خدمات فنی مهندسی سام – نصب و راه اندازی و سرویس تخصصی پکیج ، شوفاژ گازی در پرند

در تهران ، پرند

معرفی خدمات فنی مهندسی سام – نصب و راه اندازی و سرویس تخصصی پکیج ، شوفاژ گازی در پرند

🔴 مجموعه خدمات فنی مهندسی سام

🔹 مجموعه خدمات فنی مهندسی سام یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و راه اندازی و سرویس تخصصی پکیج ، شوفاژ گازی در پرند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات فنی مهندسی سام :

✅ نصب و راه اندازی و سرویس تخصصی پکیج ، شوفاژ گازی

✅ ارائه خدمات با بهترین کیفیت و بهترین قیمت

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدعابدی

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

برای نصب رادیاتور چه نکاتی حائز اهمیت است؟

بهتر است رادیاتور ها در مکان های سرد ساختمان مانند زیر پنجره ها نصب شود. (پیشنهاد می‌شود که از پنجره‌ های دو جداره استفاده کرده و رادیاتور را زیر پنجره نصب کنید. با این کار مقداری از حرارت رادیاتور صرف تلفات پنجره شده و مابقی هم صرف گرم کردن فضای اتاق می‌شود. اطراف رادیاتور ها باید باز باشد تا گرما بهتر در محیط در جریان باشد.)
نصب شیر هوا گیری خودکار جهت طول عمر موتوخانه و تجهیزات گرمایشی بسیار مفید است.
استفاده از شیرهای ترموستاتیک به جای شیرهای معمولی باعث افزایش عمر مفید موتورخانه یا پکیج می شود.
در مکان هایی که دارای رطوبت بالایی است مانند حمام و استخر ها بهتر است از رادیاتورهای آلومینیومی استفاده شود.
نوع رادیاتورهای آلومینیومی تمام دایکاست به صورت بلوک های 7 پره و 10 پره عرضه می شوند در این نوع رادیاتور تعداد پره ها قابل تغییر است و با توجه به ابعاد محیط می توان تعداد پره ها را کم یا زیاد کرد.
هواگیری چه زمانی انجام می شود؟
زمانی که شما در سرویس و نگهداری رادیاتور شوفاژ با چک کردن رادیاتور متوجه شدید که نیمی از رادیاتور گرم و نیمی از آن سرد است، با هواگیری می توانید این مشکل را برطرف کنید.

علت ایجاد صدا در رادیاتور چیست؟
در زمان سرویس و نگهداری رادیاتور شوفاژ شنیدن صدا از رادیاتور اتفاقی کاملاً طبیعی است. در زیر برخی از دلایلی که ممکن منجر به این عامل شود ذکر شده است:

صدای تیک تیک رادیاتور کاملاً طبیعی است و نیازی به توجه ندارد، این صدا تنها به دلیل گرم و سرد شدن شوفاژ است.
شنیدن صدای سوت به دلیل سرعت جریان آب ایجاد می‌شود. این صدا معمولاً نشان می‌دهد که آب بیش از حد در رادیاتور جریان دارد. با چرخاندن کامل شیر رادیاتور می‌توان این مسئله را حل کرد.
صدای شنیدن ضربه معمولاً در اثر نصب نادرست ترموستاتیک رادیاتور می‌باشد. ممکن است مشکل این باشد که جریان سوپاپ ها به اشتباه تغییر کرده است (به ویژه اگر رادیاتور جدیدی نصب کرده‌اید).

در زمان نشت آب از رادیاتور چه عواملی را بررسی کنیم؟
اگر رادیاتور آلومینیومی شما دچار نشتی شده باشد شما می توانید با تعویض همان پره نشتی را رفع نمایید ولی اگر رادیاتور شما حوله ای و یا پنلی ( فولادی ) باشد می بایست کل رادیاتور را به صورت یکجا تعویض فرمایید.

رادیاتور:
خوردگی یا آسیب دیدن هسته رادیاتور می‌تواند علت نشت آب باشد. اگر مقدار نشت آب متوسط و زیاد است، شاید لازم باشد رادیاتور خود را تعویض کنید. نشتی رادیاتور در یک زنجیره قرار دارد.

خطوط لوله کشی:
سوراخ ‌ها یا ترک ‌های موجود در خطوط حنک کننده می‌ تواند باعث نشت مایع شود. سن عامل مهمی در اینجا است: این لوله ها با گذشت زمان شکننده می‌شوند و شروع به ترکیدن می‌کنند.

چرا باید رادیاتور را تمیز کنیم؟
به طور قطع نظافت رادیاتور تاثیر مثبتی در افزایش راندمان آن دارد. بهتر است گاهی با یک دستمال رادیاتو رها را تمیز کنید و گرد و غبار و دوده را از آن‌ها پاک کنید. از برچسب مخصوص رادیاتور هم می توان برای تمیز ماندن رادیاتور استفاده نمود. این کار راحت ترین و در دسترس ترین روش در سرویس و نگهداری رادیاتور شوفاژ است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران