تولید و فروش تابلوهای تزئینی رزین – نقش و برجسته – دکوراتیو در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی تولید و فروش تابلوهای تزئینی رزین – نقش و برجسته – دکوراتیو در مشهد

🔴 عرفان واحدی

🔹 عرفان واحدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش تابلوهای تزئینی رزین – نقش و برجسته – دکوراتیو در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عرفان واحدی :

✅ تابلوهای تزئینی رزین

✅ نقش برجسته

✅ دکوراتیو

✅ جهت استفاده در تالارها-رستوران ها-شرکت ها و منازل شما

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد – خیابان دانشگاه-چهارراه گلستان-خیابان منوچهری ۱ پلاک ۲۸۳

تابلو دکوراتیو چیست؟

دکوراتیو به معنی زینت بخشیدن به نما و دکور می باشد. هدف دکوراتیو یا هنر تزیینی، طراحی و ساخت محصولاتی است که به محیط زیبایی ببخشد. برای ساخت اشیای دکوراتیو از موادی مانند چوب، سرامیک، شیشه و منسوجات استفاده می‌ شود.

اجسام دکوراتیو منزل می‌ تواند مانند کاغذ دیواری ثابت یا مانند آینه قابل جا به‌ جایی باشند.

از وسایل دکوراتیو می ‌توان به آینه‌ های دیواری قدی و تزیینی، دکورهای دیواری، پایه شمع، تابلو های بک لایت، انواع ظروف و گلدان، ساعت، لوازم روشنایی یا تابلوی دکوراتیو اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به جزییات تابلو دکوراتیو بپردازیم.

آثار نقاشی ارزشمندی در بازار موجود است که از زیبایی زیادی برخوردار اند اما قیمت خرید این تابلو های نفیس بسیار گران است. از این ‌رو می‌ توان با صرف هزینه کم تری از تابلو های دکوراتیو استفاده کرد.

تابلو دکوراتیو از جنس پارچه کنواس است و از طریق دستگاه چاپ مدرن تولید می ‌شوند. از این تابلو ها در جهت زیبایی منزل یا محل کار یا سایر مکان ‌ها استفاده می ‌شود. تابلو های دکوراتیو عنصر جدا نشدنی از زیبایی منازل و شرکت ‌ها می ‌باشند.

با تابلو دکوراتیو که از جنس پارچه کنواس است و از طریق دستگاه های چاپ مدرن تولید می­‌ شود، می توانید ویژگی زنده و واقعی بودن تابلو بوم نقاشی را تا حد زیادی تجربه کنید و از طرف دیگر، آن را با قیمت پایین تری تهیه کنید.

محل نصب تابلو
یک باور اشتباهی وجود دارد که هر چه تابلو در ارتفاع بالاتری نصب شود زیبا تر است در صورتی ‌که قانون کلی برای نصب تابلو وجود ندارد و بستگی به سلیقه فردی دارد.

بهترین مکان برای نصب تابلو در ارتفاع ۱ متر و نیم از سطح زمین می ‌باشد. در دیواری که جلوی آن مبل قرار دارد تابلو در فاصله بیست سانتی ‌متری از بالای مبل جای مناسبی دارد. درصورتی ‌که قد شما کوتاه است می‌ توانید تابلو را ده سانتی ‌متر پایین‌ تر قرار دهید.

برای مکان ‌هایی با ارتفاع سقف بلند تابلو های بزرگ و در سقف ‌های ارتفاع کوتاه استفاده از تابلو های کوچک توصیه می‌ شود.

نصب تابلو دکوراتیو رو به روی پنجره‌ نورگیر بسیار مناسب است. در صورتی ‌که مکان مورد نظر شما نور کمی دارد می‌ توانید از چراغ ‌های تزیینی در بالای تابلو استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران