بهترین مرکز اجرای سنگ کاری ساختمان در کرج

در البرز ، کرج

معرفی بهترین مرکز اجرای سنگ کاری ساختمان در کرج

🔴 حمیدرضا علی

🔹 حمیدرضا علی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای سنگ کاری ساختمان در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدرضا علی :

✅ اجرای سنگ کاری

✅ نما( ساده، کلاسیک، مختلط، آنتیک)

✅ راه پله، کاشی کاری استخر، نصب سرامیک، نصب صراحی

و…

 

🔸 شماره تماس  09354242101

🔸 آدرس  کرج – جاده قزلحصار، حافظیه، خیابان شهید مهدی خانی، رزمنده 10 پلاک 4

 

موارد کاربرد سنگ ها در طراحی ساختمان چیست؟

کف ساختمان و پلکان
سنگی که برای پلکان و کف سازی مورد استفاده قرار می گیرد در معرض سایش و ضربه خواهد بود، بنابراین باید بسیار سخت باشد و از مقاومت سایشی و ضربه ای بالایی برخوردار باشد. سنگ کف ساختمان باید قابل برش در یک جهت باشد. سنگ های رسوبی و دگرگون این مزیت را دارا هستند. علاوه بر آن سنگ کف و پلکان به دلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی باید تخلخل کمی داشته باشند تا در اثر شستشو با مواد شوینده و ریختن مواد اسیدی یا بازی روی آن نفوذناپذیر بوده و آسیب نبیند. از جمله سنگ هایی که برای کف و پلکان مناسب می باشند، می توان سنگ های مرمریت و گرانیت را نام برد.

پوشش دیوارهای داخل ساختمان
استفاده از سنگ برای دیوار داخلی ساختمان ظاهری بسیار باشکوه و خنک به آن می بخشد. اصولاً از سنگ برای پوشش دیوار حمام و سرویس بهداشتی، ساختمان های اداری، فروشگاه ها، سالن های غذاخوری و … استفاده می شود. سنگی که برای دیوار به کار می رود باید ظاهری زیبا و سطحی جلاخورده داشته باشد. علاوه بر آن تخلخل آن کم باشد تا در اثر شستشو با مواد شوینده آسیب نبیند و مقاومت آن کم نشود.

سنگ در طراحی نمای ساختمان
یکی دیگر از موارد استفاده از سنگ، نماکاری ساختمان است. برای نمای ساختمان از سنگ های بادوام و مقاوم استفاده می شود تا در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نشوند. شرایط متغیر جوی، تابش نور خورشید، یخبندان، گرد و غبار، باران های اسیدی، آلودگی هوا و … از جمله عواملی هستند که بر مقاومت سنگ اثر می گذارند. سنگ تراورتن گزینه ای مناسب برای استفاده در نماکاری ساختمان می باشد.

دیوار و شالوده
سنگ هایی که برای دیوارهای حائل و شالوده به کار می روند به صورت نامنظم و بدون شکل خاص چیده می شوند. برای صرفه جویی در هزینه ساخت و ساز از سنگ هایی که در منطقه دیده می شوند استفاده می گردد. برای پر کردن فاصله بین سنگ ها نیز می توان از تکه های ریزتر استفاده نمود.سنگ های متخلخل و سنگ هایی که دارای لایه بندی بوده و قابلیت انحلال آنها بالاست برای دیوار و شالوده مناسب نیستند. اما سنگ های سخت با مقاومت فشاری بالا و وزن مشخص مناسب این کار می باشند. اغلب ماسه سنگ و سنگ آهکی دولومیتی گزینه ای مناسب برای دیوار و شالوده به شمار می آیند.

کاربرد سنگ در طراحی نمای ساختمان
یکی از پوشش های مناسب برای نمای ساختمان استفاده از نمای سنگ است که روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. انتخاب سنگ نمای ساختمان، باید مناسب با شرایط آب و هوایی محیط انتخاب شود که دوام نمای ساختمان بیشتر شود.
بعضی از سنگ ها مثل سنگ های تراورتن با ملات سیمان و ماسه پشت سنگ ها، به داخل این سوراخ ها نفوذ می کند و مانع از جدا شدن آنها از نما می شود. اما برخی از سنگ ها مثل مرمریت دارای سطحی صاف و صیقلی هستند و مکندگی چندانی هم ندارند این سنگ ها با توجه به اختلاف دمای محیط بیرون در شب و روز، تغییرات فصول و انقباض و انبساط سنگ اگر از روش ملات سیمان و ماسه استفاده شود احتمال کنده شدن سنگ بسیار زیاد است. ولی با اسکوپ کردن، سنگ بر روی نما محکم می شوند .
در سنگ نما ممکن است از یک نوع سنگ و یا چندین سنگ متنوع استفاده شود. با انتخاب مناسب و هماهنگی سنگ ها کنار یکدیگر طراحان نما میتوان نمای سنگی بسیار زیبایی را به وجود آورند.

ویژگی های سنگ در طراحی نمای ساختمان
عدم تغییر رنگ
عدم جذب گرد و غبار
مقاوم در برابر رطوبت
تنوع در جنس و رنگ
قابلیت ترمیم آسان
عایق حرارتی بدون نیاز به زیر سازی
انعطاف پذیر در اجرا
مقاوم در برابر اشعه UV
اجرا در کلیه سطوح
مقاوم در برابر ضربه و آتش سوزی
اجرای سریع و آسان
امکان به وجود آوردن شکل های دستی و ماشینی
دوام زیاد در صورت انتخاب درست
هزینه نگهداری نسبتا کم

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران