فروش خوراک دام و طیور لارسک در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی فروش خوراک دام و طیور لارسک در اصفهان

🔴 محمد حسین جلالی

🔹 محمد حسین جلالی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش خوراک دام و طیور لارسک در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد حسین جلالی :

✅ عرضه کننده خوراک مرغ تخمگذار بومی صنعتی

✅ بوقلمون پرورشی و بومی

✅ خوراک دام سبک وسنگین

✅ به صورت مش وپلیت

و…

 

🔸 شماره تماس  09135200091

🔸 آدرس  اصفهان

 

خوراک دام و طیور چیست ؟

در تامین خوراکِ دام و طیور ، تمام حیوانات به مقادیر معینی از مواد مغذی نیاز دارند .که اگر جیره مورد استفاده متعادل نباشد و مقدار مناسب نداشته باشد حیوان را در وضعیت نامناسب تغذیه ای قرار میدهد. اگر حیوان از لحاظ تغذیه ای به مشکل بخورد نمیتواند رشد کافی داشته باشد و بازدهی تولید آنها پایین میاید.

خوراک از نظر کیفیت فیزیکی و مواد مغذی تنوع بسیار زیادی دارد.
چگونه جیره متعادل پیدا کنیم ؟

ارزش غذایی یک ماده خوراکی بسته به بسیاری از عوامل از جمله (نوع خاک پرورش یافته ، روش آبیاری ، نوع آب و هوا و …) میتواند متفاوت باشد. برای تامین خوراکِ دام و طیور خود ابتدا باید با نیاز های حیوانات خود در وضعیت های مختلف (نگهداری ، تولید و …)آشنا بشید و سپس باید به شناخت مواد خوراکی و ترکیبات و ارزش غذایی آنها برای هر حیوان بپردازید . با درنظر داشتن این 2 فاکتور میتوانید جیره متعادل تهیه کنید .
هزینه خوراک دام و طیور چقدر است ؟

توجه و شناخت نگهداری دام و طیور بسیار مهم است و هزینه بر است. و از آنجایی که تامین خوراکِ دامُ و طیور بیشترین هزینه را به خود اختصاص داده است (60 تا 70 درصد) . بنابراین تولید بالا با هزینه کم بدون جیره مناسب و علمی، امکان پذیر نیست .و این نیاز دارد به شناخت دام و احتیاجات غذایی آنها و شناخت ترکیبات مواد غذایی .

اجزا اصلی تشکیل دهنده خوراک دام و طیور:

جیره غذایی را در یک تقسیم بندی کلی میتوانیم به 6 دسته تقسیم بندی کنیم که این دسته ها شامل آب ، خاکستر خام ، پروتئین خام ، چربی خام ، الیاف خام وNEF میباشد.
افزودنی ها برای خوراک دام و طیور :

با توجه به گفته های قبلی ما میتوانیم از طریق منابع گیاهی که بسیار هم مغذی هستند جیره حیوانات را تامین کنیم . حال افزودنی هایی نیز هستند که میتوانیم به عنوان مکمل های خوراک دام و طیور از آنها استفاده کنیم .این افزودنی میتوانند از منابع گیاهی ، حیوانی ، معدنی و شیمیایی باشند. ازجمله این مکمل ها میتوانیم به آنزیم ها ، پروبیوتیک ها ، پریبیوتیک ها ، اسید های آمینه ، مواد معدنی ، ویتامین ها ، بافر ها ، توکسین بایندرها ، پلت بایندرها و …. اشاره کنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران