تعمیرات و فروش قطعات لباسشویی تمام اتومات و یخچال فریزر در قم

در قم ، قم

مرکز تعمیرات و فروش قطعات لباسشویی تمام اتومات و یخچال فریزر در قم

🔴 مجتبی سلمانی

🔹 مجتبی سلمانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات و فروش قطعات لباسشویی تمام اتومات و یخچال فریزر در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجتبی سلمانی :

✅ تعمیرات انواع لباسشویی تمام اتومات و یخچال فریزر

✅ بورس کلیه قطعات لباسشویی های درب جلو و درب بالا

✅ تعمیر انواع بردهای لباسشویی

✅ تهیه انواع برد لباسشویی و یخچال

✅ ارائه خدمات در محل هم امکان پذیر است

و…

 

🔸 شماره تماس  09109892314

🔸 شماره تماس  09355418622

🔸 آدرس  قم،سی متری شهید کیوانفر، میلان یکم پلاک 10

 

دلایل عمده ای که نشان می دهد لباسشویی نیاز به تعمیر دارد چیست؟

دلایل زیادی است که شما با دیدن آنها متوجه می شوید که لباسشویی دچار ایراد شده و به تعمیر نیاز دارد؛ در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم:

· لباسشویی روشن می شود اما کار نمی کند : تنها دلیلی که ممکن است که این اتفاق رخ دهد، خرابی موتور تایمر می باشد که برای رفع این ایراد لازم است که سیم های موتور تایمر را از قطعه جدا کرده و آن را مستقیم به برق بزنید. اگر در این حالت موتور تایمر کار نکند، یعنی قطعه موردنظر خراب شده و نیازمند تعویض است.
· آب نگرفتن لباسشویی: دلایل آب نگرفتن لباسشویی می تواندشامل عدم وجود آب در شیر متصل شده به ماشین لباس شویی، خرابی هیدرواستات و یا فیلتر ورودی شیر الکتریکی کثیف شده باشد که در این حالت بهتر است که شیر آب تغذیه را ببندید و شیلنگ ورودی از شیر الکتریکی باز کرده و اگر توری شیر الکتریکی کثیف شده است آن را تمیز کنید.
· لباسشویی فقط آب میگیرد وکارهای دیگر را انجام نمی دهد که در این حالت هم باز مشکل می تواند از موارد گفته شده در مورد بالا باشد.
· ماشین لباسشویی نشت آب دارد: در این مورد مشکل می تواند از سوراخ شدن لاستیک دور دستگاه باشد، مخزن سوراخ باشد که شما برای حل این موضوع باید آن را تعمیر یا تعویض کنید و یا مشکل از درست متصل نبودن اتصال شیلنگ ورودی به شیر الکتریکی باشد.
· آب داخل مخزن گرم نمی شود: اصولا گرم کردن آب در ماشین لباس شویی برعهده قطعات ترموستات و المنت می باشد که در درجه اول باید تنظیم بودن و سالم بودن ترموستات بررسی شود.
· آب کثیف از داخل لباسشویی تخلیه نمی شود: تخلیه نشدن آب کثیف ایجاد شده از لباس ها می تواند به دلیل کثیف شدن فیلتر پمپ آب باشد که باید تعویض شود.
· سر و صدای لباسشویی: این سر و صدا می تواند به دلایل زیادی بوجود بیاید، مثلا ممکن است که لباس زیادی داخل ماشین گذاشته باشید و یا گیر کردن جشم خارجی بین مخزن. همچنین سر و صدای لباسشویی می تواند به دلیل خرابی یک سری از قطعات باشد که در چنین مواقعی نیاز به تعویض این قطعات است.

یک تعمیرکار لباسشویی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یک تعمیرکار لباسشویی باید مهارت و تجربه زیادی در این کار داشته باشد، با تمامی قطعات لباسشویی آشنایی کامل داشته باشد و دلایل خرابی هر قسمت را بداند، همچنین به دلیل تنوع و افزایش برندها و مدل ها در بازار باید به تمامی برندهای مختلف تسلط داشته باشد و ایرادات هر یک را بفهمد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران