مرکز فروش ماسک پرستاری کودک ملت دار در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی مرکز فروش ماسک پرستاری کودک ملت دار در مشهد و سراسر کشور

🔴 سید علی طاغونی

🔹 سید علی طاغونی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ماسک پرستاری کودک ملت دار در مشهد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سید علی طاغونی :

✅ ماسک پرستاری کودک ملت دار در 10رنگ و 7طرح و ماسک پرستاری بزرگ ملت دار در 5رنگ

✅ پخش عمده و ارسال به سراسر کشور

 

🔸 با مدیریت  طاغونی

🔸 شماره تماس  09158758542

🔸 شماره تماس  05132570310

🔸 آدرس  مشهد – شهرک صنعتی ثامن

 

ساختار و ویژگی های ماسک پرستاری کودک چیست؟

صورت کودکان به نسبت کوچکی خود به ماسک هایی با اندازه های کوچکتر نیاز دارند. طوری که برای گذاشتن ماسک مشکلی نداشته و به راحتی بتواند دهان و بینی شان را به خوبی بپوشاند.
این ماسک ها نیز همانند ماسک های بزرگسالان از جنس ملت بلون 25 گرم و اسپان باند می باشد، که دارای سه لایه و یا پانل است. در ماسک های کودک نیز همچون سایر ماسک های پزشکی از یک فیکسر برای تثبیت روی بینی استفاده شده تا کودک به هنگام گذاشتن مشکلی نداشته باشد و به راحتی و بدون جا به جایی ماسک بر روی صورتش قرار بگیرد.
ماسک سه لایه پزشکی کودک طوری طراحی شده تا عمل اکسیژن رسانی به خوبی و به نحو صحیح انجام گیرد. در ماسک های کودک می توان طراحی های فانتزی و کارتونی را برای تشویق و ترغیب هر چه بیشتر کودکان برای گذاشتن ماسک مشاهده کرد.
این طراحی متناسب با علایق کودکان به شخصیت ها و قهرمان های کارتونی شان بوده، که کودک را ترغیب به استفاده از ماسک می کند.

چرا باید کودکان هم ماسک بزنند؟
در دوران بحرانی کرونا یکی از مواردی که کودکان را در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار می دهد، عدم استفاده از ماسک می باشد.
زیرا طبق آمار پزشکی از آنجایی که ویروس کرونا بیشتر از طریق هوا انتشار و منتقل می شود تا لمس سطوح، بنابراین استفاده از ماسک برای کودکان نیز لازم و ضروری است.
ماسک خوب و با کیفیت می تواند حداکثر تا هفتاد درصد مردم را از خطر انتقال و ابتلا به بیماری کرونا کاهش دهد. برای این موضوع لازم است که کودکان با اصول گذاشتن صحیح ماسک آشنا شده و از ماسک های مرغوب برای آنها استفاده شود.

ماسک خوب برای کودک کدام است؟
برای انتخاب ماسک خوب باید به جنس و کیفیت آن توجه کرد. دیگر آنکه کودکان باید وقتی از ماسک استفاده می کنند، نسبت به آن احساس خوبی داشته باشند.
ماسک نباید مانع اکسیژن رسانی صحیح برای کودکان شود، زیرا این موضوع می تواند مشکل جدی را برای سیستم تنفسی شان به وجود آورد.
بندهای ماسک طوری باشد که از ماسک از روی صورت کودک جدا نشود. به دلیل حساس بودن پوست کودکان جنس ماسک باید از مواد استاندارد تهیه شده و دارای کیفیتی بالا باشد.
پارچه های نبافته و پنبه ای مانند اسپان باند و ملت بلون به دلیل نرمی و لطافت و تهیه شده از الیاف با کیفیت این قابلیت را دارند که پوست کودک را اذیت نکرده و مانع از ایجاد هر گونه آلرژی بر روی پوست شوند. همچنین ماسک باید سبک و نرم بوده و کودک با آن احساس راحتی کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران