کابینت سازی در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی کابینت سازی در ارومیه

🔴 استار دکور

🔹 استار دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، تولید ، فروش و اجرا انواع کابینت در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات استار دکور :

✅ تولید کابینت.کمد دیواری.سرویس خواب و ..

✅ خدمات برش،پی وی سی

و…

 

🔸 با مدیریت بابک دانشگر

🔸 شماره تماس ۰۹۱۴۸۳۵۲۰۶۱

🔸آدرس ارومیه.بهداری.اول خیابان مهدوی ۱ استار دکور

 

مزایا و معایب کابینت تمام چوب چیست؟

کابینتهای چوبی را می توان از جمله متریالهای خاص ، سنتی برای کابینتِ آشپزخانه دانست. معمولا مدلهای چوبی با طرحهای کلاسیک اجرا می شود مناسب برای آشپزخانه روستیک ، کلاسیک
قیمت بالا
زمان بر بودن هنگان آماده سازی و نصب

مزایا و معایب کابینت تمام چوب: کابینت های تمام چوبی اما دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند، اما این نوع از کابینت ها دارای قیمت های بسیار بالایی می باشند و مدت زمان زیادی برای آماده سازی و نصب آنها طول می کشد. این نوع از کابینت ها برای کسانی مناسب می باشد که خواهان ایجاد طرحی روستیک برای خانه خود هستند. این نوع از کابینت ها جلوه ای زیبا و خیره کننده به آشپزخانه می دهند و مناسب برای دکوراسیون های کلاسیک نیز می باشند
تمیز کردن کابینت چوبی

کابینت از جمله المان هایی است که که مدام در معرض ذرات چربی ناشی از پخت و پز و یا گرد و غبار قرار دارد. این ذرات به مرور زمان بر سطوح مانده و تمیز کردن آن ها سخت می شود. اما اگر آن را به صورت مدام تمیز کنید همواره براق و عاری از آلودگی خواهد بود. به منظور پاک کردن آلودگی از سطح آن می توانید از محلول رقیق سرکه سفید و آب یا مایع ظرفشویی و آب استفاده کنید. این محلول ها به رنگ کابینت آسیب نمی زنند و ظاهر زیبای آن را خدشه دار نمی کنند.

ویژگی های کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک :

کابیت تمام چوب کلاسیک ، کابینتی لوکس و گران قیمت محسوب می شود. به این دلیل که کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک ، از چوب طبیعی ساخته می شود، قیمت آن بسیار گران تر از سایر انواع کابینت هاست. همچنین طراحی و ساخت آن حساس و زمان بر است و نیازمند دقت و تخصص بیشتری از سوی سازنده است.
یکی از ویژگی های کابینت آشپزخانه تمام چوب کلاسیک ، عایق بودن آن در برابر صداست. این کابینت ها معمولا صدا را به سمت خود جذب می کنند و باعث می شوند صوت با انعکاس کمتری در محیط پخش شود.
به دلیل وجود بافت ارتجاعی که در جنس چوب کابینت تمام چوب کلاسیک آن وجود دارد، این کابینت ها نسبت به سایر کابینت هایی که از مواد غیر طبیعی ساخته شده اند، فرسایش کمتری خواهند داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران