لوله بازکنی موسوی – باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه صنعتی ، پمپ تراکم هوای پر قدرت در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی لوله بازکنی موسوی – باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه صنعتی ، پمپ تراکم هوای پر قدرت در شیراز

🔴 مجموعه لوله بازکنی موسوی

🔹 مجموعه لوله بازکنی موسوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه باز کردن لوله فاضلاب با دستگاه صنعتی ، پمپ تراکم هوای پر قدرت در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه لوله بازکنی موسوی :

✅ باز کردن لوله های فاضلاب با دستگاه صنعتی ، پمپ تراکم هوای پر قدرت و چندین دستگاه پیشرفته.

✅ رفع هرگونه :

✅ گرفتگی لوله های ساختمان

✅ رسوب و جرم گیری سخت ترین گرفتگی سیمان

✅ صد درصد تضمینی

✅ بدون خرابی و کثیفی

✅ در تمام نقاط شیراز

✅ به صورت شبانه روزی

✅ بیش از ۲۰ سال سابقه کار در خدمت شما عزیزان می باشیم.

و…

 

🔸 با مدیریت  الیاس موسوی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

علائم گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

علت گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟
گرفتگی لوله‌های اصلی فاضلاب (رایزرها) اغلب نادر است و در بیشتر موارد ما شاهد گرفتگی لوله‌های انشعابی فاضلاب هستیم. این مهم به دلیل سایز کوچک‌تر لوله‌های فرعی است.

یکی از مهم‌ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب، خود لوله است. اگر سیستم لوله کشی به درستی اجرا نشده باشد و سایز و شیب لوله به اندازه‌ای نیست که بتواند مواد را جابجا کند، گرفتگی لوله اجتناب ناپذیر است.

دلیل مهم دیگر مسدود شدن خطوط فاضلاب، این است که به تدریج با گذشت لوله از جای خود تغییر مسیر می‌دهد. این خم شدن در لوله، باعث جمع شدن زباله‌ها شده و در نهایت باعث گرفتگی می‌شود.

متداول‌ترین نوع ماده‌ای که باعث مسدود شدن یک کانال فاضلاب می‌شود، چربی است. اگر چربی‌ها یا روغن‌ها را در مخزن سینک ظرفشویی بریزید، در نهایت سرد و سفت می‌شوند. حتی اگر آب گرم و داغ را بعد از آن در فاضلاب بریزید، زدودن چربی دیگر هیچ اثری ندارد.

انواع دیگر موادی که اغلب باعث گرفتگی می‌شوند شامل مو، دستمال کاغذی، محصولات بهداشتی و سایر موارد هستند. هرگز نباید هیچ چیزی به غیر از مایعات را به پایین فاضلاب خود بفرستید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب سینک ظرفشویی
سینک آشپزخانه پر است از پسماند غذا، روغن، تکه‌های غذا و … . در این مورد نکته‌ای که باید مورد توجه قرار داد این است که هنگام شستشوی ظروف باید از ورود این مواد جلوگیری به عمل آورد. اول باید مواد باقی و روغن را با استفاده از دستمال کاغذی از روی ظروف پاک کرد و سپس فرآیند شستشو را آغاز کنید.

علت گرفتگی لوله فاضلاب در ساخت و ساز
در زمان ساخت ساختمان ممکن است به دلیل عدم توجه، گچ و سیمان به داخل فاضلاب وارد شوند. این موضوع بسیار جدی است زیرا سیستم فاضلاب به سرعت دچار گرفتگی می‌شود و امکان برطرف کردن مشکل در آینده نیز دشوار می‌شود. به همین دلیل، مهم است که در زمان ساخت‌وساز، ورودی همه لوله‌های فاضلاب‌ بسته باشند.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب
بیشتر گرفتگی فاضلاب‌ها به تدریج اتفاق می‌افتند. توانایی شناسایی آن‌ها در مراحل اولیه به شما کمک می‌کند تا قبل از اینکه آب فاضلاب در کل خانه شما جاری شود، مشکلات را برطرف کنید. در زیر مواردی وجود دارند که می‌توانند نشان دهنده گرفتگی لوله فاضلاب باشند:

آب تیره
یکی از علائم اصلی گرفتگی لوله فاضلاب، جمع شدن آب در کف حمام، توالت و مناطق دیگر است. این اتفاق زمانی می‌افتد که بخواهید آب را تخلیه کنید اما به دلیل مسدود شدن لوله فاضلاب، جایی برای رفتن آب وجود ندارد.

از آنجا که مواد زائد زیادی با هم مخلوط می‌شوند، آب معمولاً تیره، بدبو و ظاهری ناخوشایند خواهد داشت. در این زمان اگر آب تیره بالا بیاید، مشکل از لوله شترگلو است که در آن مواد گیر افتاده‌اند و باعث بالا زدن فاضلاب شده‌اند.

تخلیه آهسته
یک دقیقه وقت بگذارید و به زهکشی‌های خانه خود فکر کنید. بیشتر گرفتگی‌های لوله فاضلاب به طور ناگهانی، 100 درصد از لوله را مسدود نمی‌کنند. در عوض، مواد زائد با گذشت زمان جمع شده و باعث می‌شوند بیش از پیش باعث جمع شدن آب شوند.

معمولاً اولین تخلیه آهسته مربوط به زهکشی توالت است. وقتی توالت را شستشو می‌دهید، ممکن است قبل از تخلیه سریع، آب برای لحظه‌ای در آنجا متوقف شود. سپس به سراغ فاضلاب حمام و آشپزخانه بروید و مشکل اصلی را بررسی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران