مرکز فروش انواع لوازم و تجهیزات کشاورزی در سراسر تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز فروش انواع لوازم و تجهیزات کشاورزی در سراسر تهران

🔴 بهرام غنی زاده

🔹 بهرام غنی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع لوازم و تجهیزات کشاورزی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات بهرام غنی زاده :

✅ فروش لوازم های کشاورز پمپ اب علف تراش اره موتور

✅ تمام لوازم ها واردات تلفن

✅ خودمون خدمات پس از فروش مادام العمر

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۳۴۶۱۲۸

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۶۷۱۲۲۵۷

🔸 آدرس  تهران سعدی گوچه بوشهری پاساژ تهران طبقه اول پلاک ۲۱۷

 

تفاوت پمپ آب کشاورزی با پمپ آب خانگی چیست؟

لازم به ذکر است که انواع مختلف پمپ آب چه پمپ آب خانگی و چه نوع صنعتی و کشاورزی آن، از نظر عملکرد، کاملا با یکدیگر مشابه هستند. در واقع می‌توان گفت تنها تفاوت پمپ آب کشاورزی با پمپ آب خانگی در این است که پمپ آبی که در کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا نوع پمپی که در صنعت قابل استفاده است، نیاز به آبدهی و یا دبی بیشتری نسبت به نوع خانگی این دستگاه‌ها دارد. این عامل سبب شده است تا قطر دهانه خروجی پمپ آب کشاورزی بیشتر از 2 اینچ در نظر گرفته شود. هم‌چنین قدرت موتور این پمپ آب نیز نسبت به نوع خانگی این محصول، بسیار بیشتر طراحی، شده است.

از انواع مختلف پمپ آب کشاورزی می‌توان در موارد زیادی استفاده کرد. از جمله در سیستم‌های آبیاری، کارگاه‌ها و صنایع مختلف، زمین‌های کشاورزی و باغبانی کوچک و بزرگ، استخرهای بزرگ و حوضچه‌های آب و… به طور کلی می‌توان گفت از این دستگاه‌ها می‌توان در کاربری‌هایی که به دبی بالایی نیاز دارند استفاده کرد.

اجزای تشکیل دهنده پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی به طور معمول از دو بخش به وجود آمده است که عبارتند از: الکتروموتور شناور و پمپ تک شناور.

الکتروموتور شناور بخشی از پمپ آب کشاورزی است که به صورت استیل و چدن طراحی و تولید می‌شود. به طور معمول الکتروموتور شناور که از جنس استیل ساخته شده باشد به دلیل مقاوم بودن استیل در برابر آب‌های شور و یا آب‌های اسیدی، از نوع چدنی آن دوام و استحکام بسیار بیشتری دارد.

پمپ تک شناور نیز دیگر بخش تشکیل دهنده پمپ آب کشاورزی است که این قطعه نیز به دو صورت پمپ شناور چدنی و پمپ شناور استیل تولید می‌شود. در این زمینه لازم به ذکر است که پمپ‌های شناور تشکیل شده از جنس استیل، به دلیل اینکه استیل خاصیت ضد خورندگی دارد و از طرف دیگر این جنس، ضد ماسه است نسبت به نوع چدنی آن، دارای ارجحیت و برتری است. هم‌چنین لازم به ذکر است که پروانه‌های استیل ضد زنگ نیز به طور معمول از پروانه‌های ساخته شده از جنس چدن بهترند و مقاومت بیشتر و استحکام بالاتری نسبت به آنان دارند. بنابراین لازم است هنگام خرید این پمپ به مواد تشکیل دهنده آن و جنس مواد تولید شده نیز توجه کنید تا خرید بهتری را تجربه کنید.

عوامل موثر بر انتخاب و خرید پمپ آب کشاورزی مناسب

از جمله عوامل موثر بر خرید پمپ آب کشاورزی مناسب می‌توان به توان پمپ آب مورد نظر، حداکثر دبی آن، حداکثر ارتفاع پمپ آب، قطر خروجی لوله، مشخصات الکتریکی و…. اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران