دکوراسیون تاپ – بهترین مرکز مشاوره ، طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی دکوراسیون تاپ – بهترین مرکز مشاوره ، طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در اهواز

🔴 مجموعه دکوراسیون تاپ

🔹 مجموعه دکوراسیون تاپ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره ، طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه دکوراسیون تاپ :

✅ مشاوره طراحی و اجرا

✅ پوستر سه بعدی با بهترین کیفیت و و چاپ ۱۰۰% قابل شستشو کاغذ دیواری با جدیدترین در ها و آلبوم های روز دنیا ۲۰۰۲

✅ آینه دکوراتیو

✅ دیوار کوب

✅ کناف

✅ پارکت

✅ چمن مصنوعی

✅ رنگ‌آمیزی اجرا و نصب در کوتاه ترین زمان با کادری مجرب

و…

 

🔸 با مدیریت  رضا گلزار

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

دکوراسیون داخلی و تعریف آن:

شاید در ابتدای امر، دکوراسیون و طراحی آن، زیاد پیچیده و سخت به نظر نیاید و هر کسی فکر کند که به راحتی می تواند از پس آن برآید، اما همانطور که قبلا هم گفتیم، این مسئله، یک تخصص است. هم فنی و هم هنری.

دکوراسیون داخلی منزل، به معنی چیدمان وسایل در فضای داخلی خانه می باشد. این چیدمان فقط مختص اتاق‌ها نمی باشد و حتی فضای سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه را هم در بر می گیرد.

شاید اولین و مهمترین نکته در ارتباط با دکوراسیون داخلی منزل، هماهنگی اجزای مختلف خانه در زمینه های مختلف مثلا در ارتباط با رنگ، نوع مدل ها(کلاسیک یا مدرن بودن) باشد.

این هماهنگی و یکپارچگی سبب زیباترشدن محیط، بخشیدن جلوه و شکوه بیشتر به فضا و همچنین حفظ آرامش محیط می باشد. علاوه بر این مسائل، با یک دکوراسیون درست و مناسب و کاربردی، استفاده از فضای بیشتر هم، به راحتی محقق خواهد شد و این اتفاق در مورد منازلی با مساحت کمتر و کوچکتر بسیار با اهمیت است.

انواع سبک های دکوراسیون داخلی منزل:

برای اینکه بتوانیم یک دکوربندی خوب و کاربردی در منزل داشته باشیم؛ اول باید با سبک های مختلف طراحی داخلی ، آشنایی داشته باشیم.

سبک مدرن:

سبک مدرن که امروزه طرفداران زیادی برای خود داشته و در سراسر دنیا، به یکی از بهترین و به روزترین طراحی های داخلی تبدیل شده است، سبکی بسیار ساده، بدون پیچیدگی های زیاد، با رنگ آمیزی معمولا خنثی، می‌باشد.

سطوحی صاف، براق، با المان های ساده و با مواد اولیه ای مانند شیشه و استیل، با اشکال چندضلعی و یا گوشه‌دار، می تواند از نشانه های سبک دکوراسیون مدرن باشد. استفاده از مجسمه ها و تابلوهای نقاشی با مفاهیم انتزاعی هم می تواند الهام بخش فضای مدرن و صنعتی دنیای امروز باشد.

سبک مینیمال:

سبکی شبیه به سبک مدرن بوده که البته کمی با سادگی بیشتری همراه خواهد بود. در این سبک از سطوح خیلی براق استفاده نمی شود و معمولا رنگ های سفید و سیاه و خاکستری از رنگ های اصلی این سبک به حساب می‌‌آید. فضای خانه در این سبک، بسیار خلوت بوده و تمام عناصر اضافه از محیط حذف می شوند.

سبک کلاسیک صنعتی:

سبک هایی که متعلق به دو یا سه قرن قبل بوده و استفاده از عناصری همچون چوب و آجر، در فضای داخلی به کرات استفاده می شود. استفاده از مبلمان چرم و هر وسیله ای که نوستالژیک باشد، در این طراحی زیاد به چشم می خورد.

سبک کلاسیک تجملاتی:

این سبک متعلق به قرون قبل و مختص خانواده های اشرافی غربی بوده که در این سبک از سرویس های مبلمان مجلل و کلاسیک، تجملات زیاد همراه با طراحی های پر نقش و نگار؛ چه در نوع پرده و مبل و کاغذ دیواری؛ چه در انتخاب رومیزی ها، استفاده زیادی خواهد داشت.

سبک سنتی شرقی و ایرانی:

در این نوع طراحی دکوراسیون داخلی منزل، از المان ها و عناصری که ریشه در تمدن شرقی به طور خاص ایرانی، دارد استفاده زیادی می شود. رنگ بندی در این سبک، متنوع و شاد بوده و استفاده از عناصر موجود در طبیعت مانند چوب، سنگ در این سبک استفاده فراوان خواهد داشت.

علاوه بر این، به کارگیری صنایع دستی، اعم از گلیم و انواع ظروف سفالی و تخت های سنتی برای نشستن و… در این نوع سبک حتمی و اجباری است.

سبک های تلفیقی:

برای بسیاری از افراد شاید استفاده ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک بهتر از تک بعدی بودن دکوراسیون باشد. برای همین به طور متعادل و تقریبا مساوی، از عناصری که در هر دو این سبک ها وجود دارند، استفاده می شود.

سبک های دیگری نیز در دنیا وجود دارد که متعلق به مناطق و کشورهای مختلف می باشد. و البته بیشترین کاربرد در ایران را موارد گفته شده بالا، خواهد داشت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران