بهترین مرکز طراحی ، نقاشی و دیوار کوب سفالی در مهاجران و سراسر کشور

در مرکزی ، مهاجران

معرفی بهترین مرکز طراحی ، نقاشی و دیوار کوب سفالی در مهاجران و سراسر کشور

🔴 حانیه مرادی

🔹 حانیه مرادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی ، نقاشی و دیوار کوب سفالی در مهاجران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حانیه مرادی :

✅ کشیدن طرح دلخواه شما «هر طرحی »و پیاده کردن آن روی سفال شما

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

دیوارکوب سفالی چیست و یکسری نکات درمورد آن چیست؟

برای این‌که دکوراسیون منزل زیباتر از گذشته شود و تغییروتحول در آن ایجاد گردد از وسایل زینتی روی دیوارها استفاده می‌کنند که یکی از متداول‌ترین و رایج‌ترین آن‌ها در حال حاضر به کار گرفتن دیوارکوب و دیوارپوش های مختلف است.

دیوارکوب و دیوارپوش ها برای تزئینات دیوار مورد استفاده قرار می‌گیرد و مدل‌های مختلفی در بازار دارند که استفاده کردن از آن‌ها در آپارتمان‌های کوچک و بزرگ رواج زیادی دارد.

چراکه جای خیلی زیادی نمی‌گیرد و محدودیت ایجاد نمی‌کند در مورد دیوارکوب باید به شما بگوییم که مدل‌های گوناگونی هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نظرتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

اما در بین آن‌ها در حال حاضر دیوارکوب سفالی رواج و اهمیت خیلی زیادی پیدا کرده‌است یکی از مدل‌های دیوارکوب منزل به شمار می‌رود که از هنرهای شرق آسیا منشا می‌گیرد کسانی که به کارهای دستی و همین‌طور به هنرهای قدیمی شرق آسیا علاقه دارند دیوارکوب سفالی برای آن‌ها زیبا و جذاب می‌باشد.

در گذشته و در شرق آسیا از طرح‌های سنتی اسلیمی و غیره برای این‌که بشقاب‌ها را طراحی کنند استفاده می‌شد البته درحال‌حاضر شما از طرح‌های فانتزی هم می‌توانید روی دیوارکوب های سفالی استفاده کنید و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد هر طرحی که مد نظرتان باشد قابلیت استفاده کردن روی دیوار کوب های سفالی را دارید.

اما دیوارکوب سفالی با توجه به جنسی که دارد و همین‌طور با ابعاد و طرح‌های مختلفی که روی آن می‌توان ارائه کرد ازآنجایی‌که دست افراد را بسیار در سلایق مختلف باز می‌گذارد محبوبیت خیلی زیادی دارد.

جمع بندی
یکی از موثرترین عواملی که در زیبایی دکوراسیون داخلی نقش دارند دیوارها هستند و روش‌های مختلفی نیز برای تزئین آنها وجود دارد که یکی از این روش‌ها استفاده از دیوارکوب است.
دیوارپوش‌ها از مواد مختلفی مانند چوب یا پی وی سی ساخته می‌شوند که با استفاده از چسب و در قطعات یکسان بر روی دیوارهای اصلی نصب می‌شوند.
یکی ازپرکاربردترین جاهایی که در آن از دیوارپوش‌ها استفاده می‌شود فضای ما بین کابینت‌های آشپزخانه است که به آشپزخانه زیبایی منحصر به فردی را تزریق می‌کند.
چراغ دیوارکوب نیز از انواع دیگر دیوارکوب منزل است که نسل جدیدی از چراغ‌هایی هستند که در نورپردازی از آنها استفاده می‌شود و عمدتا برای آنها از پایه‌های زیبا و چشم گیری استفاده می‌شود که لوکس بودن را به فضای خانه شما می‌دهد و علاوه بر این نور خانه را نیز دوچندان می‌کند.
پیش از ایجاد طرح و استفاده از رنگ بر روی دیوارکوب سفالی، باید سطح زبر آن توسط سمباده صاف شود و سپس با چسب چوب رقیق شده سطح آن را پوشاند سپس برای طراحی بر روی آن از رنگ‌های اکریلیک و یا ویترای استفاده می‌کنند که پس از آن با استفاده از اسپری وارنیش براق شده و دوام بیشتری نیز پیدا می‌کنند.
قیمت دیوارکوب منزل بسیار متنوع است و این عمدتا بستگی به جنس آنها دارد که از نوع سفال یا سرامیک باشند و البته طبیعی است که قیمت سرامیک خام از سفال خام بیشتر است و به دنبال همین هم قیمت دیوارکوب سفالی از قیمت دیوارکوب سرامیکی ارزان‌تر است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران