لوازم و ابزار ساختمانی راستگو – تولید و فروش جوهر نمک ، تینر روغنی و اسید 98 درصد در قرچک – تهران

در تهران ، قرچک

معرفی لوازم و ابزار ساختمانی راستگو – تولید و فروش جوهر نمک ، تینر روغنی و اسید 98 درصد در قرچک – تهران

🔴 لوازم و ابزار ساختمانی راستگو

🔹 لوازم و ابزار ساختمانی راستگو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش جوهر نمک ، تینر روغنی و اسید 98 درصد در قرچک – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات لوازم و ابزار ساختمانی راستگو :

✅ تولید کننده انواع جوهر نمک و تینر روغنی و اسید ۹۸ درصد به صورت گالنی و لیتری و حلب

✅ فروش انواع ایزوگام و عایق رطوبتی قیری سطوح

✅ انواع نایلون در سایزهای مختلف

✅ شلنگ آب و گاز

✅ آهن بر و استیل بر و سنگ بر

✅ تور مرغی

✅ دسته فلزی و چوبی جارو

✅ دسته کلنگ و بیل

✅ گونی نمای ساختمان

✅ الکتور سایز ۲.۵ تا ۴

✅ استانبولی دهنه۵۴ وزن ۱ کیلو

✅ سطل بنایی

و…

 

🔸 با مدیریت ابراهیم راستگو

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۱۵۹۲۳۵۹

🔸 آدرس  تهران قرچک

 

جوهر نمک چیست ؟

جوهر نمک اسیدی قوی است و معمولا در خانه ها برای پاک کردن سطح توالت، ضدعفونی و از بین بردن زنگ زدگی فلزات مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده با نام انگلیسی هیدروکلریک اسید و نام اسید معده نیز شناخته می شود. از آنجایی که این اسید بسیار قوی و خورنده است، در مصارف خانگی از نمونه رقیق آن استفاده می شود تا خطرات به حداقل کاهش یابند. غلظت هایی که در بازار موجودند در حدود 30 درصد است.

در صنعت HCl ماده ای مهم برای تولید فوم های پلی اورتان و کلسیم کلرید است.

تفاوت وایتکس و جوهر نمک چیست؟

وایتکس از یک محلول قلیایی با نام شیمیایی سدیم هیپوکلریت تشکیل شده است و یک عامل اکسیداسیون قوی به شمار می رود. وقتی این ماده با هیدروکلریک اسید مخلوط می گردد سبب اکسید شدن اسید و آزاد سازی گاز کلر می شود

نمک تولید شده از مخلوط این دو ماده خطرناک نیست اما کلر به محض اختلاط از محلول جدا می شود و به هوا منتشر می گردد. گاز کلر (chlorine gas) بسیار واکنش پذیر می باشد زیرا پیوند بین دو اتم کلر بسیار ضعیف است. میزان گاز کلر تولید شده به مقدار استفاده از این ماده و غلظت آن ها بستگی دارد اما به هیچ وجه توصیه نمی شود تا این دو ماده را با هم حتی در مقادیر کم نیز اختلاط نمایید.
کاربردهای جوهر نمک

کاربرد در منزل

اسید کلریدریک که در مصارف خانگی آن را با نام جوهر نمک می شناسیم به دلیل قابلیت خورندگی ای که دارد برای تمیزکاری سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام استفاده از این ماده به عنوان شوینده حتما باید آن را رقیق نمایید. 10 پارت (قسمت) از اسید را با 1 پارت از آب مخلوط نمایید و سپس با اسپری و یا برس آن را بر روی سطوح اعمال کنید. HCl می تواند برای دستگاه تنفسی بسیار آزار دهنده باشد بنابراین از آن در مکان های بسته خود داری نمایید و حتما از تهویه ی مناسب استفاده کنید.

مخلوط کردن این ماده با سایر شوینده ها می تواند بسیار سمی باشد و گاز های خطرناک تولید کند. از جمله معروف ترین موارد مسمومیت با این ماده به دلیل انتشار گاز کلر در اثر مخلوط کردن جوهر نمک با سفید کننده هایی مانند وایتکس است. برای تمیز و براق کردن سطوح سنگ مرمر، گرانیت و کاشی استیل، مس و تیتانیوم مناسب نمی باشد و باید از شوینده های مخصوص استفاده نمایید.

کاربرد در صنعت

جوهر نمک یک اسید صنعتی بسیار قوی است و در صنایه مختلفی مانند صنایعی که نام خواهیم برد کاربرد دارد. شاید بتوان مهمترین کاربردهای این ماده خصوصا در موارد صنعتی را به شرح زیر دسته بندی نمود.

1- اسید شویی با جوهر نمک

2- تمیز سازی آجر ها

3- در بنایی و رنگرزی

4- استخر ها

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران