فروش بهترین و قویترین داروی تاخیری در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

فروش بهترین و قویترین داروی تاخیری در مشهد

🔴 فروشگاه راز زندگی برتر

🔹 فروشگاه راز زندگی برتر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش بهترین و قویترین داروی تاخیری در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

✳️قرص ویگرکس پلاس ✳️

💥افزایش فشار و حجم خون پذیری بافت اسفنجی آلت تناسلی (ICP)

💥افزودن به حالت سختي هرچه بيشتر آلت تناسلي در هنگام تحريک

افزایش تمایل جنسی،شور جوانی و حجم قطر طول و چگالی آلت

💥افزایش زمان نزدیکی و بهبود نارسایی نعوذی (ED)

💥جلوگیری از انزال زودهنگام با تأثیر دائمی (PE)

💥💥 تعداد ۶۰ عدد،۴ برگه ۱۵ عددی

🔆🔆👍👍 اورجینال وسط سبز

🆘 برای راهنمایی و مشاوره با کارشناس ما تماس بگیرید،شماره تلفن مشاور در زیر اگهی درج شده است

🛑 تحویل فوری و یکروزه

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۶۸۶۹۶۰۴۴

🔸 آدرس  مشهد

 

قرص تاخیری چیست؟

قرص‌های تاخیری یا delay pills با به تاخیر انداختن زمان ارضا شدن فرد و جلوگیری از انزال زودرس، کمک بسیاری به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی و در نتیجه بهبود آن خواهند کرد.

اکثر قرص‌های تاخیری، مهارکننده‌های بازجذب سروتنین (SSRI) هستند. همچنین قرص‌ها و داروهای دیگری برای درمان زود انزالی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ مانند مهار کننده فسفودی‌استر نوع ۵ (PDE5) که قرص‌هایی شبیه به ویاگرا و داروهای بی حسی معمولی در این دسته قرار می‌گیرند.

چه زمانی یک فرد به انزال زودرس مبتلا است ؟

انزال زودرس زمانی اتفاق می‌افتد که یک مرد در حین رابطه جنسی زودتر از آنچه که او یا شریک جنسی وی انتظار دارد، به ارگاسم رسیده و دچار انزال می‌شود. آمارها گویای آن هستند که از هر ۳ مرد یکی از آنها حتی برای مدتی در دوره‌ای از زندگی خود مشکل زود انزالی را تجربه کرده است. طبق یک تعریف دیگر اگر مرد در رابطه جنسی در کمتر از ۱ دقیقه دچار انزال شده و قادر نباشد انزال خود را به تاخیر بیندازد، می‌توان گفت که انزال زودرس دارد. اگر این مسئله همیشه یا تقریبا اغلب اوقات وجود داشته باشد، فرد در رابطه جنسی دچار مشکل جدی بوده و باید در پی درمان آن باشد.

علت انزال زودرس می‌تواند ریشه در عوامل فیزیکی و روانی داشته باشد. با یک معاینه و آزمایش، پزشک می‌تواند مطمئن شود که آیا انزال زودرس به مشکلات بیولوژیکی مرتبط است یا خیر. در هر صورت برای درمان انزال زودرس معمولا از قرص تاخیری استفاده می‌شود. تکنیک‌های ورزشی موثری نیز وجود دارند که با بهره‌گیری از آنها می‌توان به نتیجه‌گیری بهتری دست یافت.

بهترین زمان استفاده از قرص تاخیری

چنانچه اشاره کردیم قرص‌های تاخیری انواع مختلفی دارند و بهتر است بهترین زمان استفاده از آنها نیز توسط پزشک تعیین شود. برخی از قرص‌های تاخیری ممکن است نیاز باشد ۵ دقیقه قبل از مقاربت مورد استفاده قرار گیرند و بعضی دیگر ۲ ساعت قبل. توصیه می‌شود که برای کاهش عوارض جانبی ناشی از قرص‌های تاخیری آنها را ترجیحا همراه با غذا و ۲ لیوان آب میل کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران