نمایندگی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی لدورا در فارسان – چهارمحال وبختیاری

در چهارمحال و بختیاری ، فارسان

معرفی نمایندگی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی لدورا در فارسان – چهارمحال وبختیاری

🔴 وحیدعلیمردانی

🔹 وحیدعلیمردانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی لدورا در فارسان – چهارمحال وبختیاری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات وحیدعلیمردانی :

✅ انواع کرم های آبرسان قوی پوست

✅ ماسک حرفه ای ترمیم واحیای مو،این محصول به همراه ویتامین هایB3,B6باعث تثبیت رنگ مووترمیم آسیب های ناشی ازآن کمک میکند

✅ کرم های چندمنظوره ترک پا،برطرف کننده ترک پا،مرطوب کننده،خوشبوکننده

✅ انواع قلم های هاشور

✅ رژلب در طرح ها ورنگ های متنوع

✅ پدهای بهداشتی روزانه

✅ پکیج های بی نظیر رفع لک وجوش صورت

و…

 

🔸 شماره تماس 09138853954

🔸 آدرس چهارمحال وبختیاری،شهرستان فارسان،شهرفارسان،خیابان بهشتی

 

کرم آبرسان چیست؟

با افزایش سن و یا استفاده بیش از حد از شوینده های نامناسب گاهی پوست خشک و شکننده می شود. برای حل این مشکلات پوست متخصصان پوست کرم هایی را ساخته اند که رطوبت مورد نیاز پوست را از روی پوست و هوا گرفته و جذب پوست می کند. و مانع خشک شدن پوست می شوند. این کرم های آبرسان حاوی موادی از قبیل اسید هیالورونیک، گلیسیرین، آلوئه ورا، عسل، سدیم لاکتات و .. می باشند. کرم های آبرسان سبک هستند چون دارای مقدار بسیار کمی چربی هستند.

ضرورت آبرسانی به پوست

شاید برایتان جالب است که بدانید 30 درصد پوست از چربی و آب تشکیل شده است. با وجود این اگر پوست مقادیر زیاد چربی و رطوبت خود را از دست بدهد، خشک می شود و شادابی خود را از دست می دهد. بنابراین استفاده از محصولاتی که موجب حفظ رطوبت پوست می شود، لازم و ضروری است.

وظیفه کرم های آبرسان در مرحله اول این است که موجب تقویت پوست می شوند. در مراحل بعدتر، محصولات آبرسان به دلیل تحریک بافت های کلاژن ساز پوست از ایجاد چین و چروک پوست و پیری زودرس آن جلوگیری می‎کنند.

این محصولات مراقبتی به دلیل داشتن موادی همچون گلیسیرین، اسید لاکتیک، اسید هیالورونیک باعث جذب بیشتر آب در سلول های پوستی می شوند که نتیجه آن نرمی و لطافت پوست است. استفاده همزمان از کرم آبرسان و ماسک آبرسان پوست صورت توصیه می شود. استفاده این دو محصول با هم می تواند نتیجه بهترین بر روی پوست شما در جهت شاداب کردن و روشن کردن آن را داشته باشد.

نحوه استفاده از کرم آبرسان

برای استفاده از کرم های آبرسان ابتدا باید صورت خود را با یک مواد شوینده مناسب خوب شستشو دهید. دقت کنید تا جایی که می توانید از آب گرم استفاده نکنید چون خشکی پوست را بیشتر می کند. با یک پارچه کتان سفید و یا دستمال کاغذی پوست خود را خشک کنید. از حوله استفاده نکنید چون حوله ها بیشترین میزان میکروب و باکتری ها را به خود جذب می کنند.

مقداری از کرم آبرسان را روی دست خود گذاشته و کم کم با ضربات آهسته به صورت بزنید. دقت کنید که نواحی دور چشم و دور لبها را فراموش نکنید. بعد از اینکه کرم آبرسان را به صورت زدید آهسته و با حرکات دورانی پوست را ماساژ دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران