فروش گلهای تزیینی و کریستالی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

فروش گلهای تزیینی و کریستالی در اصفهان

🔴 مینا سلیمی

🔹 مینا سلیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش گلهای تزیینی و کریستالی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مینا سلیمی :

✅ ساخت و فروش انواع گلهای تزیینی و کریستالی زیبا

✅ گلهای کریستالی جنس لاکی در طرح ها و رنگهای جذاب و زیبا

✅ ارسال به سراسر کشور

لطفا در انتخاب طرح و رنگ مورد نظر دقت بفرمایید چون جنس فروخته شده تعویض یا پس گرفته نخواهد شد

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۸۷۲۹۶۰۵

🔸 آدرس  اصفهان خ امام خمینی رو برو بنبست شهید ابراهیمی

کاربرد گل تزئینی چیست؟

گلدان های تزئینی روی میز کنسول ها
اگر وقت آن را ندارید که هر روز گل روی کنسول ورودی خانه را عوض کنید به جایش از یک گلدان و گل های تزئینی استفاده کنید. این کار باعث می‌شود تا هنگام ورود و خروج از خانه طراوت و نشاط و شادابی این گل ها همراهتان شود. بهترین گلدان ها برای روی کنسول گلدان های دایره ای به همراه گل هایی با شاخه های بلند هستند. سعی کنید از شاخه‌های پرکار و پر جزئیات استفاده کنید که بیشتر به چشم بیاید.

گل های تزئینی روی اپن آشپزخانه

یکی از ساده ترین روش ها برای تزیین اپن آشپزخانه استفاده از گل تزئینی است که باعث می شود چهره آن را دگرگون کند و شما را ترغیب کند تا بیشتر از کانتر آشپزخانه تان استفاده کنید. نگاه کردن به گل ها باعث میشود شما روحیه بهتری برای انجام کارها در آشپزخانه بگیرید. ‌این گلدانها می‌توانند از نوع گلدان های بلوری پایه بلند می باشند که شاخه‌های بلند تر از خودشان را درون خود نگه می دارند.

گل های تزئینی روی میز غذاخوری

یکی از محل های مناسب برای قرار دادن گلدانی از گلهای تزئینی میز غذاخوری است. این موضوع باعث می شود میز غذاخوری شما نشاط و شادابی خود را همیشه حفظ کند.برای اینکه دید افراد موقع غذا خوردن دچار مشکل نشود و این گلدانها هم برای دسترسی پیدا کردن به انواع و اقسام ظرف و ظروف مشکل ایجاد نکنند از گلدان های پایه کوتاه با شاخه گل های کوتاه استفاده کنید.

گلدان های تزئینی روی جاکفشی

از قرار دادن گلدان گل های تزئینی روی جاکفشی نیز غفلت نکنید.برای جاکفشی های با ارتفاع کوتاه گلدان های پایه بلند و کمی کشیده و برای جاکفشی های بلند هم می توانید گلدان های کوتاه و کمی چاق و اگر در نظر بگیرید تا این تعداد باید شود تا بیشتر به چشم بیاید.

گلدان دیواری برای تزیین خانه با گل تزئینی

حتماً نباید گل های تزئینی را روی میز قرار داد.با توجه به اینکه گلهای تزئینی نیاز به آبیاری ندارند و شما به راحتی می توانید از دیوارکوب های زیبا آن برای اتاق نشیمن خود بهره بگیرید.می توانید از یک قاب دیواری استفاده کنید و تمام گل های تزئینی بلا استفاده تان را در آن قرار دهید.با این کار می توانید یک قاب بسیار زیبا برای اتاق پذیرایی یا اتاق نشیمن خود آماده کنید.استفاده از گلهای متنوع در سه ردیف سه تایی با قاب های ساده یک اندازه ایده مناسبی برای چیدمان گلهای تزئینی به شمار می‌رود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران