شیشه بری الوان – فروش و نصب شیشه ساده مات رفلکس دوجداره آینه و طلق در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی شیشه بری الوان – فروش و نصب شیشه ساده مات رفلکس دوجداره آینه و طلق در ارومیه

🔴 شیشه بری الوان

🔹 شیشه بری الوان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب شیشه ساده مات رفلکس دوجداره آینه و طلق در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شیشه بری الوان :

✅ انواع شیشه های ساده مات رفلکس دوجداره اینه وطلق

✅ ارسال ونصب درمحل شما

و…

 

🔸 با مدیریت  شاهین ابراهیمی

🔸 آدرس  ارومیه

مزایای استفاده از شیشه دوجداره چیست؟

صرفه جویی در هزینه انرژی ساخت و ساز پنجره های دو جداره عایق حرارتی را ایجاد می کند. این باعث کاهش جریان گرمای ورودی و خروجی می شود برای گرم کردن یا خنک کردن فضا از انرژی کمتری استفاده می شود و در نتیجه صورت حساب انرژی کمتری ایجاد می شود.

اضافه کردن یک لایه سوم شیشه مقدار عایق پنجره شما را افزایش می دهد هر لایه شیشه مقدار قابل توجهی از گرما را که در آن عبور می کند به دام می اندازد و باعث افزایش محافظت پنجره در برابر افت گرما می شود.

تراکم محدود رطوبت روی یک سطح گرم قطرات آب تشکیل می دهد که به یخ زدگی منجمد می شوند این امر باعث می شود اتاق سردتر شود و همین امر افراد داخل را مجبور می کند تا گرما را تنظیم کنند هوای بین دو لایه شیشه ای به علاوه مهر و موم هرزگرد از انسداد رطوبت در هوای سرد جلوگیری می کند.

عایق صدا پنجره های دو جداره با ایجاد سدی بین خانه و محیط بیرون عایق صدا را بهبود می بخشند

ایمنی پنجره های دو جداره از شکستن پنجره های تک تخته سخت تر هستند بنابراین امنیت خانه را افزایش می دهند از آنجا که آنها نسبت به سایر پنجره ها محکم تر بسته شده اند همچنین مجبور کردن باز کردن آنها از خارج سخت تر است.

صدمه به اثاثیه را کاهش دهید پنجره های دو جداره می توانند میزان خورشید و گرمای ورودی به اتاق را کاهش دهند. این می تواند به کاهش آسیب های خورشید در نقاشی ها ، مبلمان ، فرش و سایر اشیاء اطراف خانه کمک کند.

مزایای شیشه دو جداره
پنجره های دو جداره یک گزینه ایده آل برای صرفه جویی در مصرف انرژی با افزودن مزیت به حداقل رساندن سر و صدا است. شکاف هوای بسته شده بین دو صفحه به عنوان یک لایه عایق اضافه شده عمل می کند. این مقاومت حرارتی اضافه شده میزان فرار گرما در زمستان را کاهش می دهد و خانه شما را در دمای راحت تری نگه می دارد شیشه دو جداره در تابستان اثر معکوس دارد و از ورود گرمای ناخواسته به خانه جلوگیری می کند این عایق اضافی اعتماد شما به بخاری های مصنوعی و تهویه هوا را کاهش می دهد و در نهایت می تواند هزینه های انرژی شما را کاهش دهد.

هنگامی که به یک پنجره نزدیک هستید به راحتی شما نیز تحت تأثیر دمای شیشه قرار می گیرد با استفاده از شیشه مضاعف انتقال دمای ناخواسته خارج از آن دشوار است و فضای داخل آن را نزدیک دمای اتاق قرار می دهد دو جداره نیز باعث کاهش تراکم می شود که می تواند منجر به شکل گیری ناسالم قالب شود.

شیشه دو جداره مهر و موم شده در کاهش نویز فرکانس متوسط ​​تا زیاد مانند صدای انسان مؤثر است اختلاف ضخامت شیشه بین صفحات داخلی و خارجی باعث کاهش صدا حتی بیشتر می شود.

پنجره های دو جداره در مقایسه با پنجره های تک جداره استاندارد گزینه ای امن تر در نظر گرفته می شوند. شکستن دو ورق شیشه بسیار سخت تر از یک است و برای امنیت حتی بیشتر می توانید شیشه سفت یا لمینیت را مشخص کنید.

نکاتی در مورد شیشه دوجداره
مقدار فضای بین تخته ها
فضای معمولی بین صفحه ها بین 6 تا 20 میلی متر است. حداقل کارایی 12 میلی متر برای عملکرد مطلوب حرارتی توصیه می شود. از طرف دیگر ، برای کنترل صوتی خوب و کاهش نویز فرکانس پایین مانند ترافیک و هواپیما ، شکاف مطلوب هوا توصیه شده 150 میلی متر یا بیشتر است. توجه داشته باشید که چنین شکافهای بزرگ باعث می شود که همرفت بین صفحات رخ داده و عملکرد عایق را کاهش دهد.

برای عملکرد بهینه تر در مصرف انرژی ، شیشه های دو جداره را با فاصله 10 تا 20 میلی متر بین صفحات انتخاب کنید.

از آنجا که فضای بین صفحات در پنجره های دو جداره کاملاً آب بندی شده است به عنوان عایق عمل می کند و انتقال هوای سرد وارد خانه شما را محدود می کند با پر شدن گاز این فضا می توان عملکرد حرارتی و صوتی را نیز افزایش داد محبوب ترین گاز مورد استفاده آرگون است که دارای خاصیت رسانایی کم برای بهبود عایق است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران