فروش مبلمان از کارخانه در سراسر ایران

در تهران ، تهران

معرفی فروش مبلمان از کارخانه در سراسر ایران

🔴 خدمات فروشگاه مبلمان حسینی

🔹 فروشگاه مبلمان حسینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش مبلمان از کارخانه در سراسر ایران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فروشگاه مبلمان حسینی :

✅ خرید مستقیم ازکارخانه مبلمان کار تهران

✅ تمام کارها با ضمانت ۵ سال و مرجوع به کارخانه ارائه می‌شود

✅ جنس چوب ،ورق طلا ،فوم سرد فنر کشی شده،تنوع پارچه های مخمل و طرح ترک

✅ ۷ نفره ۲۱ میلیون

✅ ۹ نفره ۲۳ میلیون

✅ تمام کارها کوسن و جلومبلی های زیبا و پرکار ارائه می‌شود

✅ ارسال به تمام نقاط ایران تحویل یک هفته ای

و….

 

🔸 شماره تماس 09922130370

🔸آدرس شیراز،اهواز،اصفهان وکرمانشاه

نکاتی که قبل از خرید مبلمان باید در نظر گرفت

اگر قصد خرید مبلمان دارید بهتر است قبل از خرید ابعاد مکان خود را بدانید و بعد با دانستن ابعاد حدودی مبل ها فضایی که در خانه اشغال میکند را مجسم کنید.

به علت تنوع رنگ ها و طرح های پارچه در مبلمان فروشی ها قبل از رفتن به مغازه حتما رنگی را مطابق با رنگ کف اتاق ، دیوار ها و پرده انتخاب کنید تا در آنجا سردرگم نشوید.

بعضی ها فکر می کنند مبلمان هرچه بزرگ تر و کنده کاری شده تر باشد زیباتر و چشمگیرتر خواهد بود اما این طرز فکر اشتباه است وشما باید به اندازه ی سالن ، سلیقه و بودجه تان توجه کنید.

ما همیشه عادت کردیم که مبلمان را از یک رنگ انتخاب کنیم ، اما امروزه انتخاب یک طرح مبلمان ولی با دو یا چند رنگ که با هم هماهنگی داشته و از یک طیف رنگی باشند یکی روش های چیدمان و انتخاب مبلمان است.

زمان بازسازی منزل در انتخاب رنگ ترس را کنار بگذارید. سعی کنید کمی از رنگ های کرم وقهوه ای فاصله بگیرید،رنگ هایی انتخاب کنید که شادی ، عشق و شور را به شما و مهمانانتان القا می کند.از طرفی انتخاب رنگهای روشن مثل سفید و کرم فضا را زنده تر و بزرگ تر نشان می دهند.

اگر دنبال مبلمان رسمی هستید باید از مبلمانی استفاده کنید که ارتفاع آن ها بیشتر است اما هرچقدر که ارتفاع مبل کوتاه ترباشد ساده ومعمولی تر بنظر میرسد.

باید همواره به این نکته توجه داشته باشید که حتما مبلمانی را انتخاب کنید که متناسب با طول و عرض سالن پذیرایی شما باشد و فضا را بزرگتر جلوه دهد.

بهترین کار در انتخاب مبلمان برای فضای کوچک استفاده از مبلمان چند منظوره ، جمع شو و کم جا است.

اگر به دنبال انتخاب مدل مبلمان برای آپارتمان کوچک هستید مدل های ال به شما پیشنهاد می شود زیرا این مدل مبلمان براساس فضای مورد نظر ساخته میشوند .

ممکن است فکر کنید اگر وسط اتاق خالی باشد فضا بزرگ تر به نظر میرسد اما بهتر است مبلمان را به صورت گروهی در وسط و یا اطراف اتاق بچینید واز طرفی هرچه مبلمان به دیوارها نزدیک تر باشد وترکیب منحنی داشته باشد باعث می شود فضای طراحی دکوراسیون داخلی خانه هدر نرود.

اگر می خواهید فضایی باشکوه و مقتدرانه ایجاد کنید ،انتخاب مبلمان کلاسیک بهترین گزینه است و اگر می خواهید فضایی را ایجاد کنید که نظم را به بیننده القا کند از مبلمان مدرن استفاده کنید زیرا در مبلمان مدرن از خطوط صاف استفاده شده است.

یکی از نکاتی که در انتخاب مبلمان باید درنظر گرفت رعایت حال مهمانان میباشد.به همین دلیل امروزه مبلمان راحتی جای مبل های استیل را گرفته اند. از طرفی مبل های استیل هم گران هستند و هم نشستن بر روی آنها سخت است و باعث خستگی پاها و بدن می شوند.

در هنگام انتخاب مبلمان دقت کنید جنس روکش آن با دوام باشد ، درداخل تشک ها از پلی فوم به جای پر استفاده شده باشد چون دوام بیشتری دارد و به راحتی به حالت اولیه خود بازمی گردد.

اگر قصد خرید مبلمان چرمی دارید بهتر است که از چرم طبیعی ساخته شده باشد چون چرم مصنوعی به بدن می چسبد وحس بدی را ایجاد می کند. مبل های چرمی طول عمر بالایی دارند و تمیزکردن آنها به راحتی انجام میشود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران