بهترین مرکز فروش انواع پروفیل ساخت درب و پنجره در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز فروش انواع پروفیل ساخت درب و پنجره در تبریز

🔴 ابوالفضل طهماسب زاده

🔹 ابوالفضل طهماسب زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع پروفیل ساخت درب و پنجره در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابوالفضل طهماسب زاده :

✅ تولید وساخت انواع درب و پنجره های دوجداره وتک جدار باطرح های مختلف

✅ ارائه به تمام شهرها

✅ فروش پروفیل اوینا. پترولاین .

✅ پلاس پن وآتاپن

✅ تولید ترمال.تورپلیسه ای. الومینیم.upvc

✅ با پرداخت نصف نقد نصف چک معتبر

و…

 

🔸 شماره تماس  09030564452

🔸 آدرس  تبریز.باسمنج.فلکه امام علی بن بست ربیع پلاک ۳۷

 

مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره چیست؟

عایق بندی محیطی

در سیستم پنجره دوجداره uPVC با استفاده از نوارهای درزبندی مخصوص از جنس لاستیک‌های نرم و منعطف، در هنگام بسته بودن پنجره ورود گردوغبار و هوای آلوده موجود در محیط خارج به داخل تقریباً به صفر می‌رسد. این مهم در پنجره‌های آهنی قدیمی و آلومینیومی قدیمی تقریباً امکان‌پذیر نیست و حتی در صورت استفاده از نوارهای درزگیر اسفنجی، ضمن عدم تحقق عایق‌بندی مناسب، نیازمند تعویض این نوارها در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت خواهد بود.

این امر موجب کاهش هزینه‌های نظافت خواهد شد. هزینه‌های نظافت صرفاً شامل هزینه‌های خرید مواد شوینده و وسایل تمیزکاری نیست بلکه شامل هزینه‌های سلامت و خطرات ناشی از استفاده زیاد از مواد شوینده و تأثیر آن بر سلامتی فرد و همچنین استهلاک بالای وسایل منزل به جهت استفاده بیش‌ازحد مواد شوینده و شستشوی آنها یکی دیگر از هزینه‌های وجود آلودگی محیطی در محل زندگی ما است.

عایق بندی صوتی

در محیط شهری یکی از عوامل سلب آسایش و معضلات اصلی وجود سروصدای بالا و شلوغی بیش‌ازحدی است که زندگی روزمره را با اختلال روبرو می‌کند. یکی از دلایل مهم عدم تمرکز کافی برای انجام کارها، خستگی ذهنی و از دست دادن آرامش در رفتار روزمره آلودگی صوتی موجود در اطراف ما است.

پنجره‌های uPVC با امکان نصب شیشه دوجداره و سه جداره، سطح بالایی از عایق‌بندی صوتی را برای ساختمان فراهم می‌آورد. در پنجره‌های آهنی و آلومینیومی قدیمی به علت عدم امکان استفاده از شیشه‌های چند جداره عملاً عایق‌بندی بسیارکمی نسبت به پنجره‌های uPVC دارند. علاوه بر شیشه‌های دو جداره و سه جداره، وجود نوار درزبندی لاستیکی باعث افزایش میزان عایق‌بندی صوتی پنجره‌های دوجداره uPVC می‌شود.

عایق بندی حرارتی

حتماً همه ما این تجربه را درگذشته داشته‌ایم، احساس جریان هوای سرد در خانه درعین‌حالی که همه در و پنجره‌ها بسته و بخاری با بیشترین شعله روشن بوده و یا احساس گرما در فصول گرم درحالی‌که کولر با بالاترین شدت در حال کار است و علت آن چیزی جز تبادل حرارتی از طریق پنجره‌های آهنی و قدیمی نیست. به‌غیراز بحث مشکلات عایق‌بندی پنجره‌های آلومینیومی و آهنی که ذکر شد که یکی از دلایل تبادل حرارتی از طریق پنجره‌هاست، ضریب انتقال حرارتی پنجره نیز یکی از دلایل تبادل حرارتی پنجره‌هاست.

ضریب انتقال دما در مواد مختلف متفاوت است. این ضریب که میزان انتقال حرارت در مواد را نشان می‌دهد در فلزات بسیار بالا بوده و در مواد پلاستیکی بسیار پایین است و پایین بودن ضریب انتقال حرارت پنجره های uPVC نسبت به پنجره‌های فلزی یکی از دلایل عایق‌بندی بیشتر این در و پنجره‌هاست.

مقایسه امنیت پنجره uPVC با پنجره‌های قدیمی

پنجره دوجداره uPVC با توجه به یراق‌آلات به کاررفته در ساخت آن و امکان قفل و بست پنجره در اضلاع مختلف پنجره و امکان قفل شدن دستگیره‌ها امنیت بسیار بالایی را برای پنجره فراهم می‌آورد. امکان استفاده از شیشه‌های دوجداره و یا شیشه‌های سه جداره در پنجره‌های uPVC امنیت بیشتری نسبت به استفاده از شیشه‌های تک جداره در پنجره‌های آهنی قدیمی ایجاد می‌کند. همچنین در پنجره‌های uPVC می‌توان از شیشه‌های دوجداره سکوریت و یا نشکن نیز برای امنیت بیشتر استفاده کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران