بهترین مرکز فروش روکش صندلی و کفی سه بعدی اتومبیل در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز فروش روکش صندلی و کفی سه بعدی اتومبیل در اصفهان

🔴 سعید عابدی

🔹 سعید عابدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش روکش صندلی و کفی سه بعدی اتومبیل در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعید عابدی :

✅ توزیع و پخش روکش صندلی ماشین و کفی سه بعدی تمام اتومبیل های سواری

✅ به تمام نقاط کشور

✅ به صورت عمده وتک به قیمت تولیدی

و…

 

🔸 شماره تماس  09389995080

🔸 شماره تماس  09132298940

 

روکش صندلی چیست ؟ چه کاربردی دارد ؟ 

روکش صندلی یکی از تزئینات داخلی ماشین می باشد که با توجه به رنگ ماشین می توان خریداری کرد و سبب راحتی سرنشینان خودرو و زیبایی و سلامتی بیشتر خودرو می شود و بر دمای داخل خودرو نیز تاثیر می گذارد .. روکش صندلی خودرو تنوع گسترده ای دارد و انتخاب آن نیز سلیقه ای می باشد . یکی از مواردی که باعث زیبایی خودرو می شود روکش صندلی خودروها است که نه تنها باعث زیبایی می شود بلکه از روکش اصلی صندلی نیز محافظت می کند .

انواع روکش صندلی خودرو
برای هر ماشینی تعداد زیادی روکش صندلی با رنگ ها و جنس های مختلف وجود دارد . روکش صندلی اصولا از جنس چرم و یا پارچه ای تولید می شود و یا ترکیبی از جنس پارچه و چرم .

اولین قدم برای انتخاب روکش صندلی باید جنس مدنظر خود را انتخاب کنید اینکه می خواهید روکش صندلی ها چرم یا پارچه ای و جنس ترکیبی باشد . نکته مهم تر از جنس روکش ها کیفیت نوع پارچه و چرم می باشد . روکش صندلی باید دارای الگوی دوخت مناسب باشد .

۱-روکش های چرمی صندلی خودرو :
یکی از نکته های حائز اهمیت روکش های چرمی این است که به راحتی قابل شستشو می باشند و لکه های موجود و ایجاد شده روی آن را می توانید پاک کنید . علاوه بر شستشوی اسان روکش های چرمی ، از نظر ظاهری نیز این روکش های چرمی ] ماشین را زیباتر و اسپرت تر می کند و اکثر جوانان این روکش ها را می پسندند

۲-روکش های پارچه ای صندلی خودرو :
روکش های پارچه ای تنوع گسترده ای در طرح و رنگ دارند و خریدار می تواند به سلیقه ی خود روکش صندلی خودروی خود را انتخاب و خریداری کند . نشستن بر روی این روکش ها بسیار راحت تر و به دلیل جریان هوا در این روکش ها عرق ایجاد نمی شود . روکش های پارچه ای قیمت مقرون دو بصرفه تری نیز د ارند .

۳-روکش های ترکیبی پارچه و چرم :
تولیدکنندگان برای اینکه خریداران راحت تر انتخاب و خرید کنند و همچنین جنس بهتری را تولید کنند از ترکیب چرم و پارچه برای تولید روکش استفاده می کنند . این روکش هایی که از جنس ترکیبی پارچه و چرم دوخته شده اند معایب روکش های چرمی و پارچه ای را ندارند . مثلا در این نوع روکش ها در جای تکیه گاه در وسط از پارچه استفاده کرده اند که ایده آل ترین روکش می باشد .

۴-روکش های لاکچری صندلی خودرو :
روکش های صندلی خودرو دارای طیف گسترده ای از تنوع می باشد که با توجه به کیفیت و کارایی قیمت های متفاوتی نیز دارند . افرادی که ساعت های بیشتری را مشغول رانندگی می باشند می توانند از این روکش ها که ماساژور هم دارند استفاده کنند .

در روکش های لاکچری صندلی خودرو ماساژور در قسمت کمر و نشیمن ویبره طراحی شده است که با لرزش آن بدن ماساژ داده می شود .این روکش ها به برق ماشین وصل می شوند و قابل برنامه ریزی در روش و نحوه ی ماساژ دادن دارند .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران