بهترین مرکز طراحی ، تولید و فروش تابلو های ویترای در صفادشت و ملارد

در تهران ، صفادشت

معرفی بهترین مرکز طراحی ، تولید و فروش تابلو های ویترای در صفادشت و ملارد

🔴 مجموعه

🔹 مجموعه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، تولید و فروش تابلو های ویترای در صفادشت و ملارد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه :

✅ تولید و اجرا و فروش انواع تابلوهای ویترای روی شیشه

✅ مرتب و تمیز

✅ با بهترین کیفیت رنگ

✅ در سایز و طرح دلخواه مشتری انجام میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

تاثیر تابلو ویترای در دکوراسیون داخلی منزل چیست؟

دکوراسیون داخلی منزل، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری با آن روبه‌رو هستند. نقش اثر هنری در دکوراسیون منزل را نمی توان نادیده گرفت. دکوراسیون زیبا از یک سو موجب آرامش و از سوی دیگر نشان دهنده‌ی، سلیقه و هنر می‌باشد. نقاشی به کالبد خانه روح می‌بخشد، شما می‌توانید دکوراسیون منزل خود را با یک اثر هنری تکمیل کنید.

برای بهره بردن از تاثیر نقاشی در منزل یک اثر هنری را متناسب با دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید، مانند خانه‌ای با سبک مدرن که نقاشی با طرح های ساده مثل سبک آبستره، انتزاعی یا مینیمال و حتی آبرنگ مناسب است.

نقش اثر هنری در کوراسیون منزل
تاثیر نقاشی در منزل به گونه ای است که باید هماهنگ با دکوراسیون منزل شما باشد و متناسب با روحیاتتان می‌باشد، چرا که اگر اینگونه نباشد جدا از زیبایی که می‌تواند داشته‌باشد، باعث می‌شود شما در خانه خود احساس راحتی نداشته‌باشید. اگر رنگ فضای منزلتان گرم یا سرد است، نقاشی با رنگ خنثی انتخاب کنید، اگر رنگ فضای منزلتان به رنگ خنثی است، نقاشی با رنگ های زننده را انتخاب کنید.

انتخاب اندازه تابلو
انتخاب اندازه‌ی مناسب تابلوها از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد. برای انتخاب اندازه تابلو نقاشی برای دکوراسیون منزل باید به نکات زیر توجه کرد:

فضا
اغلب دکوراتورها بر این باورند هر چه تابلو نقاشی، بزرگتر باشد، تاثیر گذاری اثر هنری در دکوراسیون منزل بیشتر است. اگر تعداد مبلمان یا وسایل موجود در اتاق با توجه به بزرگی فضای آن کم باشد و با فاصله از یکدیگر چیده شده‌باشند، یک تابلو بزرگ به راحتی می‌تواند میدان دید را پرکند.

از بهترین مکان‌ها برای نصب تابلو نقاشی در دکوراسیون منزلتان،بالای کاناپه یا مبل است‌، که باید در نظر گرفت اندازه تابلو نقاشی بزرگتر از کاناپه یا مبل نباشد (تابلو بالای مبل باید دو‌سوم عرض مبل یا بزرگتر از آن باشد). مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد برای هماهنگی مبل و تابلو نقاشی، توجه به رنگ به کار رفته در تابلو و کوسن های مبل است، زیرا این هماهنگ سبب می‌شود که فضا گرمتر و صمیمی تر به نظر برسد.

برای انتخاب محل مناسب برای یک اثر هنری چندتکه ای در دکوراسیون منزلتان، باید مکانی انتخاب شود که فضای کافی برای نصب را داشته باشد. بهتر است که در فضای خلوتی نصب شوند زیرا این نوع تابلوها توجه زیادی را به خود جلب می‌نمایند.

شکل و ابعاد دیوار
تاثیر نقاشی در منزل به گونه ای است که میتواند تبدیل به نقطه کانونی در دکوراسیون شما شود. تابلو کوچک توان خیره‌کنندگی را ندارد، ضمن آنکه تابلو بزرگ نیز کل دیوار را می‌پوشاند. بنابراین برای انتخاب تابلو مناسب، دیوار را اندازه‌گیری کنید و با توجه به آن تابلو را انتخاب کنید. برای دیوارهای بلند که شبیه به یک مستطیل ایستاده به نظر می‌رسند، بهتر است از پرتره و تابلوهای عمودی استفاده شود.

اما برای دیوارهایی که افقی هستند (مانند دیوار راهروی ورودی منزل) بهتر است از تابلوهای افقی استفاده کنید. تابلوها باید تا حدی بزرگ باشند و حداقل د‌وسوم یا سه‌چهارم کل دیوار را بپوشانند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران