رگال و مانکن محمدی – بهترین مرکز تولید ، فروش و پخش انواع رگال و مانکن در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی رگال و مانکن محمدی – بهترین مرکز تولید ، فروش و پخش انواع رگال و مانکن در سراسر تهران

🔴 مجموعه رگال و مانکن محمدی

🔹 مجموعه رگال و مانکن محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و پخش انواع رگال و مانکن در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه رگال و مانکن محمدی :

✅ تولید و پخش انواع رگال و مانکن

✅ در ابعاد به دلخواه مشتری

و…

 

🔸 با مدیریت  محمدی

🔸 شماره تماس  09399473853

 

انواع رگال و مانکن چیست؟

انواع رگال لباس بر اساس مدل
به طورکلی در بازار فروش رگال با انواع متفاوتی از رگال روبرو خواهید شد که از نظر جنس و تحمل وزن با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین آشنایی با انواع آن‌‎ها و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آن می‌تواند شما را در جهت خریدی رضایت بخش سوق دهد.

ساخت انواع مانکن و رگال
رگال‌‎های قوطی؛ رگال‌‎ قوطی از محصولات پرطرفداری است که با برخورداری از تنوع بالا مورد پسند بسیاری از افراد از جمله فروشندگان و دیگر افراد قرار گرفته است. این رگال‌‎ها در طرح‎‌های متفاوت می‌توانند به زیبا‎تر شدن دکور منزل یا فروشگاه کمک شایانی کرده و نظم فوق‎‌العاده‎‌ای را در بین لباس‌‎ها ایجاد نمایند. رگال‎‌های قوطی می‌توانند با قرار گرفتن در بخشی از منزل منجر به ایجاد دکوراسیونی زیبا و خاص شده و همزمان کارایی بالایی را نیز برای افراد به ارمغان آورد.

انواع رگال بر اساس کاربرد

رگال‌‎های خانگی؛ رگال ‌‎خانگی همان طور که مشخص است برای منازل که عمدتاً از فضای کوچکی برخوردار هستند به کار می‌رود. بنابراین توجه به طراحی این رگال و اندازه آن از موارد بسیار مهم در هنگام خرید آن می‌‎باشد. این رگال‌‎ها کمک می‌کنند تا در مواقعی که فرصت کمی در اختیار دارید بتوانید با سرعت لباس مدنظر خود را پیدا کنید و بدون آن که لباس احتیاجی به اتو کردن داشته باشد آن را بپوشید و به موقع آماده شوید. البته این امر تنها زمانی اتفاق می‌‎افتد که در نحوه آویزان کردن لباس در رگال قوطی و یا قرار دادن آن در چوب لباسی دقت کنید و لباس‌‎ها را به صورت بی‌‎نظم و شلخته در رگال قرار ندهید.

رگال فروشگاهی و مزونی؛ با مراجعه به فروشگاه‎‌های مختلف و بوتیک‌‎های عرضه کننده لباس‌‎های بچگانه، مردانه ویا زنانه با انواع واقسام رگال در فضاهای مختلف فروشگاه برخورد میکنید که فروشندگان براساس قیمت، جنس ومدل لباس‌‎ آن‎‌ها را چیده‌‎اند به طوریکه مشتریان میتوانند به راحتی به این لباس‌‎ها دسترسی داشته باشند. رگال قوطی، سالونی از جمله رگال‌‎های مناسب در این امر هستند که با قرار گرفتن در فروشگاه میتوانند فضای مناسبی را در دکور و جلوه لباس‎‌ها ایجاد نمایند. این رگال‎‌های سالونی از ۴ قطعه و لوله فلزی تشکیل شده‎‌‎‌اند که فضای مناسبی را برای آویزان کردن لباس‌‎ها ایجاد می‌‎کنند. رگال سالونی با برخورداری از روکش آبکاری کروم و یا رنگ پودری، در سایزهای متفاوتی چون ۱۲۰cm و۱۳۰cm به صورت مربع شکل عرضه می شوند.

اهمیت خرید مانکن‌‎ها
مانکن‌‎ از عوامل مؤثر در فروش لباس‎‌ها و به نوعی تبلیغاتی برای مدل لباس محسوب می‌شود. در واقع این محصولات با نمایش تنخور لباس در ویترین فروشگاه می‌توانند نظر بسیاری از رهگذران و خریداران را جلب نموده و آن‎‌ها را به خرید آن لباس مشتاق کنند. این مانکن‌‎ها می‌توانند در انواع زنانه و یا مردانه و یا کودکانه موجود باشند که این امر به جلوه بهتر لباس کمک شایانی می‌کند. همچنین مانکن‌‎ها بر اساس جنس و اندازه می‌توان به گروه‎‌های مختلفی تقسیم نمود. در میان این محصولات متنوع بعضی از آن‌‎ها فاقد سر بوده و به جای پا نیز از چوب یا میله برخوردار هستند. با این‎‌حال با توجه به قیمت مناسب‎‌تر این محصولات نسبت به مانکن‎‌های کامل می‌‎توان از آن به عنوان مانکنی مناسب یاد کرد چرا که برای پوشاندن لباس‌‎های تکی چون دامن و یا پیراهن، نمایش تن خور آن‌‎ها مفید خواهند بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران