کالای پزشکی طاها طب بابل

در مازندران ، بابل

معرفی کالای پزشکی طاها طب بابل

🔴 کالای پزشکی طاها طب بابل

🔹 کالای پزشکی طاها طب بابل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع تجهیزات پزشکی در بابل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کالای پزشکی طاها طب بابل :

✅ ارائه کننده انواع دستگاه تنفسی

✅ فروش ، اجاره و تعمیرات انواع اکسیژن ساز ، ساکشن پزشکی ،.

✅ بای پپ سی پپ وینتلاتور

✅ فروش کليه لوازم پزشکی ، انواع فشارسنج دیجیتال، ترازوی دیجیتال ، تب سنج لیزری، تشک مواج ، کپسول اکسیژن ، مانی متر ، سمعک و ……

✅ تعمیرات انواع اکسیژن ساز و ساکشن در سریعترین زمان ممکن

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۶۶۵۹۵۶۸

🔸 آدرس  بابل خیابان کشاورز جنب کلانتری ۱۲ پاساژگنج افروز طبقه همکف واحد ۱۸

 

دستگاه اکسیژن ساز چیست؟

تمام موجودات زنده برای زندگی به اکسیژن نیاز دارند. اکسیژن از طریق ریه ها به بدن وارد می شود و خون اکسیژن دار را به قسمت های مختلف بدن می رساند. گاهی به دلیل بیماری یا عوامل دیگر، ریه های فرد به اکسیژن با خلوصی بیشتر از حالت عادی نیاز دارد، همچنین در صنایع و برخی از دستگاه ها به اکسیژن خالص نیاز است. دستگاه اکسیژن ساز یا تغلیظ کننده اکسیژن که از تجهیزات پزشکی تنفسی می باشد، به منظور تامین اکسیژن مورد نیاز استفاده شده و می تواند جایگزین مناسبی برای کپسول اکسیژن باشد.

به صورت عمده در هوایی که ما تنفس می کنیم، 78 درصد نیتروژن، 21 درصد اکسیژن و 1 درصد گاز های دیگر وجود دارد. دستگاه اکسیژن ساز یا دستگاه اکسیژن فشرده، پرکاربردترین وسیله برای بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی می باشد، اکسیژن مورد نیاز بدن را تامین می کند و با فشرده سازی مولکول های هوا، نیتروژن موجود در آن را می گیرد، غلظت اکسیژن را تا حدود بالای 90 درصد می رساند و به صورت گسترده در منزل، مراکز درمانی، بیمارستان ها، خانه سالمندان، آزمایشگاه ها، صنایع گوناگون، شیلات، تصفیه خانه ها، باشگاه های ورزشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه با زندگی در شهر های شلوغ، کاهش تعداد گیاهان در اطراف محیط زندگی، تغذیه نامطلوب، افزایش استعمال دخانیات، کاهش تحرک افراد، گسترش بیماری کرونا و غیره افراد زیادی دچار مشکلات تنفسی می شوند. در این شرایط استفاده از کپسول های اکسیژن یا دستگاه های اکسیژن ساز پیشنهاد می شود. با توجه به قابل اشتعال بودن کپسول های اکسیژن، دشوار بودن پر کردن مداوم کپسول ها و امکان اتمام آنها در شرایط بحرانی، استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز پیشنهاد می شود. معمولا میزان اکسیژن مورد نیاز با واحد لیتر در دقیقه (L/m : Liter Per Minute) بیان می شود. دستگاه های اکسیژن ساز خانگی با برق یا باتری کار می کنند و در ابعاد و اندازه های مختلف به صورت ثابت و پرتابل ساخته می شوند. اکسیژن ساز ها از ضروری ترین تجهیزات پزشکی هستند که استفاده از آن برای افراد مبتلا به بیماری های تنفسی الزامی است. غلیظ کننده اکسیژن، اکسیژن لازم برای بیمارانی که سطح اکسیژن خون یا SPO2 پایینی دارند را تامین می کند، موجب تنفس راحت تر، ایجاد آرامش در بیمار و تسریع بازسازی بافت ها می شود، همچنین استفاده از آن ساده بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد.

انواع دستگاه اکسیژن ساز
دستگاه‌های اکسیژن‌ ساز بنا به کاربرد و نوع استفاده به دو دسته کلی تقسیم می شوند.

اکسیژن‌ ساز‌ خانگی یا ثابت

اکسیژن ساز پرتابل یا بیمارستانی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران