طراحی ، فروش و نصب انواع کرکره برقی و موتور کرکره در تهران – اسلامشهر

در تهران
    استانتهران
    آدرستهران - اسلامشهر خ قاعمیه کوچه ۴۳ نبش خ بهشتی

معرفی طراحی ، فروش و نصب انواع کرکره برقی و موتور کرکره در تهران – اسلامشهر

🔴 کرکره برقی کارلوکس

🔹 کرکره برقی کارلوکس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، فروش و نصب انواع کرکره برقی و موتور کرکره در تهران – اسلامشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کرکره برقی کارلوکس :

✅ طراحی ونصب انواع کرکره های برقی ودستی

✅ نصب موتور روی کرکره قدیمی

✅ تعمیر انواع موتور کرکره

✅ تعویض فنر کرکره در اسرع وقت

و…

کرکره برقی چیست؟

کرکره برقی به نوعی از درب اطلاق می‌گردد که بصورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود و امکان تردد را برای افراد و وسایل نقلیه فراهم می‌کند. این نوع از کرکره را با قدرت موتور متفاوت می‌توان در پارکینگ‌ها، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار داد. در حقیقت بارزترین ویژگی کرکره برقی این است که که شما با فشردن یک دکمه، علاوه بر سهولت در رفت و آمد، سبب تسریع در تردد نیز می‌شوید. در این مقاله با ما همراه شوید تا شما را با برخی از معایب و مزایا کرکره برقی آشنا کنیم.

مزایا کرکره برقی

سرعت

با فشردن یک دکمه کرکره بالا می‌رود و شما می‌توانید به محیط داخل وارد شوید. بدون شک سرعت عملکرد کرکره اتوماتیک چندین برابر نوع دستی آن است که با کمک ریموت کنترل می‌توان آن را بالا و پایین کرد و دیگر نیازی به استفاده از نیروی فیزیکی دست نیست.

امنیت

تامین امنیت محل سکونت یا محیط کار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. کرکره برقی عمدتا از جنس فلز و آلومینیوم ساخته می‌شود که همین امر امکان ورود سارقین را کاهش می‌دهد و سبب می گردد تا این محصول در برابر هرگونه ضربه و فشار مقاوم بوده و امکان نفوذ به آن وجود نداشته باشد. بنابراین، اگر حفظ جان و مال افراد برای شما مهم است، با نصب کرکره برقی امنیت را در محیط اطراف خود دوچندان کنید.

طول عمر بالا

کیفیت بالای تیغه های آلومینیومی این محصول و استحکام آن سبب می‌گردد تا در طی سال‌ها استفاده، کمترین آسیب را متحمل شود و در نتیجه از طول عمر بالایی برخوردار باشد.

مقاوم در شرایط آب و هوایی متفاوت

کرکره برقی با تیغه های آلومینیومی را می‌توان در هر نوع آب و هوایی نصب کرد و مورد استفاده قرار داد. بنابراین، می‌توان گفت که کرکره رول آپ در برابر هرگونه گرد و غبار و رطوبت از مقاومت لازم برخوردار بوده و تغییر شرایط آب و هوایی هیچ‌گونه تاثیری بر روی کیفیت این محصول ندارد.

ظاهر زیبا

رنگ کرکره برقی را می‌توان متناسب با محیط اطراف سفارش داد و ظاهری جذاب در آن مکان ایجاد کرد. بطور مثال شما می‌توانید کرکره را متناسب با نمای ساختمان خریداری کرده تا ظاهری زیبا و تمیز ایجاد کنید. در اصطلاح عامیانه می‌توان گفت که امکان ست کردن رنگ کرکره با نمای ساختمان برای شما وجود دارد. از طرفی دیگر، رنگ های به کار رفته در کرکره برقی ضدخش و ضد آب بوده که همین امر بر کیفیت این محصول می‌افزاید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران