مرکز فروش گاوصندوق در ایلام – میدان میلاد

در ایلام ، ایلام

معرفی مرکز فروش گاوصندوق در ایلام – میدان میلاد

🔴 مالک قاسمیان

🔹 مالک قاسمیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش گاوصندوق در ایلام – میدان میلاد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مالک قاسمیان :

✅ نمایندگی فروش انواع مدل گاوصندوق

✅ در هر اندازه و ابعادی

✅ نقد و اقساط

✅ تحویل در محل

✅ در کل شهرستانها

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۹۳۰۱۶۸۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۷۶۷۱۲۵۷

🔸 آدرس  ایلام میدان میلاد

کاربرد های گاوصندوق چیست؟

1- قرار دادن بیمه نامه ها در گاو صندوق (سیف باکس)
بیمه نامه هایی که ممکن است هر فرد آنها را داشته باشد شامل: بیمه نامه ماشین، بیمه نامه اموال داخلی خانه، بیمه نامه های پزشکی، بیمه نامه خانه و… هستند که لازم است در جایی دور از دسترس بقیه نگهداری شود تا هر کسی نتواند به راحتی آنها را برداشته یا حتی باید در محلی نگهداری شود که از آتش سوزی، سیل، زلزله و یا هر نوع احتمال تخریبی به دور باشد.

بهترین و امن ترین جا برای نگهداری این بیمه نامه ها گاو صندوق می باشد که تمامی گاو صندوق ها از محفظه فلزی بسیار مقاوم و ضد آتش سوزی با قفلی ایمن طراحی شده اند.

2- گذاشتن پاسپورت و شناسنامه ها در سیف باکس خانگی
گم شدن مدارک شناسایی مثل پاسپورت و شناسنامه ها و یا حتی مدارک تحصیلی بسیار پر دردسر می باشد به این دلیل که برای گرفتن مجدد این مدارک باید مراحل زیادی را در ادارات مختلف گذراند که وقت زیادی را تلف می کند. پس بهتر است برای نگهداری این مدارک از گاو صندوق استفاده کرد و در صورت لزوم یک کپی برابر با اصل از تمامی مدارک تهیه کرد و در جای دیگری قرار داد تا در صورت لزوم بتوان از آنها استفاده کرد.

3- نگهداری مدارک پزشکی و نسخه داروهای مهم و حیاتی در گاو صندوق
شاید از نظر شما عجیب به نظر برسد که نگهداری مدارک پزشکی و یا نسخه های برخی از داروهای حیاتی لزومی ندارد که در گاو صندوق نگهداری شود اما مالک قاسمیان به شما پیشنهاد می دهد که حتما برای نگهداری این مدارک از گاو صندوق یا سیف باکس استفاده شود زیرا شما شاید ندانید که گم شدن این مدارک و یا تهیه کردن نسخه ای دوباره برای تهیه دارو تا چه حد هزینه دارد و وقت گیر است. در نتیجه از گاو صندوق می توانید برای نگهداری این نوع از مدارک هم استفاده کنید.

4- قرار دادن سی دی ها و یا عکس های خانوادگی در Safe Box
آلبوم های خانوادگی یکی از گران بها ترین چیزهایی می باشد که به عنوان یک گنجینه با ارزش برای هر خانواده به شمار می رود چرا که این آلبوم ها یادآور طول دوران زندگی و خاطرات خوش هر فرد می باشد که ثبت آن خاطرات به صورت آلبوم در آمده است.

5- مخفی کردن اسناد و مدارک سرمایه گذاری در گاو صندوق(سیف باکس)
اسناد و مدارک سرمایه گذاری مانند دیگر مدارک از اهمیت بالایی برخوردار هستند و خوب طبیعتا گم شدن این مدارک دردسرهای زیادی به همراه دارد. توصیه می شود برای نگهداری این مدارک از گاو صندوق استفاده شود.

6- گذاشتن کارتهای بانکی دارای موجودی در گاو صندوق
برخی از افراد ممکن است کلکسیونی از کارتهای بانکی را داشته باشند که حمل و نقل تمامی آنها در طول روز واقعا ضرورتی نمی تواند داشته باشد. بهتر است کارتهایی که در طول روز از آنها استفاده نمی شود و را در داخل سیف باکس یا همان گاو صندوق نگهداری شود.

7- نگهداری مدارک حقوقی و سند ملک در سیف باکس
مدارک حقوقی مانند وکالتنامه ها و اسناد و مدارک مربوط به زمین ها و یا ملک ها جزو اسناد و مدارک بسیار مهمی می باشند که حتما باید در جایی قرار داشته باشند تا مطمئن و امن باشد که مناسبترین گزینه گاو صندوق می باشد که هر چند گاو صندوق های نسل جدید کوچک و قابل حمل هستند و ممکن است در داخل کمد و دیوار قرار بگیرند اما به وسیله پیچ هایی در سر جای خود محکم می شوند تا به راحتی قابل حمل و جابجایی نباشد. پس می توان با خیالی راحت آنها را در گاو صندوق منزل خود نگهداری کرد.

8- قرار دادن کلیدهای مهم خانه یا کلیدهای صندوق امانات در گاو صندوق
قطعا اگر فردی طلا و یا جواهرات و یا پول نقدی و یا ارزهای زیادی داشته باشد برای نگهداری آنها نیازمند مکانی فوق العاده امن تری غیر از منزل می باشد که یکی از این مکان ها بانک ها می باشند. از این رو انتخاب صندوق اماناتی در بانک اطمینان خاطر را برای افراد به همراه دارد و نگهداری از کلید صندوق امانات و یا هر کلید دیگری نیازمند مکانی مثل گاو صندوق می باشد. همچنین می توان کلیدهای یدک خانه یا سوئیچ یدک ماشین را در گاو صندوق نگهداری کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران