سقف پوشان زاگرس در ارومیه

در آذربایجان غربی ، ارومیه

معرفی سقف پوشان زاگرس در ارومیه

🔴 سقف پوشان زاگرس

🔹 سقف پوشان زاگرس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرا و طراحی انواع سقف سبک شیبدار در ارومیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سقف پوشان زاگرس :

✅ اجرا و طراحی انواع سقف سبک شیبدار

✅ پلی کربنات و سفال صربستان

✅ بامصالح و بدون مصالح

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس ارومیه ،الواج ،کوی بهارستان

سقف پلی کربنات چیست؟

سقف پلی کربنات از سری سقف های ترموپلاستیک می باشد. تولید و شکل گرفتن این محصول بسیار راحت می
باشد. این سبک از پلاستیک ها در تولیدات مدرن امروز سهم بزرگی به خود اختصاص داده است. سقف های پلی کربنات بسیار خوش استفاده، بادوام و اقتصادی است. نورهای مضر خورشید را فیلتر کرده و روشنایی طبیعی به محیط می دهد.

از این نوع از پلاستیک‌های شفاف در قالب سازی، تغییرات حرارتی، نورگیر، پوشش سقف پاسیو، سقف استخر و … استفاده می‌کنند. هم چنین در صنعت شیمیایی نیز کاربرد گسترده‌ای دارد.

امروزه با پیشرفته شدن صنعت معماری و ساختمان سازی از پلی‌کربنات به جای شیشه در بخش‌های مختلف ساختمان به خصوص برای پوشش سقف پاسیو، و در خانه‌های ویلایی که اکثراً دارای استخر رو باز هستند به عنوان سقف استخر نیز استفاده می‌کنند.

ورق‌های پلی‌کربنات به دلیل داشتن انواع متنوع و در اندازه‌های گوناگون کاربرد گسترده‌ای را در صنعت ساختمان به خصوص مصالحی که برای ایجاد نورگیر از آنها استفاده می‌شود، فراهم کرده است. همچنین به دلیل داشتن تنوع رنگ در ورق‌های پلی‌کربنات می‌توان در ساخت نورگیر، پوشش سقف پاسیو و سقف استخر طرح های زیبایی را پیاده سازی نمود.

یکی از دلایل استفاده از پلی‌کربنات برای نورگیر و سقف استخر این است که این در طراحی ورق‌های پلی‌کربنات یک لایه ضد UVبرای محافظت در برابر نور آفتاب استفاده می‌شود. همچنین به دلیل ضربه پذیر بودن این نوع از ورق‌ها نیز، گزینه‌ای مناسبی برای استفاده در ساخت نورگیر می‌باشد.

اما از مزایای دیگر این نوع از ورق‌های پلی‌کربنات برای ساخت نورگیر، پوشش سقف پاسیو و سقف استخر می‌توان به کم هزینه بودن آن نسبت به مصالح دیگر اشاره کرد. سبک بودن و به صرفه بودن این نوع از پلی‌کربنات موجب شده است تا تقاضای زیادی در طراحی گلخانه‌ای داشته باشد و از این رو استفاده از ورق‌های پلی‌کربنات در زمینه کشاورزی نیز روز به روز گسترده تر می‌شود.

برای نصب سقف پلی کربنات سه مرحله را باید طی کرد. ابتدا چارچوب فلزی سقف آماده می شود و بعد روی آن با استفاده از ورق پوشانده می شود و در مرحله آخر بخش شفاف آن نصب می گردد.

سقف پلی کربنات از جمله سقف های ثابت می باشد، و جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. بطوریکه در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می شود. البته که مثل هر سقف شفافی عایق مناسبی در برابر نزولات جوی است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران