مرکز فروش ویژه انواع بتن آماده زیر قیمت در رودسر

در گیلان ، رودسر

معرفی مرکز فروش ویژه انواع بتن آماده زیر قیمت در رودسر

🔴 مهندس مبصر

🔹 مهندس مبصر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع بتن آماده زیر قیمت در رودسر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مهندس مبصر :

✅ فروش ویژه انواع بلوک ساختمانی در ابعاد مختلف باکیفیت بالا باقیمت استثنایی زیر قیمت

✅ ( فروش انبوه و و جزیی )

✅ تولید شده در شرکت معروف و بزرگ تولید بتن و غیره در گیلان

✅ ارزانتر از همه جا

هدف ما جلب رضایت مشتریان محترم است

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۰۳۰۹۰۵۲۳

 

بلوک ساختمانی چیست؟

بلوک ساختمانی یک قطعه مجزا و پیش ساخته از سیمان و سایر مواد اولیه ساخت و ساز است که می‌تواند به عنوان بخشی از سازه مورد استفاده قرار گیرد. بلوک‌های ساختمانی به عنوان یک بخش مجزا در بدنه سازه بتنی یا فولادی به کار گرفته می‌شود و سرعت ساخت و ساز را افزایش می‌دهد. استفاده از این بلوک‌ها به معنی کاهش استفاده از مواد خام در محل پروژه است و سرعت ساخت و ساز به طور چشمگیری افزایش می‌یابد.

امروزه برای ساخت بلوک ساختمانی از مواد اولیه مختلفی استفاده می‌شود که ممکن است در جریان ساخت آن نیز تغییراتی به وجود بیاید که ویژگی‌های فنی و غیرفنی آن را به طور کلی تحت تأثیر قرار می‌دهد. معروف‌ترین و شناخته‌ترین بلوک در ساخت و ساز، بلوک سیمانی است که از ترکیب سیمان با ماسه سنگ و آب ساخته شده و با دستگاه‌های مخصوص قطعی می‌شود. در این میان بلوک‌های دیگری مانند بلوک سفالی، بلوک لیکا، بلوک هبلکس، بلوک اتوکلاو شده و مواردی از این قبیل ساخته شده است که هر کدام از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارد.

نکته دیگری که قبل از بیان تفاوت بین انواع بلوک‌های ساختمانی باید به آن توجه داشته باشیم، استفاده از اسم مواد اولیه هر اسم بلوک است. به عنوان مثال، بلوک‌هایی که از سیمان ساخته شده باشند تحت عنوان بلوک سیمانی و بلوک‌هایی که از این کار ساخته شده باشند، با عنوان بلوک لیکا شناخته می‌شوند.

تفاوت بلوک سفالی و سیمانی
بلوک سیمانی همان بلوک‌های معمولی و رایج در سطح بازار هستند که از ماسه سنگ، سیمان و احتمالاً برخی مواد افزودنی شیمیایی ساخته می‌شوند. این بلوک‌ها انواع مختلفی دارند که برخی از آنها به صورت سقفی و برخی نیز به صورت دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بلوک سفالی ازجمله بلوکهای ساختمانی مقاوم در برابر حرارت و صوت هستند که میزان تراکم آنها نسبت به بلوک‌های سیمانی بیشتر است و از لحاظ ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت محسوسی دارند. مواد به کار رفته در بلوک‌های سفالی همانند آجرهای سفالی است که از گل رس به عنوان اصلی‌ترین ماده اولیه آن یاد می‌شود.

بلوک سفالی نسبت به بلوک سیمانی از تراکم بیشتری برخوردار است و به همین دلیل در برابر حرارت و صوت عایق است؛
وزن بلوک‌های سفالی نسبت به بلوکهای سیمانی هم اندازه خود بیشتر است که به وجود خاک رس در بدنه آن‌ها بر می‌گردد؛
از لحاظ استحکام، بلوک‌های سیمانی اگر به صورت استاندارد ساخته شده باشند، مقاومت بالاتری نسبت به بلوک‌های سفالی دارند؛
تنوع در طراحی و شکل بلوک‌های سفالی بسیار بیشتر از بلوک‌های سیمانی است و می‌توان آنها را در قالب‌های مختلفی تولید کرد؛
مقاومت هر دو نوع بلوک ساختمانی در برابر آتش سوزی بالاست و به همین دلیل استفاده از آنها به جای بلوکهای فوم یا استایرنی رواج بیشتری دارد و معمولاً در مدل سقفی نیز از آنها استفاده می‌شود؛
مهم‌ترین ایرادی که به بلوک‌های سفالی وارد است، احتمال وجود آهک در مواد اولیه آنها در محل ساخت و ساز است که باید این موضوع به طور دقیق مورد بررسی قرار گیرد. این در حالی است که در مورد بلوک‌های سیمانی این مسئله کمتر دیده می‌شود و میزان آن در صورت وجود قابل چشم پوشی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران