آموزش فیبروز ابرو در فردیس – کرج

در البرز ، فردیس

معرفی آموزش فیبروز ابرو در فردیس – کرج

🔴 مهسا میراخوری

🔹 مهسا میراخوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش فیبروز ابرو در فردیس – کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 آموزش تخصصی وخصوصی میکروبلیدینگ به سبگ فیبروز

👩‍🎓توسط مدرس حرفه ای فی بولد بروز:مهسا میرآخوری عضو آکادمی فی👩‍🎓

💫آموزش شامل

✒️میکروبلیدینگ ب روش فیبروز

✒️بولد بروز

✒️چهره شناس،متعادل سازی چهره

✒️طراحی وقرینه سازی ابرو با دیوایدر واپلیکیشن فی

✒️اراعه جزوه معتبر

✒️تکنیک های جدیدبولد بروز نچرال

✒️کار روی پوست مصنوعی و مدل

آموزش صفر تاصد برای افراد مبتدی و حرفه ای

✒️آموزش اسپان ۵فیبروز ابرو

✒️با پشتیبانی انلاین ۳ماه

✒️آموزش ورکشاپ خصوصی در ۲جلسه ب صورت حرفه ای وتخصصی

آموزش درمنطقه کرج.فردیس

برای تعیین وقت قبلی لطفا تماس بگیرید 🙏

 

🔸 شماره تماس 09055709443

🔸آدرس استان البرز . فردیس

فیبروز چیست ؟

فیبروز جدیدترین روش هاشور ابرو است که با استفاده از یک قلم به صورت دستی، رنگ را به صورت خطوط تقریبا یکسان و کمی نامنظم در جهت رویش ابرو می کشد.فیبروز در واقع یکی از تکنیک های جدید میکروبلیدینگ است که با هدف ایجاد هاشور طبیعی و بسیار ظریف انجام می شود.در این روش برای کشیدن خطوط از تیغ مخصوص استفاده می شود.تیغ های بلید فیبروز بهترین نوع آن برای انجام این تکنیک هستند.تیغ بلید در قسمت سر قلم قرار می گیرد که شبیه به پیچ گوشتی چهارسو است و با حلقه ی دور قلم می توان آن را محکم یا شل کرد.عمق کاشت در فیبروز بستگی به فشار دست پیگمنتر کار دارد.خطوط کشیده شده در این روش برای کشیدن خطوط باید از تکنیک خاصی استفاده کرد که باعث ظریف شدن و طبیعی شدن هاشور شود.معمولا تکنیک فیبروز حداقل تا 1 سال باقی می ماند اما چون سطحی تر و ظریف تر است ، باید 3 الی 4 بار ترمیم شود تا رنگ آن باقی بماند.بعد از فیبروز جهت اصلاح موهای اضافی ابرو باید از موچین استفاده کرد.در صورت علاقمندی به یادگیری این تکنیک می توانید در دوره های آموزشی فیبروز، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ مهسا میراخوری ثبت نام نمایید.

سوالات متداول در مورد فیبروز ابرو

بازار کار فیبروز ابرو چطوره؟

داشتن ابروهای پهن و پر پشت صورت را جوان تر نشان می دهد، از این رو روش های زیادی برای زیباتر نشان دادن ابروها وجود دارد. به دلیل طبیعی بودن روش فیبروز، با استقبال زیاد بانوان رو به رو شده است و از آن جا که این متد دارای هزینه بسیار مناسبی است، همواره مشتریان زیادی در سالن های زیبایی دارد. در صورتی که در این رشته آرایشگری مهارت های لازم را کسب نمایید، می توانید به درآمد بسیار بالایی برسید.

چرا فیبروز ابرو انقدر پرطرفداره؟

ظرافت و زیبایی در این روش که فرم طبیعی به ابروها می دهد، خانم ها را مشتاق می کند که از این روش جدید برای هاشور ابروهایشان استفاده کنند. پاک کردن راحت فیبروز، تغییر حالت دادن راحت ابروها، سوزش و درد کمتر، دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز، ایجاد تراکم بالا در ابرو و التهاب کم از دیگر مواردی است که باعث رونق بازار کار فیبروز شده است.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران