فروش و پخش هیتر گازی هوشمند (آذر تهویه) در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی فروش و پخش هیتر گازی هوشمند (آذر تهویه) در تبریز و سراسر کشور

🔴 نمایندگی آذر تهویه

🔹 نمایندگی آذر تهویه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش هیتر گازی هوشمند آذر تهویه در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 هیتر گازی آذر تهویه : یکی از پرفروش ترین و بهینه ترین هیتر گازی موجود در بازار برند نام آشنای آذر تهویه است. این گروه صنعتی ایرانی یکی از پیشگامان موفق در عرصه تولید سیستم های حرارتی و برودتی به شمار می آید.
🔹 مجهز به شیرگاز دو ظرفیتی

🔹 مجهز به فن آکسیال 2سرعته کم صدا

🔹 گرمایش یکنواخت محیط

🔹 مجهز به جرقه زن خودکار جهت تشکیل شعله

🔹 مجهز به ترموستات کنترل دمای محفظه احتراق

🔹 مجهز به ترموستات کنترل فن جهت جلوگیری از روشن شدن به موقع فن

🔹 مجهز به برد الکترونیکی هوشمند

🔹 “هیتر گازی هوشمند و تحویل مدل A650 دو ظرفیتی با تولید 50000 کیلو کالری در ساعت گرما مجهز به فن آکسیال دو دور با صدای کم می باشد که امکان استفاده از هیتر را در شرایط مختلف آسان می سازد.

🔹 مصرف سوخت هیتر گازی 650 آذر تهویه در حداکثر ظرفیت خود برای گاز شهری 5.5 متر مکعب برساعت و برای گاز مایع 4.4 کیلوگرم بر ساعت می باشد که به دلیل استفاده از شیر گاز دو ظرفیتی 843 سیت ایتالیا در شرایط کاری کمتر از این عدد می باشد که این کار توسط برد الکترونیکی هوشمند تعبیه شده در هیتر A650 انجام می‌پذیرد. هیترگازی 650 آذرتهویه قابلیت گرمایش حداکثر 1200 متر مکعب فضا مانند گلخانه ها ، فروشگاه ها ، رستوران ها و محیط های اداری را دارد که به دلیل استفاده از تجهیزات ایمنی مانند سنسور دمای حدی و سیستم‌ آیونایز جهت نظارت بر شعله از نظر ایمنی قابلیت کار در محیط های بالا را دارد.

🔹 هیتر650 آذرتهویه 2دور مجهز به جرقه زن خودکار جهت روشن شدن اتوماتیک هیتر را دارد که استفاده از هیتر را راحت میکند

 

🔸 با مدیریت رباب آجرپز

🔸 شماره تماس  09147856408

🔸 شماره تماس  09147856407

🔸 آدرس  تبریز جاده صوفیان روبه روی نیروگاه برق نمایندگی آذر تهویه

 

هیتر گازی چیست؟

هیتر گازی یک نوع تجهیزات گرمایشی می باشد، که مستقل از سیستم موتورخانه مرکزی است، هوا را مستقیم گرم می کند و به نوعی ایجاد فضای گرم موضعی می کند. در بین روش هایی که برای گرمایش محیط های صنعتی وجود دارد هیتر گازی یکی از بهترین روش های گرمایشی برای گرم کردن محیط های صنعتی و تجاری می باشد. این دستگاه از طریق فن دمنده که در پشت آن قرار دارد باد گرم را به فضا پرتاب می کند و در برخی از آنها با کنترل اتوماتیک دما می تواند دمای فضا را کنترل کند. در هیترهای گازی به علت وجود فن انتقال حرارت انتقال گرما به سرعت و با مقدار بیشتری انجام می شود.هیتر گازی، هزینه کمتری نسبت به سایر سیستم های گرمایشی صنعتی دارد، نیاز به تحمیل هزینه های تاسیسات و لوله کشی در زمان ساخت بنا نمی باشد. درضمن هزینه تعمیرات و نگهداری ان کم می باشد و تعمیر قطعات هیتر یا تعویض آن نسبت به سیستم تهویه مطبوع و سایر سیستم های گرمایشی، مقرون به صرفه است. هیتر های گازی قابلیت جا به جایی و تغییر مکان را دارند و به سرعت محیط را گرم می کنند. استفاده از هیتر گازی باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود،به دفع آلودگی محیط کمک می کنند و ایمنی بالایی دارند.

دلایل استفاده ازهیترگازی

هیتر گازی یکی از پرمصرف ترین وسایل گرمایشی گازی در فصول سرد، بخصوص برای استفاده در متراژهای بالاست. با توجه به وجود منابع عظیم گازی در کشور ما و البته گستردگی شبکه گازرسانی میتوان از هیتر گازی برای ایجاد گرما در سالن های بزرگ، مساجد، کارگاه های صنعتی و … استفاده کرد.هیترهای گازی در ظرفیت ها و مدل های مختلف تولید می شوند؛ اولین مؤلفه در انتخاب هیتر گازی مناسب، توجه به فن دار و بدون فن بودن این محصول است.

نکات پس از خریدهیتر گازی:

دودکش هيترهای گازی انرژی در طول مسير و به خصوص در عبور از جدار سقف يا ديوار نسبت به مواد قابل اشتعال دارای فاصله ايمني کافي و حتی الامکان دارای عایق حرارتی مناسب باشد زیرا در صورت عدم رعایت این موضوع گرمای دودکش هیتر در مجاورت با مواد قابل اشتعال می تواند باعث ایجاد خطر آتش سوزی گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران