تدریس خصوصی و کنکوری دروس ریاضی،آمار و زبان انگلیسی کلیه رشته ها از ابتدایی تا دکترا به صورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور، کاملا تضمینی

در تهران ، تهران

معرفی تدریس خصوصی و کنکوری دروس ریاضی،آمار و زبان انگلیسی کلیه رشته ها از ابتدایی تا دکترا به صورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور، کاملا تضمینی

🔴 جواد نظریان

🔹 جواد نظریان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تدریس خصوصی و کنکوری دروس ریاضی،آمار و زبان انگلیسی کلیه رشته ها از ابتدایی تا دکترا به صورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور، کاملا تضمینی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات جواد نظریان :

✔️ ریاضی ابتدایی پایه های سوم تا ششم.
✔️ ریاضی، هندسه و زبان همه پایه های متوسطه اول و دوم.
✔️ دروس ریاضی و آمار دانشگاهی: بویژه ریاضیات مهندسی، معادلات دیفرانسیل، ریاضیات عمومی1و2، آمار توصیفی و استنباطی، آمار و احتمال، ریاضیات گسسته، محاسبات(آنالیز) عددی، تحقیق در عملیات(پژوهش عملیاتی)، هندسه منیفلد، آنالیز حقیقی و …
✔️ برنامه ویژه و تدریس فوق تخصصی برای کنکوری ها جهت پاسخ دادن صحیح به %100 تست ها.
✔️ برنامه ویژه و تدریس فوق العاده برای دانش آموزان و دانشجویان جهت کسب نمره 20.
✔️ آمادگی آزمون های استخدامی، مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی.
✔️ حل تمرینات و نمونه سوالات امتحانی، رفع اشکال و برگزاری جلسات تست زنی ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان پیام نور.
✔️ کاملا تضمینی.

و…

 

🔸 شماره تماس 09302938369

🔸 آدرس تهران

 

اهمیت کنکور در آینده دانش آموزان چیست؟

همیشه یکی از سوالاتی که دانش آموزان می پرسند این است که اهمیت کنکور در آینده دانش آموزان چیست؟ اصلا چرا باید 1 یا 2 سال برای آزمون سراسری در خواند و حواس پرتی ایجاد نکرد! اصلا من دلم نمی خواهد درس بخوانم…

راستش را بخواهید شما اولین نفر نیستید که این ها را می پرسید و آخرین نفر هم نخواهید بود! نکته اینجاست که ابتدا باید برخی از موضوعات را بررسی و سپس به جواب این سوالات برسیم.

چرا باید درس بخوانیم؟

بیایید اینطور فکر کنید که شما یک کشاورز هستید و 12 سال است برای توسعه و کاشت مزرعه و محص.لاتتان زحمت کشیدید. حال که وقت برداشت است، آیا دست از کار می کشید؟!

هر طور که این 12 سال را رد کرده اید، چه علاقه داشته اید و جه به اجبار در این مسیر قدم برداشته اید، این نکته را بدانید که باید یک تمام کننده حرفه ای باشید. در واقع شما دارید نتیجه 12 سال تحصیل خود را برداشت می کنید، هرچقدر هم که به این کار علاقه ندارید، باید به خوبی تمامش کنید.

اهمیت کنکور در رشد شخصیتی شما

کنکور فقط یک ماراتن علمی نیست! در واقع شما در سال کنکور از همه جهات رشد می کنید. نظم را یاد می گیرید و برای زمان خو ارزش قائل هستید. یاد می گیرید که برای اینکه بتوانید نتایج بزرگ خلق کنید باید بعضی اوقات از شادی و لذت خود بگذرید. آستانه صبر و تحمل شما به شدت بالا می رود و نورون های مغزی شما در بالاترین سطح ساخت و توسعه می باشند.

از همه این ها که بگذریم، شما یاد می گیرید که برای اهدافتان تلاش کنید. خیلی ها هنوز که هنوز است در سن های بالا بلد نیستند اگر هدفی دارند برایش تلاش کنند و بجنگند. اما سال کنکور این کمک را به شما خواهد کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران