خدمات فنی بیگدلی – بهترین مرکز لوله بازکنی و فنر زنی در تمام نقاط تهران و شهریار

در تهران ، تهران

معرفی خدمات فنی بیگدلی – بهترین مرکز لوله بازکنی و فنر زنی در تمام نقاط تهران و شهریار

🔴 مجموعه خدمات فنی بیگدلی

🔹 مجموعه خدمات فنی بیگدلی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه لوله بازکنی و فنر زنی در تمام نقاط تهران و شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه خدمات فنی بیگدلی :

✅ لوله بازکنی فنرزنی در تمام نقاط پایتخت

✅ باز کردن انواع لوله های ساختمان مثل آشپزخانه حمام توالت فرنگی و ایرانی پشت بام پارکینگ و غیره …

✅ شبانه روزی بدون تعطیلی

✅ ۱۰۰%تضمینی ارزان فوری

و…

 

🔸 با مدیریت  بیگدلی

🔸 آدرس  تهران

دلایل اصلی گرفتگی لوله ها چیست ؟

چه زمانی لوله فاضلاب دچاره گرفتگی می گردد ؟
به طور معمول پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب جزء مواردی می باشد که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق افتاده که پر شدن چاه ، بسته به عوامل مختلف، در زمانهای مختلفی بوجود می آید. به طور مثال در چاه هایی که در مناطق کوهستانی شهر باشند بدلیل سنگی بودن منطقه و به مراتب چاه فاضلاب، دارای کشش آب کمتری بوده و همین باعث پر شدن پیاپی چاه در چند سال می گردد ولی چاه هایی که دارای کشش بالایی باشند و از جنس شنی ، شاید پس از 20 یا 25 سال پر گردد و به مراتب زحمت کمتری دارد.چاه فاضلاب

معمولا چاه ها از جنس خاک معمولی می باشند. در هر صورت برای اینکه چاه ساختمان کشش بیشتری داشته و آب بیشتری را در خاک نفوذ دهد باید پس از تخلیه چاه ، لایروبی چاه فاضلاب را انجام دهیم تا لایه های دیواره های چاه کنده شده و آب راحت تر به زمین نفوذ کند ، در بعضی موارد وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره باعث ایجاد لایه ای مقاوم در برابر آب می گردد که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب به خاک بوده و باعث زود پر شدن چاه می گردد که لایه روبی مناسب ترین کار بعد از تخلیه می باشد.

دلایل اصلی گرفتگی لوله ها چیست ؟
اصلی ترین دلیل گرفتگی لوله ها جمع شدن جامدات و یا آشغال و مو در داخل لوله و سیفون و همچنین جرم گرفتن لوله هاست که مانع عبور آب می گردد. به طور معمول چربی و موها باعت گرفنگی لوله شده و متاسفانه این مواد به لوله های فاضلاب و سیفون ها معمولا در ساختمان های قدیمی که اغلب از جنس چدن می باشند ، آسیب می رسانند البته برای لوله های پلاستیکی این مورد کمتر اتفاق می افتد و باعث پوسیدگی و سوراخ شدن لوله ها می شود ، حتما ضمن رعایت نکات بالا برای پیشگیری از پر شدن و گرفتگی فاضلاب ، در صورت رویت گرفتگی و حاد شدن موضوع با تکنسین مجرب مشورت کنید و از او کمک بخواهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران