کارگاه نجاری علیرضا – طراحی ، تولید و فروش تخت سنتی در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی کارگاه نجاری علیرضا – طراحی ، تولید و فروش تخت سنتی در اهواز

🔴 کارگاه نجاری علیرضا

🔹 کارگاه نجاری علیرضا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، تولید و فروش تخت سنتی در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کارگاه نجاری علیرضا :

✅ سازنده انواع تخت سنتی مبل سنتی میز نهار خوری سنتی و جا کفشی های سنتی

✅ با ابعاد و مدل های مختلف و زیر قیمت بازار

✅ به شرط چوب روس که بهترین و محکمترین چوب هستش

✅ با رنگ سنتی رایگان

و…

 

🔸 با مدیریت  علیرضا اسفندیاری

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اهوازبعد از بیمارستان بقایی روبه روی کشتارگاه کریشان سه خیابان دوم کارگاه نجاری علیرضا

تخت سنتی چوب و کاربردهای آن چیست؟

مطمنئناً شما نیز در دوران کودکی خود تخت‌های چوبی را در خانه‌های پدربزرگهایتان دیده‌اید که در حیاط خانه‌های با صفای آن دوران برای نشستن و چای خوردن و در فصل تابستان جایی برای دورهمی‌های خانوادگی برای صرف شام بشمار می‌رفتند. این تخت‌های چوبی جذاب که آن زمان فقط نجارها شکل‌های ساده‌ای از آن‌ها را می‌ساختند و پدران ما آن‌ها را با سلیقه‌ی خود رنگ آمیزی می‌کردند امروزه دیگر به آن اندازه، ساده تولید نمی‌شوند. این تخت‌های چوبی سنتی در حال حاضر به یکی از مهم‌ترین آیتم‌های دکوراسیون سنتی در خانه‌هایی با این سبک و سیاق و کافه‌ها و رستوران‌های سنتی در آمده‌اند.

تخت چوی سنتی چیزی که همیشه مد خواهد ماند

درست است که با ورود انواع مختلفی از سبک‌های دکوراسیون داخلی مانند مدرن، کلاسیک، فانتزی و بسیاری از این نوع متددها به صنعت دکوراسیون‌های منازل و کسب و کارها تغییرات شگرفی در زمینه‌ی چیدمان این نوع مکان‌ها مشاهده می‌کنیم، اما هنوز هم بسیاری از افراد علاقه‌ی خاصی به حضور آیتم‌های دکوراسیون‌های کلاسیک و سنتی قدیمی مانند سماورهای ذغالی، اشیاء مسی و از همه مهم‌تر فرش و تخت چوبی سنتی در خانه‌های خود دارند.

اگر شما نیز طرفدار سفت و سخت دکوراسیون سنتی هستید بهتر است استفاده از این تخت‌ها با فرش و پشتی‌های دستباف را فراموش نکنید. چراکه این نوع تخت‌ها هیچ گاه کهنه نخواهند شد و همیشه جایی برای استفاده آن در خانه وجود خواهد داشت.

این تخت ها معمولا از جنس چوب می باشند و دارای طراحی های بسیار زیبایی هستند که جلوه ویژه‌ای به محیط اطراف می بخشد .

تخت های سنتی در طرح ها و سایزهای بسیار مختلفی در بازار موجود می باشند که هر کدام دارای ویژگی و کارایی خاصی می باشد که بر حسب نیاز مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد .

همچنین تخت ها برای استفاده در رستوران های سنتی و کافه ها به کار می روند و تقریباً در تمام این مکان ها چند عدد از تختهای سنتی را می‌توانید مشاهده کنید .

تخت سنتی و یا تخت چوبی را می توانید در کنار سایر صندلی ها قرار دهید و یا می توانید با قرار دادن آنها در یک گوشه دیگر از فضای باز یک محیط مجزا را ایجاد کنید .

جنس های مختلف تخت سنتی

تخت سنتی معمولا از جنس چوب تولید می شود و طراحی بسیار شکیل و زیبایی دارد. اما ممکن است تخت سنتی با ترکیبی از آلیاژ های گوناگون نیز تولید شود. همان طور که می دانیم مواد اولیه رایج که برای ساخت انواع تخت های سنتی استفاده می‌ شود، مواد اولیه ای مانند چوب و فلز است. تخت سنتی با استفاده از ترکیب چوب و فلز نیز تولید می شود و ویژگی های بسیار عالی مانند سطح مقاومت بالا را دارد. همچنین باید اشاره کنیم که از مواد اولیه گوناگون می توان برای تولید انواع تخت های سنتی استفاده کرد. با ترکیب انواع متریال ها می توان محصولی منحصر به‌ فرد تولید کرد. همچنین تخت سنتی با پلاستیک نیز تولید می شود و این امکان وجود دارد که ترکیب هر سه جنس یعنی فلز و چوب و پلاستیک به یکدیگر در کنار هم یک تخت بسیار زیبای سنتی را تولید کند که البته نقاط ضعف هر کدام از این متریال و آلیاژ ها با یکدیگر پوشش داده می‌ شود. البته با کمی خلاقیت و سلیقه می توان با استفاده از موادی مانند سیمان و سنگ یا انواع فلزات و پلاستیک یک تخت جذاب سنتی را تولید کرد. به همین دلیل تخت های سنتی در انواع مختلف از لحاظ جنس وجود دارند. ترکیب آلیاژ ها با یکدیگر باعث محکم تر شدن تخت های سنتی می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران