بهترین مرکز فروش و نصب درب و پنجره upvc . درب ضد سرقت . توری ضد حشره در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش و نصب درب و پنجره upvc . درب ضد سرقت . توری ضد حشره در تهران

🔴 مهدی نظری

🔹 مهدی نظری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب درب و پنجره upvc . درب ضد سرقت . توری ضد حشره در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهدی نظری :

• توليد درب و پنجره UPVC با سطح كيفى
متفاوت نسبت به پروژه.
• توليد درب ضد سرقت با يراق آلات ترك
و روكش چوب راش وارداتى.

•مشاوره فنى حضورى رايگان براى بهبود
خدمات بهتر.
• حضور سرپرست فنى در زمان نصب وکنترل کیفیت
• ضمانت كتبى ۱۰ سال تمام محصولات.
• خدمات پس از فروش ٢ ساله.

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

چرا پنجره UPVC برای خانه شما بهتر است؟

نام اختصاری UPVC مخفف پلی وینیل کلرید Unplasticised است. امروزه UPVC یکی از متداول ترین مواد مورد استفاده توسط تولید کنندگان در و پنجره ها یا به عنوان مثال کاشی های پلاستیکی سقف های پلاستیکی را نشان می دهد.

به لطف درجه بالایی از سازگاری و مقاومت ، UPVC می تواند به روش های مختلف برای بهبود خانه شما مورد استفاده قرار گیرد. .

پنجره های UPVC همچنین به دلیل داشتن تعمیر و نگهداری آسان بسیار مشهور هستند ، به این معنی که زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند. همچنین انواع مختلفی از رنگ پنجره UPVC وجود دارد ، به این معنی که همیشه می توانید چیزی را پیدا کنید که متناسب با خانه شما باشد. فقط پنجره UPVC را انتخاب کنید.

پنجره های دو جداره و درهای دو جداره با توجه به مزیت های بیشمار UPVC در صورت قاب توسط پروفایل های UPVC حداکثر بازده را فراهم می کنند. شیشه دو جداره عمدتاً توسط دو صفحه شیشه ای با فاصله 16 میلی متر بین آن ها مشخص می شود ، که از احتباس گرما و از بین بردن تراکم جلوگیری می کند.

مزایای درب UPVC
انتخاب بی نظیر : طیف گسترده ای از سبک ها ، اندازه ها ، رنگ ها با کلیه خواص و متناسب با بودجه های متفاوت. عملکرد طولانی وطول عمر بالا نصب آسان جدیدترین طراحی فریم با امنیت بالا برای آرامش کامل بهره وری ساخته شده درب راندمان انرژی نهایی برای کاهش صورتحساب انرژی است. پایدار و با اطمینان
آیا پنجره UPVC سمی است؟
UPVC یک ماده کاملاً ایمن و غیر سمی است تا زمانی که سوزانده نشود ، در تولید آن بسیار دقت شده است تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی یا سمی ایجاد نمی کند. سوزاندن PVC می تواند منجر به انتشار دیوکسین ها به محیط شود که آلاینده های آلی پایدار محیطی هستند.

 

قیمت د‎‎رب و پنجره UPVC
در حالی که محاسبه دقیق قیمت درب و پنجره UPVC دشوار است، با توجه به متغیرهای متعدد از جمله تهیه کنندگان پنجره UPVC ، هزینه های تعویض و نصب یا طراحی ، ابعاد درب یا پنجره و نوع آن ، متریال به کار رفته و ابزار و یراق آالات مورد استفاده در آن متفاوت خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران