ساخت و طراحی صنایع چوب در سنندج

در کردستان ، سنندج

معرفی ساخت و طراحی صنایع چوب در سنندج

🔴 مجموعه اردوان چوب

🔹 مجموعه اردوان چوب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ساخت و طراحی صنایع چوب در سنندج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه اردوان چوب :

✅ ساخت و طراحی انواع کابینت ،کمد،تخت تاشو ،سرویس خواب و …

✅ انواع mdf ملامینه، های گلاس ممبران با انواع طرح ورنگ به سلیقه مشتری

✅ در اسرع وقت با کادری مجرب

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۱۸۶۴۵۳۱۳۶

🔸آدرس شهرک اساوله،خیابان ۱۲متری۱۰۰متربالاترازمسجد

 

انواع کابینت موجود در بازار چیست؟

کابینت در 2 نوع آماده و سفارشی وجود دارد. هر یک از انواع کابینت ویژگی و مزایای منحصر به خود را دارد که می‌توانید با توجه به بودجه و نیازتان یکی از آن‌ها را تهیه کنید.
در بین انواع کابینت، کابینت آماده کمترین هزینه را دارد اما انتخاب‌های خریدار هم محدود است. در کابینت‌ سفارشی مشتری می‌تواند از نوع چوب گرفته تا روکش و ویژگی‌های مختلف را بنا به سلیقه‌ی خود انتخاب کند.

کابینت آماده

استفاده از کابینت آماده راهی سریع و آسان برای تغییر جلوه و ایجاد ظاهری جدید برای آشپزخانه است. این نوع کابینت در سایزهای معین و رایج تولیدشده و تنوع بسیار کمی در نوع در، رنگ و روکش دارد. بعضی از تولیدکنندگان، کابینت آماده را در سبک، رنگ و روکش‌های متفاوت تولید کرده و در اسرع وقت در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهند که با این کار فرآیند بازسازی را تسریع می‌کنند. نمونه‌های چنین کابینت‌هایی را می‌توان در کابینت‌های حمام و دستشویی مانند روشویی و آینه یافت.
کابینت سفارشی

در کابینت‌های سفارشی مشتری می‌تواند نوع، روکش و طرح کابینت را انتخاب کند و درواقع بسیاری از افراد این نوع کابینت را ترجیح می‌دهند. طراحان توانمند با توجه به نیاز و سلیقه کاربر، این کابینت را طراحی کرده و تغییر می‌دهند؛ این بدان معناست که با استفاده از طرح‌های اولیه موجود، نقشه‌ی آشپزخانه و با توجه به ظرفیت‌های موجود فروشگاه کابینت، کابینت آشپزخانه طراحی شده و اجرا می‌شود.
انواع کابینت از نظر کاربرد و کارکرد

با بررسی انواع مختلف کابینت متوجه خواهید شد که آن‌ها در سه دسته کلی کابینت زمینی، دیواری و ایستاده طبقه‌بندی می‌شوند. در ادامه به بررسی کابینت زمینی و انواع مختلف آن پرداخته‌ایم.
کابینت زمینی

کابینت پایه که گاهی اوقات کابینت زمینی هم نامیده می‌شوند محکم و بادوام بوده و روی آن پیشخوان کابینت قرار می‌گیرد و گاهی هم کابینت‌های جزیره‌ای در میان آشپزخانه را تشکیل می‌دهند. در حمام و سرویس بهداشتی کابینت زمینی به عنوان پایه‌ای برای سینک روشویی یا محفظه‌ای برای نگهداری وسایل به کار می‌رود.

کابینت دیواری

کابینت دیواری که گاهی به آن هوایی هم گفته می‌شود به کابینتی گفته می‌شود که به دیوار متصل شده و درست بالای کابینت زمینی قرار می‌گیرد. کابینت دیواری در تغییر دکوراسیون نقش مهمی داشته و علاوه بر کاربردی بودن، جلوه‌ای زیبا به آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی یا حتی اتاق نشیمن می‌بخشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران