طراحی و اجرای دکوراسیون کلاسیک در تهران

در تهران ، تهران

معرفی طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در تهران

🔴 احسان صفری

🔹 احسان صفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احسان صفری :

✅ دکوراسیون کلاسیک
بازسازی 0 تا 100

✅ طراحی ،اجرا ،نظارت
بازسازی 0 تا 100

✅ ویلا سازی 0 تا 100

✅ منزل ، دفتر، نمایشگاه و فروشگاه

✅ تخریب

✅ لوله کشی پکیج ،سرد و گرم ، فاظلاب

✅ کاشی و سرامیک

✅ کناف و رابیتس داخلی و نما

✅ گچ کاری ، نقاشی ، کاغذ دیواری

✅ پنجره upvc

✅ کابینت

✅ متخصص در کلیه امور جوشکاری ساختمان

و….

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۷۱۶۶۴۰۷۱

🔸آدرس تهران . اتوبان محلاتی . خیابان میرهاشمی .مجتمع عباس پور – پلاک ۴ تجاری دکوراسیون کلاسیک

چه فضاهایی در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه اهمیت دارند؟

از جمله اجزای ثابت و مشترک هر فروشگاه میتوان به مواردی چون:

دیوار
میز فروشنده
ویترین
فضای تردد مشتری
و…

اشاره کرد. علاوه بر این، در پروسه طراحی داخلی فروشگاه مواردی چون تجربه مخاطب اهمیت بالایی دارد. در ادامه توضیحات بیشتری را در مورد هر کدام برای شما بیان میکنیم.
فضاهای مهم در طراحی داخلی فروشگاه: دیوار

دیوار اولین چیزی نیست که به چشم مشتری میخورد اما یکی از مهم ترین قسمت هایی است که تعیین میکند فروشگاه شما یک فروشگاه ساده و کلاسیک است یا یک مغازه امروزی با اجناس شیک. با توجه به اصل مهم تناسب در طراحی داخلی، دیوار فروشگاه شما باید نسبت به دکوراسیون آن با یک تناسب کلی همراه باشد. قسمت اعظمی از این موضوع در همخوانی رنگ و دکور خلاصه میشود.

یک دیوار سفید احتمالا باعث بهم ریختن دکوراسیون تیره رنگ و اسپرت فروشگاه شما خواهد شد. پس در ابتدایی ترین حالت، به رنگ و طرح دیوار فروشگاه اهمیت بدهید.
فضاهای مهم طراحی داخلی فروشگاه: ویترین

بسیاری از مشتریان فروشگاه شما، صرفا با مشاهده ویترین تصمیم ورود به مغازه را گرفته اند. مطمئنا با طراحی یک ویترین خاص و زیبا میتوانید تعداد مشتریان فروشگاهتان را به طور قابل توجهی افزایش دهید. برای اینکه بتوانید یک ویترین زیبا طراحی کنید یک پیشنهاد مناسب وجود دارد:

ویترین فروشگاه رقبای خود را مشاهده کنید و صرفا سعی کنید تا مثل آنها نباشید!

دقیقا همین تمایز است که باعث افزایش چشمگیر مشتری هایتان خواهد شد. در چیدمان ویترین یک فروشگاه باید از بهترین محصولاتتان استفاده کنید. علاوه بر آن وجود چند اِلمان خاص نامرتبط در ویترین باعث جلب توجه بیشتر مشتریان خواهد شد (مانند وجود یک موتور کلاسیک قدیمی در ویترین فروشگاه لباس)
فضاهای مهم طراحی داخلی فروشگاه: فضای تردد مشتری

مزیت خود را به عیب تبدیل نکنید! برخی اوقات مشاهده میکنیم که یک فروشگاه لباس فروشی یا… در ابتدای راه اندازی بسیار موفق عمل کرده و مشتریان زیادی را جذب خود میکند. پس از مدتی و به دلیل فروش بالا، مدیر فروشگاه تصمیم میگیرد قفسه های فروش محصول را افزایش داده تا بتواند فروش و سود بیشتری را عاید کسب و کار کند اما در نهایت با کاهش شدید مشتریان روبرو میشود.

دلیل این موضوع، تبدیل مزیت به عیب است! فروشگاه مذکور تا ماه قبل باعث ایجاد یک حس و تجربه مثبت خرید در مشتریان میشد اما امروز به دلیل کاهش فضای تردد مشتریان، باعث منفی شدن این تجربه شده و مشتریان ثابت خود را از دست میدهد. به هیچ عنوان از اهمیت فضای تردد مشتری در فروشگاه غافل نشده و آن را فدای دیگر موارد نکنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران