خرید و فروش دریل واگن و کمپرسور ژنراتور حیدری در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی خرید و فروش دریل واگن و کمپرسور ژنراتور حیدری در اصفهان

🔴 محمد حسین حیدی

🔹 محمد حسین حیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دریل اطلس و چکش فورکاوا در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد حسین حیدی :

✅ فروش دریل اطلس

✅ راک 400

✅ صفر واقعی

✅ چکش فورکاوا

✅ در حد نو ، همه قطعات اصلی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۵۷۵۳۶۹۱

🔸 آدرس  اصفهان،خیابان آتشگاه ، قبل از سه راهی خمینی شهر ، کارگاه استاد نوروز

 

دریل اطلس ( دریل واگن ) چیست؟

دریل واگن نوعی ماشین حفاری ضربه ای – چرخشی است که از زنجیر و مته چکشی برای انتقال سرمته به سمت جلو اسنفاده می کند؛ کل مجموعه بر روی یک شاسی قرار می گیرد که می تواند چرخ دار ۱) و یا زنجیری باشد که نوع اخیر، جابجایی این ماشین حفاری را در مناطق صعب العبور آسان تر می کند.

دریل واگن با زاویه های مختلف می تواند چال حفر کند در مجموع حفر چال با دریل واگن در مقایسه با انواع چکشهای حفاری در شرایط یکسان از نظر سنگ، با سهولت و کیفیت بهتری صورت می گیرد . از دریل واگن می توان برای حفر چالهایی با عمق تا ۴۵ متر (۱۵۰ فوت) و قطر تا ۵/۴ اینچ برای سنگهای نیمه سخت و سخت استفاده کرد اما به طور رایج عمق چالهایی که با دریل واگن حفاری می شوند تا ۹ متر ( ۳۰ فوت) است.

آن دسته از دریل واگن ها که بیش از یک چالزن دارند؛ جامبو دریل (jumbo-drill ) نامیده می شوند که در سرعت عملیات بسیار موثرند. و در حفر تونل غالبا از آنها استفاده می شود .

در حفاری با دریل واگن برای مقاصد مختلف از مته های متناسب استفاده می شود ولی در حفاری های معدنی کاربرد مته دکمه ای رایج تر است که در یک سطح صاف دارای برجستگی های کروی مانند بوده و جنس آنها از کربور تنگستن است و با توجه به شکل آنها، نسبت به سایر مته ها ساییدگی کمتر و عمر بیشتری دارند.

در دریل واگن، سیال حفاری هوای فشرده است که وظیفه خنک کردن سرمته، تمیز کاری ته چال از خرده سنگ ها و انتقال آنها به سطح زمین از فضای بین لوله حفاری و دیواره چال با سرعت بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ متر در دقیقه را بر عهده دارد و به وسیله کمپرسور متصل به این دستگاه حفاری، تأمین شده و با فشار بین ۳۰ تا PSI 110و از طریق شیلنگ های پر فشار و سپس لوله های حفاری به ته چال منتقل می شود؛ سوراخ های موجود در مته حفاری به همین منظور تعبیه شده است. هوای فشرده علاوه بر وظایف فوق، انرژی مورد نیاز برای حرکت ضربه ای و چرخشی دریل واگن های پنوماتیک را نیز تأمین می کند.

افزایش فشار هوای فشرده در محدوده ای معین، موجب افزایش سرعت حفاری می شود به طوری که بر اساس اندازه گیری های تجربی در نوع مشخصی از دریل واگن، اگر فشار از PSI 90 به PSI 110 برسد؛ نفوذپذیری در سنگ ۳۸ درصد افزایش خواهد یافت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران