واردات و فروش تجهیزات پوستی و زیبایی و آرایشی و بهداشتی در تهران و بندر گناوه

در تهران ، تهران

معرفی مرکز واردات و فروش تجهیزات پوستی و زیبایی و آرایشی و بهداشتی در تهران و بندر گناوه

🔴 فرشید بهمنی

🔹 فرشید بهمنی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه واردات و فروش تجهیزات پوستی و زیبایی و آرایشی و بهداشتی در تهران و بندر گناوه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرشید بهمنی :

✅ واردات تجهیزات پوستی و زیبایی و آرایشی و بهداشتی

✅ واردات انواع دستگاهای لیزر پوستی و زیبایی

✅ انواع تجهیزات ،واردات انواع مواد و رنگ مو از برندهای معروف دنیا و انواع لوازم بهداشتی و آریشی

💯بابهترین برند روز دنیا طبق سفارش مشتری 💯

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۵۶۷۱۵۲۶

✔️ آدرس دفتر تهران شهرک غرب خیابان ایران زمین بعد از بانک سپه پلاک ۱۳۲ طبقه ۵ واحد ۶
✔️آدرس بندر گناوه خیابان فدایئان اسلام‌ میدان اصلی بازار جنب بانک‌ملی مرکزی پلا ت۱۹۶

آشنایی با بهترین دستگاه جوانسازی پوست

جوانسازی پوست با دستگاه هایفوتراپی
دستگاه هایفوتراپی (HIFU) یکی از دستگاه‌هایی است که کاربرد فراوانی در جوانسازی پوست دارد. این دستگاه با امواج متمرکز رادیویی و با شدت بسیار بالا کار می‌کند. این امواج مشابه امواجی است که در سونوگرافی استفاده می‌شود و تنها فرقی که با آن دارد این است که کمی متمرکزتر بوده و به تحریک پوست جهت تولید کلاژن کمک می‌کند. در این روش بیمار سرپا بوده و تحت بیهوشی قرار نمی‌گیرد. از این رو، روش هایفوتراپی جزو روش‌های غیرتهاجمی محسوب شده و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

بسیاری از افراد هایفو را بهترین دستگاه جوانسازی پوست می‌دانند و برای این ادعای خود مدرک محکمی دارند. به گونه‌ای که غیرتهاجمی بودن این دستگاه را یک مزیت بزرگ برای آن بشمار می‌آورند. از مزایای دیگر این دستگاه می‌توان به عدم برش پوست اشاره کرد که نیازی به بخیه نداشته و بیمار هیچ دردی را حین عمل احساس نخواهد کرد. معمولا، از روش هایفوتراپی برای بهبود وضعیت خط چانه، از بین بردن چین و چروک، کاهش افتادگی غبغب و اصلاح طرح نامناسب لبخند استفاده می‌شود. به طور کلی ۱ الی ۳ جلسه برای درمان پوست با این روش تجویز می‌شود.

جوانسازی پوست با دستگاه کربوکسی
دستگاه کربوکسی جزو موثرترین دستگاه‌های جوانسازی پوست بوده و با گاز کربن دی اکسید عمل می‌کند. این روش یکی از زیرشاخه‌های مزوتراپی بوده و از آن برای درمان سیاهی دور چشم، کاهش چین و چروک، کاهش سلولیت و چربی‌های موضعی، بهبود افتادگی و شلی پوست استفاده می‌شود. روش کربوکسی‌تراپی یکی از ایمن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست بشمار می‌آید؛ چراکه سالیان سال است هیچ عوارضی از خود بر جای نگذاشته و جزو روش‌های کم‌تهاجمی محسوب می‌شود.

برای دریافت نتایج موثر نیاز به انجام کربوکسی‌تراپی طی ۷ الی ۱۰ جلسه است و این تعداد جلسات را پزشک تعیین می‌کند. پزشک با استفاده از دستگاه کربوکسی، گاز دی اکسید کربن را وارد سلول‌های زیرین پوست کرده و اقدام به از بین بردن سلول‌های مرده می‌کند تا مکانیسم‌های جبرانی پوست برای تولید کلاژن تحریک شوند. این کار باعث می‌شود تا میزان خون‌رسانی به پوست افزایش یابد و چربی‌های اضافی جای خود را به سلول‌های تازه بدهند. برخی‌ها کربوکسی را جزو بهترین دستگاه جوانسازی پوست می‌دانند.

جوانسازی پوست صورت با دستگاه اندولیفت
جوانسازی صورت با روش اندولیفت جزو درمان‌های کم‌تهاجمی بوده و بسیاری آن را موثرترین روش می‌دانند. در این روش، پزشک با تابش پرتوهای لیزر به بافت پوست، اجزای صورت را بالا می‌کشد. این کار باعث می‌شود تا چین و چروک صورت کشیده شده و کاملا محو شوند. کشیدن اجزای صورت با لیزر بسیار ایمن بوده و برخلاف تصور خیلی‌ها، پرتو لیزر هرگز بیش از ۲۰۰ الی ۳۰۰ میکرون (به اندازه ضخامت یک تار مو) به زیر پوست نفوذ نمی‌کند. این کار باعث می‌شود تا بافت پوست تجزیه شده و برای بالاکشیدن آماده شوند.

بسیاری از افراد اندولیفت را بهترین دستگاه جوانسازی پوست عنوان می‌کنند؛ اما، همانطور که گفتیم تمام دستگاه‌ها تنها زمانی بهترین هستند که متناسب با جنس پوست انتخاب شده و نتایج موثری از خود برجای بگذارند. روش اندولیفت جزو روشهای مقرون‌به‌صرفه بوده و تنها نیاز به ۱ جلسه درمانی دارد. از مزایای این روش می‌توان به از بین رفتن افتادگی پوست، افزایش تولید کلاژن، دقت بسیار بالا و بهبود در زمان کم اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران