لوستر کاظمی – بهترین مرکز طراحی و تولید و فروش لوستر و دکوری جات برنزی در تبریز ، مراغه و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی لوستر کاظمی – بهترین مرکز طراحی و تولید و فروش لوستر و دکوری جات برنزی در تبریز ، مراغه و سراسر کشور

🔴 مجموعه لوستر کاظمی

🔹 مجموعه لوستر کاظمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی و تولید و فروش لوستر و دکوری جات برنزی در تبریز ، مراغه و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه لوستر کاظمی :

✅ لوستر کاظمی طراح و سازنده انواع لوستر و دکوریجات برنزی

✅ با بهترین آبکاری

✅ ۱۰سال سال ضمانت

✅ عرضه مستقیم بدون واسطه

✅ فروش به صورت عمده وخرده

✅ ارسال به سراسر کشور

✅ ساخت انواع لوستر های چند طبقه برای تالارها و اماکن مذهبی و امامزاده ها و مساجد

✅ انواع لوسترهای برنزی و دکوریجات برنزی

✅ شمعدان

✅ لوستر برنزی

✅ دیوارکوب

✅ ساعت دیواری

✅ ظروف پذیرایی برنزی

✅ قندان برنزی ، جاشکلاتی

✅ گلدان برنزی

✅ انواع مجسمه های برنزی شکیل و زیبا

و…

 

🔸 با مدیریت  رسول کاظمی

🔸 شماره تماس  09146559948

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۴۰۹۱۹۹۱۸

🔸 آدرس  فروشگاه مراغه خیابان ۴۸متری میدان سهند روبه‌روی سیتی استار

🔸 آدرس  تولیدی تبریز جاده مایان شهرک خواجه دیزج

 

کاربرد لوستر در دکوراسیون داخلی چیست؟

کاربرد لوستر در دکوراسیون داخلی بیشتر از نورپردازی و ایجاد روشنایی است. لوستر زیبایی و جذابیت خاصی به دکوراسیون داخلی می بخشد. برخلاف گذشته که کاربرد لوستر به عنوان یک کالای لوکس و فقط در خانه های اشرافی بود. امروزه از آن به عنوان یک کالای ضروری در دکوراسیون یاد می شود و در همه جای خانه مثل پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و حتی اتاق کودک ضروری است.

لوستر یکی از وسایل ضروری تزئینی و کاربردی در هر دکوراسیون داخلی محسوب می شود. کاربرد لوستر در دکوراسیون داخلی هم از لحاظ روشنایی و هم از لحاظ زیبایی، آن را به یکی از عناصر بسیار مهم در طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. لوستر ها با دارا بودن ظاهری جذاب و زیبا علاوه بر نورپردازی و روشنایی باعث می شوند که خانه شما مدرن تر به نظر برسد. پیشنهاد می کنم مقاله نورپردازی معجره ایی شگفت انگیز در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان را هم مطالعه کنید اطلاعات جالبی درباره نورپردازی به شما می دهد.

سبک های مختلف لوستر
سبک های مختلف لوستر شامل موارد زیر هستند:

لوستر خطی مدرن
لوستر شاخه ای
لوستر دیواری
لوستر کلاسیک
لوستر فانتزی
لوستر سقفی ال ای دی

هر لوستر برای فضای مخصوص به خود طراحی شده است. بنابراین نمی توان از هر لوستری در هر فضایی استفاده کرد. لوستر پذیرایی ویژگی های مخصوص به خود را دارد و لوستر آشپزخانه نیز ویژگی های خاص خود را دارد. برای مثال می توان لوسترهای خطی مدرن را در حمام، بالکن، راهرو، سرویس های بهداشتی و … نصب کرد. لوستر خطی مدرن شکل ساده ای دارد و نصب آن جلوه خاصی به محیط می بخشد.بنابراین باید لوستری را انتخاب کنید که طرح، رنگ و مدل آن با دکوراسیون داخلی شما تناسب و همخوانی داشته باشد.

لوستر مناسب فضای کوچک
اگر فضایی که در اختیار دارید کوچک باشد، بهتر است از لوسترهایی با اندازه کوچک که جنس بلوری و تعداد لامپ های کمتری دارند استفاده کنید. لوستر با جنس بلوری به دلیل بازتاب نور و انعکاسی که دارد فضای شما را بزرگتر از اندازه واقعی نشان می دهد.

لوستر مناسب فضا های بزرگ
اگر فضای بزرگی در اختیار دارید، می توانید از لوسترهای بزرگ و پرشاخه استفاده کنید.استفاده از لوسترهای کوچک در محیط های بزرگ، نور محیط را تامین نمی کنند. همچنین بلکه عدم تناسب با محیط جلوه نامناسبی را ارائه می دهد. بنابراین اندازه لوستر باید با دکوراسیون داخلی تناسب داشته باشد. تنها در اینصورت می توانید زیبایی دکوراسیون داخلی خود را چند برابر کنید. با افزایش زیبایی محیط خود متوجه کاربرد لوستر و تاثیر آن در طراحی دکوراسیون داخلی خواهید شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران