بهترین مرکز خدمات آف خورده تاتو ابرو و مینیمال بدن در شرق تهران – مجیدیه

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز خدمات آف خورده تاتو ابرو و مینیمال بدن در شرق تهران – مجیدیه

🔴 مژگان نوروزی

🔹 مژگان نوروزی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تاتو ابرو و مینیمال بدن در شرق تهران – مجیدیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مژگان نوروزی :

✅ تهیه آلبوم کار خدمات

✅ میکروپیگمنتیشن(قاب و سایه، هاشور خط لب، شیدینگ لب و خط چشم)

✅ دکاپاژ ابروهای بد رنگ و ترمیم ابروهای قدیمی با بهترین کیفیت

✅ انجام خدمات قرینه سازی و میکروبلیندینگ با بهره مندی از مواد اورجینال

✅ ارائه خدمات تاتوهای کوچک بدن با نازلترین قیمت

✅ ارائه خدمات با هماهنگی و تعیین وقت قبلی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۷۱۸۶۴۴۰۴

🔸 آدرس  تهران – بزرگراه رسالت مجیدیه جنوبی کوی محمدرضا سی سی بن بست پارسا پلاک1، زنگ 4

 

مزایای تاتو ابرو چیست؟

ایجاد ظاهری زیبا و طبیعی در ابرو
داشتن ابروهایی با ظاهری طبیعی و زیبا، آرزوی همه است. روش‌های قدیمی اصلاح نواقص ابرو، باعث ایجاد ظاهری غیرطبیعی در ابروها می‌شود. به همین دلیل روش جدید، مورد توجه قرار گرفته است. در هاشور ابرو، فقط خطوط نازکی درست مثل تارهای ابرو ایجاد می‌شود. نتیجه نهایی کار، ظاهری کاملا طبیعی است که بر جذابیت چهره شما می‌افزاید.

عدم نیاز به لوازم آرایش ابرو
یکی از دلایلی که باعث ریزش ابرو می‌شود، استفاده از لوازم آرایش ابرو مثلا سایه‌ها و مدادهای ابرو است. هر چقدر بیشتر از این لوازم آرایشی استفاده کنید، ریزش ابروها بیشتر می‌شود. به همین دلیل، استفاده از این لوازم روش خوبی برای رفع نواقص و پر کردن قسمت‌های خالی ابرو نیست.

علاوه بر این، بسیاری از افراد دوست دارند همیشه ظاهری آراسته داشته باشند و به دلایل مختلف مثلا مشغله زیاد، فرصتی برای رسیدگی دائم به آرایش ابروهای خود ندارند. این دسته از افراد، آرایش‌های دائمی و نیمه‌دائمی را ترجیح می‌دهند.

با کک هاشور ابرو می‌توانید فرم دلخواه ابروی خود را ایجاد کنید، حتی می‌توانید ضخامت و طول ابرو را تغییر دهید. با وجود هاشور ابرو، نیازی به استفاده از لوازم آرایشی ابرو ندارید.

قیمت مناسب
این روش نسبت به بسیاری از روش‌های آرایش دائمی با توجه به مزایای متعدد قیمت نسبتا مناسبی دارد. با این روش در هزینه خرید لوازم آرایش ابرو نیز صرفه‌جویی می‌کنید.

این روزها متدهای مختلفی برای هاشور ابرو وجود دارد و روشی کاملا رایج است. متخصصان زیادی به این کار اشتغال دارند در نتیجه یک متد نایاب و گران قیمت نیست و می‌توانید با پرداخت مبلغ مناسبی از مزایای آن بهره‌مند شوید.

کمرنگ شدن و محو شدن
این روش، دائمی نیست. یعنی بعد از مدتی کم رنگ و حتی محو می‌شود. در نتیجه، مجبور نیستید فرم ابروهای خود را تا آخر عمر حفظ کنید. بعد از اینکه هاشور ابرو پاک شد، می‌توانید مدل ابروی جدیدی را امتحان کنید یا حتی آن را کوتاه‌تر و نازک‌تر کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران