تولیدی مبل برتر – تولید و فروش مبل راحتی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی تولیدی مبل برتر – تولید و فروش مبل راحتی در اصفهان

🔴 تولیدی مبل برتر

🔹 تولیدی مبل برتر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبل راحتی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تولیدی مبل برتر :

✅ تولید مبل راحتی با بهترین کیفیت و کمترین قیمت با ضمانت نامه کتبی

✅ همکاری با نمایشگاه داران عزیز در سراسر کشور

و…

 

🔸 با مدیریت سجاد مسعودی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اصفهان امام خمینی

 

مبل چیست؟

مبل به بعضی از وسایل خانگی و اداری و عمومی گفته می شود که معمولاً در نشستن و کار کردن از آن استفاده می شود. مبل ها غالبا به منظور نشستن یک نفر یا بیشتر ساخته و طراحی می شوند که برای لمیدن و خواباندن دست، بازو و کمر طراحی و ساخته می‌شوند. مبل ها را معمولاً در اتاق‌های نشیمن، اتاق مخصوص تلویزیون، اتاق ناهارخوری و اتاق استراحت قرار می‌دهند. ساختار مبل ها معمولا چوبی یا فلزی است و روکش آن‌ها از جنس پارچه، چرم یا ترکیب هر دوی آن‌ها است. در هتل‌ها، شرکت‌ها، اتاق‌های انتظار و گاهی مغازه‌ها از کاناپه استفاده می‌کنند.

مبل راحتی نوعی کاناپه است که به‌ طور معمول سه نفره ساخته می‌شود اما گونه‌های دونفره و غیره نیز وجود دارد.

مبل راحتی پیشینه‌ای دویست ساله داشته و از سال ۱۸۰۰ میلادی در ایالات متحده آمریکا ساخته می‌شده‌ است .

خصوصیات مبل راحتی

در بدنه ی این مبلمان اغلب اثری از چوب نیست. پایه‌ها کوتاه و دسته‌ها پهن می‌باشند و قیمت و مرغوبیت آن نسبت به مبل استیل نازل تر می‌باشد. همچنین ابعاد این مبلمان نسبت به مبلمان استیل کوچکتر می‌باشد.

مبل راحتی خود به چند دسته تقسیم می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها «ال»، «ال‌یو»، «شانو» و… است. اخیرا در تولیدات بیشتر مبلمان راحتی مقداری از چوب در نمای مبل نیز دیده می‌شود.

ویژگی مبلمان راحتی

مبل های راحتی به خاطر ویژگی های مشخصی که دارند به این نام شناخته می شوند زیرا این مبل‌ها نشیمن های خیلی نرم و راحتی دارند که ارتفاع آنها نیز نسبت به سایر مبل های دیگر کم است و دارای دسته های پهن و بالشتی از جنس خود مبل هستند و در ظاهر مبل های راحتی بیشترین چیزی که دیده می شود پارچه است. علاوه بر راحتی این مبل ها و ویژگی هایی که در مورد ظاهر آن ها مطرح کردیم، شاید بهتر باشد در مورد ابعاد این مبل ها نیز آگاهی داشته باشید تا بدانید چه میزان از محیط را اشغال می کند.

.
ابعاد مناسب برای انواع مبل راحتی

وقتی که می خواهید برای منزل خود مبلمان تهیه کنید توجه کنید که بیشترین افرادی که قرار است از آن مبلمان استفاده کنند چه ویژگی های فیزیکی دارند و همچنین به کاربری محیط هم توجه کنید. وقتی که صحبت از ویژگی‌های فیزیکی می کنیم منظورمان این است که اگر در خانواده ای که قد تمامی افراد خیلی بلند باشد یا خیلی کوتاه باشد ممکن است برای استفاده از مبلمان اگر متناسب با فیزیک شان نباشد دچار مشکل شوند و هدف اصلی خرید مبل که راحتی است برآورده نشود.

کاناپه های سه نفری بهتر است که طول و عرض ۷۰ سانتی متر داشته باشند و ارتفاع بالش های آنها تقریبا ۲۰ تا ۳۵ سانتی متر باشد ولی با توجه به اینکه مبلمان چه شکل ظاهری دارند اندازه دسته ها می تواند می تواند متفاوت باشد ولی در حالت کلی معمولا اندازه دست ها هم ۱۵ تا ۳۵ سانتیمتر می باشد.

در هنگام خرید مبل به نشیمنگاه آن توجه کنید، نشیمنگاه ها دو نوع هستند جدا شونده و پیوسته توجه داشته باشید که اگر مبلمانی که خریداری می‌کنید نشیمن پیوسته ای داشته باشد دیرتر خراب می‌شود و خیلی دیرتر از حالت اصلی شکل خود خارج می شود زیرا در قسمت زیرین آن استحکام بیشتری وجود دارد. اما اگر نشیمنگاه مبل از نوع جدا شونده باشد استحکام و مقاوت زیادی ندارد اما به راحتی قابل تعویض و شستشو است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران