اجاره جرثقیل 7تن و بالابر در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی اجاره جرثقیل 7تن و بالابر در سراسر تهران

🔴 مجید بیک زاده

🔹 مجید بیک زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره جرثقیل 7تن و بالابر در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجید بیک زاده :

✅ جهت تخلیه بارگیری

✅ بالا گذاشتن میز کانتر موتور اسانسور

✅ اسباب منزل هرز کاری نماشویی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۱۱۶۲۸۹۰

🔸 آدرس  تهرانپارس شرقی

 

اجاره جرثقیل ۷ تن کابین دار، ظرفیت مناسب برای پروژه های شهری

جرثقیل هفت تن با داشتن جثه کوچک و بوم بلند گزینه مناسبی برای ارائه انواع خدمات جابجایی و انتقال بار محسوب می شود. یکی از نکات حائز اهمیت در پروژه های عملیاتی درون شهری نحوه انتقال جرثقیل به محل پروژه است. عبور از گذرگاه های کم عرض، تردد در خیابان های شلوغ و محدوده های پر ترافیک شهری و رساندن جرثقیل با ابعاد خاص خود به محل از چالش های مهم پیش از شروع به کار با جرثقیل است. با این تفاسیر جرثقیل های کوچک تر با قابلیت اعزام ساده تر و سریع تر از این جهت دارای مزیت هستند و اجاره جرثقیل ۷ تن کابین دار از این حیث دارای اولویت خواهد بود. زیرا ظرفیت مناسبی برای انجام پروژه های چند تنی داشته و ارتفاع مناسب بوم آن نیز قدرت مانور بالایی برای انتقال بار ایجاد می کند.
موارد معمول برای اجاره جرثقیل ۷ تن کابین دار

نصب چیلر: برای جابجایی و نصب چیلرهای جذبی و تراکمی که برخی از انواع آن حجم و ارتفاع زیادی دارند و جابجایی آن ها با دشواری هایی همراه است، اجاره جرثقیل ۷ تن کابین دار می تواند چاره ساز باشد. برای این گونه از جابجایی ابتدا باید نقطه ثقل دستگاه را محاسبه و پیدا کرده و با اتصال قلاب به این نقاط در محل های پیش بینی شده در شاسی چیلر، بار را از زمین جدا کنیم. برای جلوگیری از افتادن یا آسیب دیدن چیلر در برخی مواقع از شاهین یا میله تعادل جرثقیل برای انتقال چیلر استفاده می کنند.

کمک به مونتاژ و دمونتاژ کردن تاور کرین ها: یکی از موارد اجاره جرثقیل ۷ تن کابین دار شرکت در برپایی اولیه و یا باز کردن پایانی قطعات تاور کرین است. البته علاوه بر نیاز به حضور جرثقیل کمکی باید اشاره داشت که نیروی اصلی لازم برای مونتاژ و یا دمونتاژ کردن یک تاور کرین به وسیله تلمبه های هیدرولیکی قوی انجام می شود.

رعایت نکات کلی برای اجاره جرثقیل

اگر برای انجام دادن عملیات ساختمانی، کارگاهی یا هر پروژه دیگری نیاز به جابجایی اجسام سنگین در هر ارتفاعی داشتید بالطبع استفاده از جرثقیل تنها گزینه پیش روی شماست. پیش از اقدام به اجاره جرثقیل برای انجام کار، برآوردی اولیه از آنچه قرار است انجام بشود داشته باشید. محموله ای که باید جابجا بشود حاوی چیست؟ آیا محتوی ماده شیمیایی خاصی است و یا از نظر حساسیت به لرزش و تکان به سطح بالایی از توجه و مراقبت نیاز دارد؟ در صورتی که بار مورد نظر برای انتقال دارای چنین ویژگی هایی باشد، پیش از تماس با دفتر یا شرکت خدمات جرثقیل پارامترهای اولیه ای در این رابطه تهیه کرده و به اطلاع مشاوران و کارشناسان شرکت مربوطه برسانید. در این نوع از جابجایی ها لازم است تا بخش بیشتری از تمرکز تیم اجرایی بر روی خود محموله باشد. توصیه می شود برای انتقال اجسام دارای ارزش بالا و گران قیمت تر از بیمه قلاب برای آسودگی خاطر از بابت انجام عملیات استفاده نمایید. شرکت های بیمه به درخواست شما پس از بازدید از سلامت و ایمنی جرثقیل اقدام به بیمه نمودن بار شما می کنند

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران