بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران – پونک

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز کاشت ناخن در غرب تهران – پونک

🔴 نرگس آریافر و صبا نیازی

🔹 نرگس آریافر و صبا نیازی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات کاشت ناخن در غرب تهران – پونک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نرگس آریافر و صبا نیازی :

✅کاشت ناخن با بهترین مواد

✅کلیه خدمات کاشت ناخن اعم از کاور،کاشت،ترمیم،دیزاین،لاک

✅همه با موادگیاهی بدون عوارض

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۶۸۱۵۸۷۲نرگس آریافر

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۱۷۲۸۹۴۴۹صبا نیازی

🔸 آدرس  تهران – ونک ،نبش چهارراه عدل

کاشت ناخن چیست ؟

کاشت ناخن یک نوع آرایش و تزیین ناخن میباشد که در آن به چند طریق نوعی از مواد، به صورت ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری طولانی چسبانده می شود. برای این کار سطح ناخن ها را توسط سوهان برقی می تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. این كار برای این است كه زیر مواد مورد استفاده در كاشت ناخن که قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد برجسته نباشد تا طبیعی تر بنظر برسد و هر چه ناخن كاشته شده برجستگی كمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب كاشته شده است. اما یک کاشت خوب علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی نیز داشته باشد.

انواع ناخن مصنوعی:
ناخن های مصنوعی را میتوان به ۳ گروه تقسیم کرد:

۱- ناخن هایی از جنس پلاستیک که در فروشگاه های لوازم آرایش و داروخانه ها عرضه می شود( ناخن قالبی).

۲- پودرهای کاشت ناخن که روی ناخن طبیعی قرار می گیرد( ناخن پودری).

۳- ژل های UV که اکنون یکی از پرطرفدارترین روش های کاشت به حساب می آید ( ناخن ژله ای).

شرایط نگهداری ناخن بعد از کاشت ناخن چیست؟

ناخن های شما پس از انجام دادن کاشت بطور ماهانه احتیاج به ترمیم دارند. چون ناخن های خودتان رشد می کنند و بلند میشوند و از ریشه ناخن ها ظاهری نامناسب پیدا می کنند. بدین دلیل شما باید ماهی یکبار و در نهایت پس از گذشت ۴۰ روز بر روی ناخن هایتان ترمیم انجام دهید.

انواع روش های کاشت ناخن
کاشت ناخن پودری
کاشت ناخن پودری از نظر زیبایی و مقاومت رتبه اول را بخود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری ابتدا ناخن مصنوعی که همان تیپ است از اوایل ناخن طبیعی می چسبد و به اندازه دلخواه کوتاه می شوند. بعد از آن مواد به ضد قارچ و در آخر به مواد کاشت آغشته می شوند. پس از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین علت این روش به افرادی که وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است.

کاشت ناخن قالبی

در نوع کاشت قالبی كه نوع بی كیفیت و در عین حال آسوده ترین کاشت ناخن می باشد باید ناخن ها كمترین تماس را با آب داشته باشند. معمولا کاشت قالب به افرادی كه زمان كمتری برای رسیدگی به ناخن هایشان دارند توصیه می شود. کاشت قالب به افرادی كه ناخن های بسیار پراكنده و متفاوت از هم دارند توصیه نمی شود. چون این ناخن ها قالبی هستند و باید تمام ناخن های دو دست یك شكل باشند.

کاشت ناخن ژله ای
در صورتیکه شما در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می کنید، ناخنی ظریف و براق میخواهید ، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی( بیماری آسم) رنج می برید و اگر بدون استفاده از دستکش شست و شو زيادي در روز انجام می دهید، میتوانید بدون هیچ ضرری از کاشت ژل استفاده کنید.

کاشت ناخن میکس
همان طور که از اسمش معلوم است کاشت ناخن میکس ترکیبی از دو نوع کاشت پودری و ژله ای است. در این شیوه پس از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می دهید. پس از سوهان کشی فقط لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند. کاشت ناخن میکس محکم، زیبا و نسبت به بقیه کاشت ها اندکی گران تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران