تانکر سازی سید حسین بهشتی – تولید ، خرید و فروش انواع تانکر چرخدار در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تانکر سازی سید حسین بهشتی – تولید ، خرید و فروش انواع تانکر چرخدار در مشهد

🔴 تانکر سازی سید حسین بهشتی

🔹 تانکر سازی سید حسین بهشتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، خرید و فروش انواع تانکر چرخدار در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تانکر سازی سید حسین بهشتی :

✅ خرید و فروش انواع تانکر چرخدار ساخت تانکر چرخدار

✅ فروش تانکر چرخدار دو هزار لیتری خرید تانکر چرخدار چهار هزار لیتری

✅ باده سال سابقه کاری

و…

 

🔸 با مدیریت سید حسین بهشتی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد بلوار مفتح شرقی بین مفتح۱۰و۱۲پلاک۶۷ تانکرسازی سید حسین بهشتی

 

تانکر چرخدار چیست؟

مخزن چرخدار ( تانکر چرخدار)

مخزن چرخدار یا تانکر چرخدار که عموماً به صورت دو چرخ و چهار چرخ و در حجم های گوناگونی ساخته می شوند به منظور انتقال مایعاتی نظیر آب ، مواد شیمیایی ، پسماندهای فاضلاب ، سوخت و دیگر مایعات مشابه مورد استفاده قرار می گیرند. فنر ، چرخ و همچنین شاسی مقاوم کمک می کند تا این مخازن به راحتی قابلیت جابجایی پیدا کنند . همچنین مخزن چرخدار می تواند دارای ترمز ، چرخ زاپاس نردبان و دیگر آپشن های جداگانه باشد.از مخزن چرخدار در مزارع برای آبرسانی و آبیاری و در شهر ها و روستاهایی که با مشکلات کمبود آب مواجه هستند جهت انتقال آب شرب مورد استفاده قرار می گیرند.ابعاد این مخازن و تانکرها عموماً از 300 لیتر تا چند هزار لیتر متغییر می باشد.
انواع مخزن چرخدار ( تانکر چرخدار )

مخازن چرخدار را می توان به سه دسته ی مخزن چرخدار کشاورزی ، مخزن چرخدار حمل سوخت و مخزن چرخدار آب بهداشتی تقسیم کرد. برای ساخت خود تانکر این مخازن چرخدار عموماً از ورق گالوانیزه و یا ورق فولادی با ضخامت های گوناگون استفاده می شود.

برخی از تولید کنندگان مخازن چرخدار قابلیت های اضافه ای همچون نصب پمپ ، زاپاس ، نردبان و دیگر امکانات را نیز پشتیبانی می کنند. در این رابطه نیاز است تا مشتریان در هنگام سفارش به تولید کنندگان امکانات اضافی مد نظر خود را اعلام نمایند. اطلاع از خدمات ، تولیدات و آدرس های تولید کنندگان و فروشندگان تانکر چرخدار و یا کسانی که در زمینه اجاره و خدمات مرتبط با آبرسانی تانکرهای چرخدار فعالیت می کنند می تواند برای بسیاری از هموطنان مفید باشد.

مزایای استفاده از تانکر فلزی چرخدار

قابلیت ساخت در ابعاد دلخواه مشتریان

مقاوم در برابر ضربات شدید

قیمت مناسب

قابلیت نصب انواع اتصالات فلزی

تعمیر آسان

بعضی از تولیدکنندگان میتوانند در صورت درخواست مشتری امکاناتی مانند پمپ زاپاس ، نردبان و ترمز را هم به آن اضافه کنند.

نکته ای که باید در رابطه با مخازن فلزی به آن دقت کنید این است که بعضی از مایعات مثل اسید ها ، سبب خورندگی این نوع مخازن می شوند و به همین دلیل برای ذخیره سازی این گونه مواد مناسب نیستند .

نقطه ضعفی که نسبت به مخازن دیگر مثل مخزن پلاستیکی و کامیونی دارد وزن بیشتر آن میباشد و این مورد باعث می شود تا برای جابه جاییی مخزن چرخدار عمدتاًنیاز به تجهیزات باش .

با اتصال چرخ به مخزن می توان آن را به تانکر چرخدار تبدیل نمود و یا این نوع مخزن را رویی کامیون و وانت سوار کرد که در این حالت به آن تانکر ماشینی می گویند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران