواع اتومبیل‌های ایرانی و خارجی، ارزان‌قیمت و گران‌قیمت با آن دست به گریبان هستند. خوشبختانه روش‌های خش‌گیری ماشین متعددی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توان مشکلات خط و خش خودرو را برطرف کرد. البته ترمیم خط و خش ماشین به میزان و عمیق خط و خش‌ها بستگی دارد و در نهایت شما باید با توجه به کیفیت خط و خش‌های وارد شده به بدنه خودروی خود، بهترین روش برای از بین بردن خش ماشین را انتخاب نمایید.

روش‌های خش‌گیری ماشین

پیش از شروع به خش‌گیری ماشین، باید شناخت درستی نسبت به میزان خط و خش‌های وارد آمده بر آن داشته باشید. به واقع نیاز داریم که پیش از هر اقدامی نوع خط و خش را شناسایی کنیم.

تقسیم بندی خط و خش‌های بدنه ماشین:

خط و خش‌های سطحی

خط و خش‌های سطحی به همان خش‌هایی گفته می‌شود که عمق کمی داشته و زمانی که دست خود را روی آن‌ها می‌کشید، فرورفتگی احساس نخواهید کرد. این نوع از خط و خش‌ها، تنها لایه پولیش رنگ بدنه خودرو و یا رویی‌ترین لایه رنگ را خراش داده و از بین برده‌اند. از همین روی رفع آن‌ها نیز فرآیند ساده‌تری دارد.

خط و خش‌های عمقی

اما در مورد خط و خش‌های عمقی اوضاع متفاوت است و حین لمس محل خش، فرورفتگی احساس خواهید کرد. اگر ناخن خود را به آرامی روی محل خش افتاده بکشید، لبه ناخن شما در خراش فرو رفته و عمق آن را به خوبی متوجه میشوید

بهترین روش برای از بین بردن خش ماشین

برای این منظور به دستمال، پنبه نرم، سنباده نرم، سنباده زبر، پولیش، خمیر دندان و البته دست‌هایی ماهر نیاز داریم.

شروع خش‌گیری ماشین با شستشوی بدنه

پیش از هر اقدامی در روش‌های خش‌گیری ماشین خود، ابتدا محل خط و خش روی بدنه خودرو را به خوبی بشویید. البته توصیه می‌کنیم که کل بدنه شسته شود، اما در صورتی که شرایط آن مهیا نیست، حداقل بخش خط و خش و اطراف آن را بشویید. به این صورت رفع خط و خش به شکلی حرفه‌ای‌تر انجام خواهد شد و نتیجه کار تمیزتر از آب درمی‌آید.

خش‌گیری ماشین با سنباده زدن

در مرحله سنباده زنی، بسته به این که خش ایجاد شده روی بدنه ماشین، از کدام نوع باشد، روال متفاوتی را در پیش خواهید داشت. لازم به توضیح است که کاغذهای سنباده به دو صورت نرم و زبر عرضه می‌شوند و انتخاب شما در این مرحله اهمیت زیادی دارد. در غیر این صورت به جای ترمیم و رفع خط و خش‌های خودرو، آن‌ها را ایجاد خواهید کرد و به آن‌ها شدت بیشتری می‌بخشید.

سنباده زدن خط و خش‌های سطحی

در این صورت کافی است که از یک سنباده نرم استفاده نمایید. به علاوه حتما سنباده را خیس کرده و به آرامی و با حوصله در بخش خش‌های ایجاد شده، بکشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران