تولیدی اهورا – بهترین مرکز فروش سرویس خواب لمسه و چستر در تهران – چهاردانگه

در تهران ، چهاردانگه

معرفی تولیدی اهورا – بهترین مرکز فروش سرویس خواب لمسه و چستر در تهران – چهاردانگه

🔴 مجموعه تولیدی اهورا

🔹 مجموعه تولیدی اهورا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش سرویس خواب لمسه و چستر در تهران – چهاردانگه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تولیدی اهورا :

✅ سرویس خواب دونفره مدل نوار طلایی

✅ فروش انواع سرویس خواب لمسه و چستر با شیک ترین مدل های روز 🤩

✅ نوع پارچه به انتخاب مشتری

✅ کیفیت بسیار بالا🧐

✅ جنس کلافMDFدرجه1

✅ خرید مستقیم از کارخانه30%زیره قیمت بازار

✅ امکان ارسال به سراسر کشور 🚛

و…

 

🔸 با مدیریت  سجاد سلیانی

🔸 شماره تماس  09367242023

🔸 آدرس  چهار دانگه خیابان کشاورز انتهای خیابان اطلس پلاک 608

 

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب چیست؟

ممکن است وقتی به فروشگاه های مختلف و سایت های مختلف سر میزنید و به دنبال سرویس خواب می گردید مشاهده کنید که در بعضی از سرویس خواب ها اجزایی وجود دارد که در برخی سرویس خواب ها وجود ندارد و این سوال برای شما پیش بیاید که سرویس خواب کامل باید دقیقا چه اجزایی را شامل شود و به چه سرویس خوابی میتوان سرویس خواب کامل گفت. پس در این مقاله سعی داریم به تمام سوالات شما در مورد سرویس خواب و اجزای آن پاسخ دهیم تا تمام ابهامات برای شما برطرف شود.

یکی از مهم ترین ابزاری که در اتاق خواب ها به کار می رود سرویس خواب است و انتخاب نوع سرویس خواب اتاق شما بستگی به چیدمان و سلیقه شما دارد. ممکن است هر کدام از اعضای خانواده سلیقه متفاوتی برای دکوراسیون اتاق خواب داشته باشند. ولی باید در نظر داشته باشید که اتاق خواب یک فضای شخصی است که باید کاملاً بر طبق روحیه و سلیقه شما چیده شود. اتاق خواب جایی است که قرار است شما در آن به استراحت کردن بپردازید و آرامش زیادی داشته باشید. پس بهتر است رنگ دیوارها و نوع وسایل و همچنین تشکی که بر روی تخت شما قرار دارد از نهایت راحتی برخوردار باشد و دقت زیادی برای خرید و چیدمان صرف شود.

اتاق خواب جایی است که قرار است شما در آن به استراحت کردن بپردازید و آرامش زیادی داشته باشید. پس بهتر است رنگ دیوارها و نوع وسایل و همچنین تشکی که بر روی تخت شما قرار دارد از نهایت راحتی برخوردار باشد و دقت زیادی برای خرید و چیدمان صرف شود.

 

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب
سرویس خواب کامل شامل موارد زیر است، اما در بعضی از سرویس خواب ها ممکن است یکی از این موارد را مشاهده نکنید که در این صورت می توانید سفارش دهید تا از سر بقیه سرویس برای شما بسازند.

تخت خواب
پاتختی
میز توالت
آینه
کمد
پاف

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران